וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: איך "רוק 30" חגגה את פרק המאה?

26.4.2011 / 11:30

טינה פיי ו"רוק 30" חגגו פרק 100, שפילברג חוזר לחייזרים, ריקי לייק מקבלת LIKE והריון בגיל 16 הפך לטרנד טלוויזיוני. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

זרעי קיץ

נוח וויילי ב-"Falling Skies". imdb
במקרה שלא בא לכם על העונה השנייה של "מאסטר שף". נוח וויילי ב-"Flling Skies"/imdb

יש אנשים שפוצחים בדיאטה, יש כאלה שחוסכים כסף לחופשה המשפחתית, יש כאלה שנוסעים לסיביר כדי להמשיך את החורף, אבל ההכנה האמיתית לקיץ הקרוב צריכה להיות במקום שתפנו על הדיסק הקשיח שלכם. שטף הסדרות שהולך להגיע אלינו, לצד המדוזות בים, יהיה מבלבל ולא כדאי לבזבז מקום על עונה נוספת של "ד"ר פיל" או שידורים חוזרים של "הקרדשיאנ'ס עושות את ניו יורק". לכן, הנה ארבע המלצות צפייה והורדה לקיץ הקרוב:

"Falling Skies" – שלושה עשורים עברו מאז "אי.טי" ונראה שלסטיבן שפילברג לא נמאס מתושבי החלל החיצון. הסדרה החדשה והמצופה שלו ושל רוברט רודט (תסריטאי "להציל את טוראי ריאן") תעלה הקיץ ברשת הכבלים TNT והיא עוסקת בעולם שהשתלטו עליו היצורים הירוקים (הם באמת ירוקים בסדרה), שלא ממש הגיעו עם ענף של זית . קבוצה קטנה של בני אדם הצליחה לשרוד והם פועלים לשימור קיומו של המין האנושי. עם נוח ווילי ("אי.אר") בתפקיד הראשי, אנחנו מאמינים שזה גם יקרה.

"סאות'פארק” – העונה ה-15 במספר של המצוירים חוזרת כבר מחר (רביעי) וכדאי לכם לעקוב באדיקות, כי לפי השמועות בהוליווד, ייתכן שזו תהיה העונה האחרונה למעלליהם של קרטמן, קייל, סטן וקני. טרם ידועים פרטים על קווי העלילה והופעות האורח בעונה הקרובה, אבל כולם כבר יודעים שלמי שהפכו את הנביא מוחמד לדוב, צחקו על מריה הבתולה ועשו שמות לתדמיתו של הסיינטולוג טום קרוז אין אלוהים.

"פרויקט glee"- בזמן ההמתנה לעונה השלישית של הלהיט המתקתק "glee", נוכל להתנחם הקיץ בתוכנית הריאליטי ששמה לה למטרה למצוא את רייצ'ל ברי הבאה. תוכנית הכישרונות החדשה תחפש אחר שחקנים מזמרים שיקבלו דמות משלהם בסדרה האם, שאף תופיע בה במשך מספר פרקים.

"הפמליה" – ההזדמנות האחרונה שלכם לחגוג עם וינס, אריק, טרטל, דרמה והחבורה. העונה השמינית שתעלה בקיץ תהיה גם האחרונה ותכלול שמונה פרקים בלבד שבוודאי לא תרצו להחמיץ. מי יודע, אולי גל גדות תחזור לבקר.

המדובר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באושר ואושר, עד הפרק ה-200 אם אפשר. קאסט "רוק 30"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטינה פיי יש הרבה סיבות לשמוח: הריון שני, ספר חדש ועכשיו גם הסדרה המעולה שלה "רוק 30" חוגגת 100 פרקים להיווסדה. לאחר חמש עונות, עשרות הופעות אורח מעולות, וטרייסי מורגן אחד, סיכמו החברים ברוקפלר פלאזה את השנים שעברו עם פרק שחציו נוסטלגיה וחציו טירוף של ממש.

בפרק הכפול (!) ששודר השבוע, עושים ליז והחברים טיול קטן בשביל הזיכרונות, תוך שהם חווים הזיות משונות שנגרמות כתוצאה מדליפת גז בבניין. בין היתר, כוללות ההזיות האלה גם הופעות אורח משעשעות של מייקל קיטון וטום הנקס, וגם סצנה בה משחק ג'ק דונגי (אלק בולדווין) כוכב סרטי פעולה משנות ה-80 ובכך מחזיר את בולדווין עצמו לימיו הטובים על המסך הגדול.

ככלל, הפרק החגיגי של "רוק 30" הוא המשך למסורת של הפיכת פרק ה-100 לחגיגה: כך, למשל, קיבלנו את השלישייה שילדה פיבי בפרק ה-100 של "חברים", ב"סיינפלד" החליטו לפנק אותנו ב-100 הקטעים הטובים עד אז ואילו ב"איש משפחה" קיבלנו פרק מעולה בו סטואי מנסה לממש את פסגת השאיפות של כל פעוט בן יומו - להרוג את אמא שלו.

עם זאת, לא בטוח שהקומדיה המצליחה תזכה לחגוג 200 פרקים. בראיון שהעניק לאחרונה אמר בולדווין כי העונה הקרובה תהיה גם האחרונה שלו במכנסי הבוס הגדול. למרות שהוא כבר הספיק לחזור בו מהציטוט הנ"ל כעשרת אלפים פעם, אפשר לדמיין את ליז למון אומרת "!Blurg", שזה לעזאזל בליז למונית, למקרה והצלחתם לפספס את כל 100 פרקי הסדרה עד כה.

המיותר

ריקי לייק. GettyImages
לייק או איגנור? ריקי לייק/GettyImages

מאז שסיימה את תפקידה כחיקוי הלבן והפחות מוצלח של אופרה, כילתה ריקי לייק את ימיה בפרויקטים אזוטריים ובתכנון החזרה שלה למסך, אם אפשר לאחר שאופרה תשדר את הפרק האחרון בהחלט של תוכנית האירוח שלה. ואכן, חודש לפני תום העונה האחרונה של מלכת תוכניות האירוח, הודיעה רשת Twentieth Television כי היא החליטה לעשות LIKE ללייק, ולתת לה תכנית יומית שתתחרה בזו של המנחה הוותיקה קייטי קוריק, שתעלה כנראה באותו הזמן לאחר שזו תעזוב את חדשות CBS.

אבל לא בטוח שזה הקאמבק שעקרות הבית מחכות לו. לייק שייכת לדור הישן אליו משתייך גם ג'רי ספרינגר, בו להעיף כיסאות ולקלל את בן זוגך בשידור חי נחשב לאחר צהריים שגרתי (גם עכשיו אמנם עושים את זה, אבל התענוג הזה שמור לתכוניות ריאליטי בלבד). בהימצא חלופות עדיפות (אלן דג'נרס, הרשת החדשה של אופרה OWN והתוכנית של קייטי קוריק) לא בטוח שלייק תצליח למצוא את מקומה בהעדפות הצפייה של האמריקאים, ויתכן שתקבל מהם ignore אחד גדול.

הביזאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תינוק בגיל 16? אחת המתנות אם לא ה-! מתוך "בת 16 ובהריון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים לא ברור אם הטרנד הטלוויזיוני של נערות בהריון הוא חלק מהגחכת השמרנות האמריקאית בפריים טיים או שמא נובע מתוך ניסיון להשריש אותה בקרב הצופים. השבוע עלתה לאוויר העונה השלישית של הסדרה "בת 16 ובהריון" של MTV, שעוקבת אחר בנות שעוד אסור למכור להן אלכוהול אבל כנראה שגם אמצעי מניעה לא נמצאים ברשימת המכולת שלהן.

הסדרה מהווה אבן דרך נוספת בשינוי שעבר ייצוג הנושא של הריונות לא רצויים בקרב נערות במהלך השנים. בשנות ה-90' היתה זו "בוורלי הילס 90210" שהציגה את ההיריון של אנדריאה צוקרמן כדבר הרע ביותר שיכול היה לקרות לחנונית הממושקפת. בשנות ה-2000 כבר נתקלנו בגישה אחרת לנושא בסרט "ג'ונו", שעשה גלוריפיקציה לשילוב של בטן גדולה וילקוט מלא ספרים. זה המשיך עם בריסטול פיילין שהגיעה לגמר "רוקדים עם כוכבים" בזכות העולל שילדה בגיל 17 (וכמובן היותה ביתה של שרה פיילין), וכעת עברנו למוטציה המשונה שעברו הנערות ההריוניות: סדרות הריאליטי "Teen Mom" ו"בת 16 ובהריון". אלה מציגות נערות אמיתיות שאמנם חוות קשיים אך גם נהנות מהיותן סלבריטי סוג ג'.

המשותף לכל הסדרות הללו? כולן שמרו את התינוק, אפילו קווין פבריי ב-"glee" ההדוניסטית מסרה אותו לאימוץ. מה ניתן ללמוד מזה? המילה הפלה היא עדיין טאבו על המסך של הדוד סם. כנראה שלמרות השינויים במהלך השנים, הדרך לכיסא הגניקולוג, ולייצוג הולם לבעיה, עוד ארוכה.

ליהוק שיחוק

RZA. Kevin Winter, GettyImages
מתבקש, למען האמת. RZA/GettyImages, Kevin Winter

סמים, סקס עם קטינות, ספר ועכשיו – היפ הופ. הליהוק המדובר האחרון שייך לסדרה "קליפורניקיישן" בה מככב דיוויד דוקובני כהאנק מודי - סופר פרוע שה"חנות" שלו תמיד פתוחה לעסקים, במיוחד אם הם כוללים את עורכת הדין שלו. לסדרה יצטרף בעונתה החמישית פיצג'רלד דיגס הידוע בכינויו The RZA, אושיית היפ הופ אמריקאית עם רזומה מפואר של הפקות ולהיטים. דיגס, שכתב מוזיקה לעשרות סרטים וגם הופיע בלא מעט כאלו, ישחק אמן היפ הופ סורר שהאנק חושב לכתוב עליו תסריט.

לינק לעת צרה

אליזבת סליידן. GettyImages
RIP ויאללה - להתעדכן. אליזבת סליידן/GettyImages

רק שלושה ימים אחרי שאליזבת סליידן, הכוכבת הוותיקה של "ד"ר הו", הלכה לעולמה בשבוע שעבר, עלתה לאוויר העונה השישית של הגרסה הנוכחית של סדרת המדע בדיוני שרצה (לא ברציפות) מאז שנת 1963. למקרה שפספסתם, בלינק המצורף תוכלו להתעדכן במה שקרה ב-47 השנים האחרונות בסדרה ב-6 דקות בלבד. קדימה, לעבודה!

מי אמר למי?

איימי פולר בסדרה "מחלקת גנים ונוף". imdb
אין גן חיות בקרוב. איימי פולר בתפקיד לזלי נופ ב"מחלקת גנים ונוף"/imdb

?Ann: What do you think of dogs
!Lezli: Love
?Ann: Cats
!Lezli: Love
?Ann: Fish
!Lezli: Love
?Ann: Turtles
.Lezli: No opinion. They are condescending

(לזלי נופ מ"מחלקת גנים ונוף" לא היתה חובבת "צבי הנינג'ה", מסתבר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully