וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"The Voice": מי המפסידים ומי המנצחים בקרב המנטורים?

לילך וולך

29.3.2012 / 12:28

"The Voice" עוד לא הוציאה מתוכה את המנצח, אבל בקרב המנטורים כבר ברור שיש מי שהשתתפותו הוציאה אותו כמנצח, ויש מי שיצא מופסד

ללא קשר לגמר "The Voice" שיתרגש עלינו לטובה בשבת או לאדישות – מלבד המנצח או המנצחת של "The Voice" שיתגלו בסוף התוכנית ויודו לאמא-אבא, בורא עולם ומיכאל אלוני, כבר ברור שיש מנצחים ומפסידים והם נמצאים דווקא על הכיסאות המסתובבים. לכל המנטורים שהתיישבו לראשונה במשבצת כזו בטלוויזיה – רמי קליינשטיין, שרית חדד, אביב גפן ושלומי שבת, היה מה להפסיד ומה להרוויח, וכבר מסתמן שיש מי שהגיע לגמר כמנצח, ויש מי שהניסוי הזה התפוצץ לו בפרצוף.

"The Voice": כך השופטים יצאו לדרך בתחילת העונה

אביב גפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה בסכנה להפוך לרופוס שמופוס אביב גפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה היה לו להפסיד: אביב גפן יכול היה בקלות להפוך לקלישאת רופוס-שמופוס, שמצטטת את עצמה וטובעת בתוך גינוני הפומפוזיות של ילד אור הירח.

מה היה לו להרוויח: גפן לא ניצל עדיין את המדיום הטלוויזיוני הישראלי, ועם לא מעט עשייה מוזיקלית פחות קומוניקטיבית למיינסטרים, התרופפה לו מעט האחיזה הישראלית החזקה.

מה קידם: את האלבום החדש שלו "פסיפס" ואת ההופעות הביתיות ב"מכבי הום טור" וכן את מופע ה-20 שנה לאלבום "עכשיו מעונן".

כמה כמה: "The Voice" עושה רק טוב לאביב גפן – השופט הכי חד וטלוויזיוני שיצא מתוכנית ריאליטי כישרונות כבר הרבה זמן. אחרי אביב גפן, שופטי "כוכב נולד" בעונה המתקרבת יצטרכו לשנס מותניים – מהמם, מדהים ואין מילים הם פשוט לא סופרלטיבים שאפשר יותר לטאטא איתם מתמודדים. ושופט הוא מי שהביאו בזכות הדעות שלו, ולא רק בזכות מדד המאמי שלו. גפן לא חוסך את שבטו מאף אחד, כולל מהשופטים שלצדו, וזה עושה רק טוב לתוכנית שהיתה עלולה לטבוע בתוך הדובשניות של עצמה. בסופו של עניין- אביב גפן הוא המנצח הגדול ביותר של "The Voice".

שרית חדד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוכיחה הומור עצמי. שרית חדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה היה לה להפסיד: שרית חדד היא אייקון יציב, רווחי ומספק סחורה כבר למעלה מעשור. הטיקט הכי חזק שלה היה מאז ומעולם הקול שלה והתדמית שהולכת בין הטיפות בין זמרת מזרחית למיינסטרים הנוח והאהוב. הוורבליות שלה, לעומת זאת, אף פעם לא נמדדה ונבחנה בפורמט טלוויזיוני, ושם היא היתה עשויה להפיל את עצמה.

מה היה לה להרוויח: האמת היא ששרית חדד לא ממש נזקקה ל -"The Voice" ונראה שזה באמת יותר פרויקט שהיא חיבבה מספיק כדי להשתתף בו. באותה מידה היא היתה יכולה לחיות גם בלעדיו.

מה קידמה: חדד רכבה הכי פחות מכל שופטי "The Voice" על הסוס הדוהר של רשת, והסתפקה בסינגל צנוע בשם "יפה יפה".

כמה כמה: שרית חדד חטפה בזריזות על הראש מ"ארץ נהדרת" בחיקוי מעולה, אבל הצליחה להתאושש ממנו בזריזות ולהוכיח כמויות מפתיעות של הומור עצמי – שזו דרך ההתמודדות הכי אינטליגנטית שאפשרית כשמלגלגים עליך. חוץ מזה היא הראתה לכל מי שחשב שהיא מגיעה רק כדי לדפוק כרטיס, שהיא מנטורית אמיתית שמוכנה לחלוק מהידע והניסיון שלה עם פרחי הזמר שלה. לא היה הורג אותה להתגמש עם הסגנון שנוח לה בו, ולהיות אמיצה יותר, אבל בסיכום הכללי – "The Voice" עשתה לשרית חדד רק טוב.

שלומי שבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמי, אבל באמת. שלומי שבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה היה לו להפסיד: כל מי שיצא לו לפגוש באישיות הנעימה להדהים של שלומי שבת, יודע שהוא ממש לא מהזמרים שפותחים את הפה ואתה מתכווץ ממבוכה. כך שבאופן עקרוני קשה היה למצוא מה שבת היה יכול להפסיד מהשידוך עם "The Voice".

מה היה לו להרוויח: קשה לומר ששלומי שבת הוא סוד ליודעי ח"ן, אבל רק מי שטרח לראות מעבר ליאללה שמח של החוף של טרפטוני ידע להעריך את האיכויות המוזיקליות והמורכבות שלו. שבת יכול היה רק להרוויח מהעמקת המעמד שלו.

מה הוא קידם: את האלבום הכפול "אחד לנשמה" ו"אחד למסיבה".

כמה כמה: שלומי שבת הוא אמנם מאמי, מהסוג שבדרך כלל חושדים באותנטיות שלו – אבל הכנות שלו גורמת למילים החמות שלו לעבור כאמינות לחלוטין. הקצב השבתי הנינוח לא תמיד תואם את החיתוכים הזריזים של שידור חי, ולפעמים כשנגמרות לו המילים (כמו במקרה פרישתה של יובל דיין הפייבוריטית), הוא משתנק כמה שניות ארוכות מדי עד לתגובה המתבקשת. ובכל זאת - "The Voice" הצליחה לעשות לו טוב, והוא מצדו תרם לה מהחום האבהי שלו.

רמי קליינשטיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעודדת מתלהבת. רמי קליינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה היה לו להפסיד: את הכבוד העצמי.

מה היה לו להרוויח: מאז אלבום המופע ב-2010 לא עשה רמי קליינשטיין שום דבר משמעותי, והפרידה ההיא מריטה, לא השאירה אותו בצד המנצח של הצמד המוזיקלי. קליינשטיין הזדקק לבאזז חיובי מחודש ולהכרה והערכה של דור המסמסים הצעיר.

מה הוא קידם: אלבום סולו חדש שעוד לא יצא וממנו ראה בינתיים אור סינגל בשם "רוצי קטנה".

כמה כמה: במכלול של התוכנית רמי קלינשטיין הוא המפסיד הגדול של "The Voice" והוא עובר כמעודדת מתלהבת יתר על המידה ששכחה שהמופע המרכזי אינו הפונפונים שלה. קליינשטיין וההופעה המשונה וחסרת הביטחון שהוא נותן, מצליח שלא בטובתו להשכיח שהוא אחראי לכמה להיטים ישראליים חשובים, ובאופן כללי מוכיח – טלוויזיה היא פשוט לא בשביל כולם.

"The Voice": יובל דיין תוביל לעולם ריאליטי טוב יותר?
האם רשת ידעה על פרישת יובל דיין?

מי השופט האהוב עליכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully