וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "אנג'ל" על "בונז": "קהל המעריצים שלי בא בהמוניו"

לרלג סיום שידור העונה השמינית בישראל, כוכבי "בונז" - דיוויד בוריאנז ואמילי דשנל - מספרים על הרגעים הגדולים שלהם בסדרה וגם לא מתביישים לתת לעצמם קרדיט על ההצלחה

מילת המפתח עבור רשתות הטלוויזיה המובילות בארה"ב היא למצוא פורמולה של דרמת פשע מצליחה שתהפוך לתאגיד. כך בין היתר היה עם "חוק וסדר" עבור NBC על ארבע סדרות הבת שלה ועבור CBS עם"CSI זירת הפשע" שייצרה שתי סדרות נלוות ובשנים האחרונות "NCIS" והמקבילה שלה בגרסת לוס אנג'לס. עבור רשת פוקס ההצלחה הזאת נקראת "בונז", שרק לאחרונה נכנסה בארה"ב לעונתה התשיעית.

בימים אלו מסתיימת בישראל העונה השמינית של "בונז" (ראשון-חמישי, 22:00,-HOT Zone), שבאופן עקבי מועמדת בשנים האחרונות בקטגורית הדרמה המועדפת בטקס ה-People’s Choice. סדרת הבת "המחפש" שעלתה בינואר 2012 אמנם לא שרדה, אך לדעת יוצר הסדרה הארט הנסון נכונה ל"בונז" לפחות עוד עונה נוספת והיא עוד לא אמרה את המילה האחרונה. הסדרה עוקבת אחר תיקי חקירה משותפים לצוות אנתרופולוגיה משפטית במכון הג'פרסוניאן לבין ה-FBI, תוך שהיא מלווה את יחסיהם של הסוכן הפדרלי סילי בות' ורופאה מומחית לפענוח שרידי קורבנות רצח בשם טמפרנס "בונז" ברנן, את השניים מגלמים דיוויד בוריאנז ואמילי דשנל, בהתאמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרומן הלא אחיד לאורך השנים של ברנן ובות', שבעונה הקודמת גם הביאו לעולם בת משותפת, הוא כבר עניין שבשגרה אליו נדרשים דרך קבע צמד הכוכבים, כפי שהם מספרים בראיון משותף איתם לקידום "בונז",שהתקיים לפני שבועות ספורים בסן דייגו. "אנחנו עושים את הסדרה כל כך הרבה עונות ולמדנו להכיר את הדמויות טוב מאוד", אומרת דשנל, "כמובן שיש שינויים בהתאם לסיטואציות בתסריט, אבל זה תמיד כמו הבגד הישן בארון שלבשת כל כך הרבה פעמים ועדיין מתאים עליך כמו כפפה כל פעם מחדש".

"אני לא חושב שזה מדויק כי זה לא קל, לפחות לא בשבילי", ממהר לתקן בוריאנז, "צריך חושים מפותחים כדי להרחיב את עצמך בתוך הדמות בהינתן ההתפתחויות שהיא עוברת, הסביבה לא תמיד נשארת אותו דבר. האתגר הוא איך לרוץ במשך שמונה עונות ולהמשיך לעוד מבלי להשתעמם. הבסיס הוא מערכת היחסים ביניהם ומה השלב הבא במה שהם עוברים יחד, ונכונות להם לא מעט מהמורות לקראת סיום העונה השמינית".

- מה השתנה בדמויות במרוצת השנים?

בוריאנז: "דווקא הייתי אומר שמה שחסר לי כצופה זה לראות מה עבר עליו לפני שהכרנו אותו בסדרה, זאת החתיכה החסרה בכל העונות מבחינתי. אני חושב שהצופים מאוד יהנו מפרק שיביא את הסיפור של בות' בימים שהיה צלף, וכאשר הוא נפל בשבי ועינו אותו. אני חושב שזה עדיין אופציה מבחינת הסדרה להביא תסריט שכזה כדי לתת עוד עומק לדמות ואני מאוד אשמח כשכזה יקרה".

דשנל: "השינוי הכי מהותי בברנן הוא שהיא בנתה חומה הגנה סביב עצמה ואט אט כל לבנה מתפרקת. העונה השמינית היא הנקודה הכי חשופה ופגיעה בה היא הייתה וזה מחייב אותה להיפתח, וכמובן גם להיות פגיעה מבעבר. הקושי שלה הוא בגלל ההיכרות שלה עם בות' והאהבה שהיא רוחשת כלפיו, שלמעשה הביאה את השינוי בה. מאוד יפה בעיני לראות כמה אהבה משנה בן אדם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמילי דשנל, שחוגגת בסוף השבוע הנוכחי את יום הולדתה ה-37, ידועה לא מעט גם בזכות אחותה הצעירה, זואי, כוכבת הסדרה הקומית "הבחורה החדשה". אולם עוד קודם השתיים מגיעות ממשפחה הוליוודית בפני עצמה; האם, מרי ג'ו, היא שחקנית שהופיעה בסדרות כמו "טווין פיקס" ו"האוס", בעוד האב קיילב הוא צלם קולנוע, שהיה מועמד לחמישה פרסי אוסקר, בין היתר על עבודתו בסרטיו של מל גיבסון "הפטריוט" ו"הפסיון של ישו". דשנל נשואה מאז 2010 לתסריטאי והשחקן דיוויד הורנסבי ("פילדלפיה זורחת") ולפני שנתיים נולד בנם הבכור, הנרי.

דיוויד בוריאנז בן ה-44 החל את הקריירה בהופעת אורח ב"נשואים פלוס" ובסוף שנות ה-90 זכה לפריצה בזכות הערפד המתייסר מאהבה, אנג'ל, בסדרת הקאלט "באפי ציידת הערפדים" ובסדרת הבת שנשאה את שם דמותו. מאז 2001 הוא נשוי לג'יימי ברגמן, נערת אמצע שהופיעה ב"פלייבוי" ובמספר סרטי וידאו של המגזין, ולשניים שני ילדים. לפני שלוש שנים התוודה כי ניהל רומן מחוץ לנישואין עם אשת חיי הלילה רייצ'ל יוקאטל, אחת מהנשים עמן גם השתעשע כוכב הגולף טייגר וודס בסקנדל הפרטי שלו. נישואיו של בוריאנז שרדו את הבגידה.

בתחילת השבוע פורסם שבוריאנז לא ימשיך לאחר העונה הנוכחית, מה שיכול להתפרש כטקטיקה לחידוש חוזה והעלאת השכר. בראיון הוא לא מהסס לקחת קרדיט על החלק שלו בהצלחת "בונז". "אין ספק שקהל המעריצים שלי מ'אנג'ל' בא בהמוניו לראות אותי גם בסדרה הבאה שלי", אומר בוריאנז. "הסדרה טובה בעיני בגלל שהיא מצליחה לשרוד מבחן רדיו, אילו היו מאזינים לה כמו בתסכיתים שהיו עושים בעבר, היא לחלוטין ברמה של 'דיק טרייסי', מותחן בלשי פסיכולוגי שכזה, אם להקביל את 'בונז' לעולם הקומיקס לצורך העניין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

- יש לכם פרק אהוב במיוחד?

בוריאנז: "אהבתי את הסצנה של הנשיקה הראשונה מתחת לדבקון של חג המולד ואפילו את הסצנה בה אנחנו צועדים יחדים ומשוחחים בפרק הראשון של הסדרה, כי בעיני זה נתן את הטון לדיאלוג ביניהם. אני אוהב את הויכוחים ומנגד את עבודת המשטרה, כך שאין לי פרק ספציפי שאני יכול לבחור. יש פרקים שאתה בדיעבד מביט לאחור ואולי לא מרוצה אבל זה מה שיש. אני לא מוצא טעם בלחזור אחורה כי ממילא אין דרך לשנות או לצלם מחדש".

דשנל: "באמת? כי מבחינתי להתחיל ולצלם הכל מההתחלה עכשיו ומיד (צוחקת). אני אהבתי איך בפרק 100 היה פלאשבק שהראה כיצד הם נפגשו, כי הצילומים היו כיפיים. היו הרבה רגעים מכוננים עבור ברנן שאהבתי, לרבות אלו הרומנטיים".

- זואי אחותך התארחה באחד הפרקים, יש סיכוי לביקור גומלין שלך בסדרה שלה?

"שתי הסדרות מצטלמות בלוח זמנים מאוד צפוף כך שזאת הבעיה העיקרית, אבל כמובן שאשמח להתארח בסדרה שלה, אני צופה אדוקה. אבל אם להיות כנה, אני חושבת שאלמלא סדרה היום הממילא עמוס של זואי, יותר סביר להניח שהיא תחזור לצלם פרק נוסף איתנו. אזרוק לה מילה".

  • עוד באותו נושא:
  • בונז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully