וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: למה "מד מן" מתעכבת?

29.3.2011 / 7:38

העונה החמישית של "מד מן" מתעכבת, אבל הקיץ מלא בתוכניות ריאליטי חדשות. וגם - איזה טוויסט מרגש היה ב"המשרד"? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

ריאליטי ושעשועים

מתוך "wipeout". imdb
בקרוב אצלנו! וויפאאוט/imdb

בטטות כורסא היכונו: הקיץ כבר בפתח וזה הזמן להכין את נפשנו הרכה לשטף הסדרות החדשות שלארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות יש להציע: הרשתות ABC ו-NBC שיחררו השבוע את לוח השידורים לקיץ הקרוב, ואיתו גם את ההתמכרויות שלנו לעונה החמה. בתפריט: המון ריאליטי, המון שעשועונים וכמה דרמות בשביל הרגולטור.

ממש כמו קרח לאסקימוסים, הבינו ברשתות הגדולות שפטריוטיזם זה מה שחם עכשיו, והחליטו לפעול בהתאם ולמכור את אמריקה לאמריקאים. כך אנו צפויים לראות על המסך את "America's Got Talent", ו- “America’s Karaoke Challenge” כמו גם "America's Next Great Restaurant" מעין תוכניות מפלט לכל המוזרים מהאודישנים של "אמריקן איידול".

חוץ מזה, נזכה לחזרתו של שעשועון הסימנים הכחולים "וויפאאוט" (בקרוב גם בישראל) ולבכורה של שני שעשועונים חדשים: "101 דרכים לעוף משעשועון" (שגרסה שלו עם עפר שכטר תעלה בזכיינית רשת) ו- "Take The Money And Run". זווית ישראלית נוספת היא הגרסה האמריקאית של "לעוף על המיליון" שצפויה לעלות ב-NBC במהלך הקיץ.

מבחינת ז'אנר ה"אויש-לא-שמתי-לב-שמצלמים-אותי", אנו זוכים לעונה שנייה של סדרת הספין אוף לתכנית "הרווק" תחת השם "דירת רווקים", עונה נוספת של "הרווקה" ו-"אקסטרים מייקאובר: גרסת 'לרדת בגדול'" (שם זמני מומצא). בקיצור, מחכה לנו קיץ עמוס באנשים שאומרים: "אני באתי לפה כדי לנצח" למצלמה, ואז פורצים בבכי. אה, וגם תכניות ריאליטי.

המדובר (זהירות, ספוילר)

מייקל והולי מתוך "המשרד". imdb
מייקל והולי סיטינג און א טרי. מתוך "המשרד"/imdb

נראה שמסך הקטן בארה"ב יצא סוף סוף מתרדמת החורף שלו, וקיבל בשמחה את בוא האביב. לאחר שבועות מנומנמים במיוחד, בהם בהינו בסדרות האהובות עלינו בעיניים כלות ומלאות תקווה לטוויסט בעלילה, (יוצאת מן הכלל היא הסדרה "פרינג'" שלפני מספר שבועות וגם השבוע שידרה פרקים מטלטלים במיוחד) נראה שאלוהי המוזה הקשיבו למשאלתנו והביאו לנו מטח של פרקים שוברי שגרה.

זה התחיל בפרק סוף העונה של "האישה הטובה", בו מצאה עצמה אלישיה פלוריק הנבגדת מייצגת בעל בוגדני בתביעת גירושין אירונית למדי, וכן נחשף סודה של קלינדה שסיפק לנו טוויסט מפתיע במיוחד. השבוע המשיך בהופעת אורח נפלאה של האיש והמצח ג'ון לית'גו ("מפגשים מהסוג האישי", "דקסטר") כאביו של בארני סטינסון ב"איך פגשתי את אימא", פרק שהראה לנו שניל פטריק האריס יכול לגרום לנו גם לדמעות של בכי ולא רק של צחוק, והסתיים בפרק של "המשרד" בו מייקל סקוט מחליט לקחת את יחסיו עם הולי צעד אחד קדימה (וכמעט הלך שניים אחורה), בפרק מרגש במיוחד.

הופעות מרגשות נוספות נרשמו גם ב"אמריקן איידול", בה החליטו השופטים להציל מהדחה את המתמודד קייסי אברהמס שכמעט וקרס מרוב התרגשות, בסדרה "משפחה מודרנית" אליה הגיע לביקור השחקן המקשיש פיליפ בייקר הול בתפקיד השכן הנרגן של הדנפי'ס, ואף ב"רוק 30" השנונה אך רדומה ששיחקה אותה עם תפקיד אורח של התסריטאי והיוצר זוכה האוסקר ארון סורקין שגילם את עצמו. לפעמים כיף להיזכר מחדש למה אנחנו כל כך אוהבים טלוויזיה.

המיותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צרות גם במשרדי הפירסום. מתוך "מד מן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתגעגעים למבט החודר של דון דרייפר? או לחמוקיים העסיסיים של ג'ואני? כנראה שתצטרכו לחכות עוד הרבה זמן. השבוע נודע כי העונה החמישית של דרמת המופת "מד מן", שהייתה אמורה לעלות כבר בקיץ, לא תפציע על מסכינו בזמן הקרוב. הסיבה: (אלא מה?) כסף. מנהלי רשת AMC שמשדרת את התכנית וחברת ההפקות Lionsgate נמצאים בשלביו האחרונים של הסכם שכר עם יוצר התכנית מאט ווינר שעד כה דרש סכומים שראשי ההפקה לא הסכימו עליהם.

הבעיה: גם אם יושג הסכם עוד לפני סיום כתיבת שורות אלה, התכנית רק תתחיל את הצילומים ולא תספיק לספק לנו סלוגנים מתוחכמים לגרביונים עוד בקיץ הנוכחי. ל"קופר סטרלינג" זה לא היה קורה.

הביזאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבר אחד, שלוש אהבות לוהטות. מתוך "אהבה גדולה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוליגמיה זה השחור החדש: הניסיון לחפש את המשפחה האחרת הוביל את יוצרי הטלוויזיה בארה"ב למשוואה של גבר אחד + הרבה נשים= הרבה ילדים, תכנית ריאליטי, ורייטינג שובר שיאים. אחרי שניסו נישואים חד מיניים, משפחות חד הוריות ו-Octo-mom אחת, הכל כדי לברוח מתבניתיות המשפחה הגרעינית שכנראה כבר לא מאפיינת מספיק את הימים החדשניים בהם אנו חיים, הלכו היוצרים למה שנחשב עד כה לילד המוזר שבחבורה.

כך צצה לה הסדרה "אהבה גדולה" המצוינת (שהסתיימה בשבוע שעבר) ולפני כשבועיים שודר הפרק הראשון בעונה השנייה של "Sister Wives", תכנית ריאליטי (ברור שריאליטי, איך לא?) בכיכובו של גבר אחד, ארבע נשים ו-16 ילדים. כנראה שאבא אימא ו-2.4 ילדים זה כבר לא מרגש. הצופה מעדיף לראות את צ'רלי שין חי עם שתי כוכבות פורנו משל היה המלך שלמה בימים פחות מוצלחים. ולנו יש את גואל רצון.

ליהוק שיחוק

מתוך הסרט The Messenger. imdb
פוליטיקאי מלידה. וודי הארלסון ב"השליח"/imdb

וודי הארלסון, האיש שבעברו סרטים כמו "רוצחים מלידה" ו"גברים לבנים לא יכולים" ו"השליח" וסדרות כמו "חופשי על הבר", לוהק לסרט מדובר למדי, "Game Change", שישודר ב-HBO ועוסק במסע הבחירות של הסנטור הרפובליקני ג'ון מקיין ובסגניתו שרה פיילין. את מקיין ישחק אד האריס המוכר מסרטים כמו "המופע של טרומן" ו-"היסטוריה של אלימות" ואילו את פיילין תשחק הג'ינג'ית ג'וליאן מור, כי כנראה שטינה פיי הייתה תפוסה.

הארלסון עצמו ישחק את סטיב שמידט, המנהל האסטרטגי של הקמפיין של מקיין, שלא הצליח כל כך בתפקידו. מעניין מי ישחק את ברק אובמה. בכל מקרה, המועמדויות לאמי וגלובוס הזהב כבר מובטחות.

לינק לעת צרה

הרבה זמן חיפשנו תירוץ טוב מספיק בשביל להחזיר לתודעה את סדרת האינטרנט המקסימה "Dr. Horrible's Sing-Along Blog" של ניל פטריק האריס, הלא הוא בארני הכובש מ"איך פגשתי את אימא", ועכשיו סוף סוף יש: הסדרה האינטרנטית המצליחה שעלתה לאוויר לפני כשלוש שנים והפכה לקאלט-רשת, עושה את הכיוון ההפוך והופכת לספר. ג'וס וידון, יוצר הסדרה (המוכר יותר כיוצר "באפי" ציידת הערפדים), עומד מאחורי הספר שיכלול צילומים מהסט, תסריטים מלאים ואפילו דפי תווים של השירים האהובים עליכם.

מי אמר למי?

Cristal: keep your friends close and your family closer. Jesus said that.

(קריסטל מ"מר סאנשיין" בגילומה של אליסון ג'אני המופלאה, חדורת אמונה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully