וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמה אמריקאי: למה לא להצביע לליהיא בגמר "האח הגדול"?

חגי קראוס

23.3.2011 / 7:00

אחרי עמיר ונופר, הגיע תורה של ליהיא: קבלו את כל הסיבות והנימוקים לא להצביע בגמר "האח הגדול" לבובלילית של העונה הנוכחית. כתבה שלישית בסדרה

בשבועות האחרונים, עם כל הדחה תמוהה ומופרכת, העניין שעוד נותר בעונה הזו של "האח הגדול" הלך והתמעט. לא צריך להיעזר בפרסומים זרים כדי להבין שהפעם הליהוק אולי ייצר יותר מערכות יחסים וליבידו שוצף, אבל נרטיב אמיתי, כזה שכמעט לא צריך לביים או לתסרט כדי לקיים, לא היה שם. בדיוק בגלל זה העונה השלישית של הריאליטי הכי מצליח פה, אולי התוכנית האחרונה שמשודרת בארץ ויכולה לשאת את הטייטל הזה בצדק, שמרה על מתח לכל אורכה בזכות מניפולציות עריכה, תסריט ובימוי. לגיטימי, הכי לגיטימי. אבל כמו שאמרה ח"כ פאינה קירשנבאום, אפשר לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן וכו'. קשר רגשי אמיתי, כזה שמתשלט עליך, לחיוב או לשלילה, אהבה ותמיכה או שנאה ובוז, אי אפשר היה לפתח כלפי אף אחת מהדמויות שעיטרו את מסך 20 בארבעת החודשים האחרונים.

אם כך, ובהינתן רשימת הפיינליסטים הדלוחה בהחלט שנותרה בבית, אין ברירה אלא לנסות לבחור מי הכי פחות היית רוצה שיזכה. לא יודע מה אתכם, אבל הפרמטר האולטימטיבי, עוד מאז ימי רנין המופלאה מהעונה הראשונה, הוא מבחן הדרינק – עם מי היית שמח להעביר ערב נחמד בבר. כאמור, היתה זו רנין בעונה הראשונה ואלירז התיישב בנחת על כיסא העץ המוגבה בטבעיות מלאת חן בשנייה, גם אם הוא גרם לך לרצות לדרוש ממנו את כל הכסף על הסמסים חזרה בערך שבוע אחרי הזכייה. ואילו העונה, דבר אחד בטוח מעל ומעבר לכל ספק – זו לא ליהיא. ערב שתייה משותף איתה היה מסתיים כנראה מהר מהצפוי, כולל מאבטח חסון שגורר את החתום מעלה החוצה תוך כדי זעקות שבר ונפנופי ידיים עצבניים.

ליהיא גרינר. עומר מירון
מחקרים מוכיחים שהיא הסיבה לעלייה בלחץ הדם שנרשמה בישראל בחודישם האחרונים. ליהיא נכנסת לבית האח/עומר מירון

כמעט מהערב הראשון שלה בבית האח ועל מסך הטלוויזיה, ליהיא מטרידה את המנוחה ועוכרת את השלווה. בכל פעם שהיא פורצת בצחוק הצעקני והמוגזם שלה, מוחאת כף משל היתה דודה עליזה במסיבת היציאה לפנסיה שלה, כשהיא עטויה בוורוד המזעזע הזה שלה, לחץ הדם של הצופה עולה עוד קצת. ואילו המחוות הגופניות והווקאליות המוחצנות, ה"או מיי גאד, יו גאייז" ושאר אמריקנו וויט טראש במבטא של פרחת טי פארטי פיילינית, מחזירות אותו לא פעם לדיוויד בואי. גם הוא כבר סיפר עד כמה הוא מפחד מאמריקאים.

בשבועות האחרונים ניתן היה להתרשם מיותר מדי אנשים תבוניים, נאורים ובעלי דעה שראויה להישמע כי הם בעד ליהיא. במקביל, אפשר היה להתרשם – גם מתוצאות הסקר כאן בוואלה! (בלינק למעלה) – שהיא אכן מועמדת חזקה ומאיימת על המיליון. הגירסה הגזענית גורסת כי ליהיא היא "התשובה הלבנה" לבובלילים של העונה, ג'קי ונופר. אבל האמת היא, בהקבלה פרועה ואסוציאטיבית, שליהיא היא היא הבובליל של העונה הנוכחית. שניהם מטרידים באותה מידה ובדרך כלל מאותן מקומות – מהומה רבה על לא מאומה. רעש, וולגריות ושופוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר מזמן לא כל החתיכים אצלה. ליהיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחד מלילות השבוע השמיעו בבית "האח הגדול" טרק של סקאזי. חמשת הדיירים כמובן קיפצצו ורקדו על הדשא הסינטטי בחצר. אפשר תמיד ללמוד לא מעט מהדרך בה רוקדים בני האדם, ודאי כשהם מוקפים מצלמות. ג'קי, כנראה שתוי למחצה, צלל לו מול אחד המגברים כשהוא מנענע את ראשו מצד לצד, כאילו אין עוד אדם בעולם. זה היה אנושי, אמין ואותנטי. ליהיא? היא פצחה בעוד חיקוי זול במיוחד של נערת גו גו בבר טקסני עם כל תנועות התחת שהיא עוד זוכרת מ-MTV, ועוד בוורוד ההלו קיטי המטופש ההוא.

אתה מסתכל ואין לך מילים מלבד שתיים: יאללה, הביתה. אולי כשקלישאת הקולג' הקריקטורות הזו תראה את החיקוי שלה ב"ארץ נהדרת" היא תבין שכבר מזמן לא כל החתיכים אצלה.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully