וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטי קומיקס מוכרים יותר

23.7.2008 / 11:20

היכונו למלחמת האולפנים הגדולים של הוליווד, על זכויות הפקה לחוברות וספרי קומיקס וקבלו מבחר גיבורים שעושים דרכם אלינו

ההצלחה האדירה של "האביר האפל" ביחד עם ההצלחה של מחזיק השיא הקודם, ספיידרמן 3, לא הותירו מקום לספק באשר לכדאיות הכלכלית של אולפנים בהוליווד, ברכישת זכויות לחוברות וספרי קומיקס. גם "איירון מן", "הענק הירוק", "מבוקש" ו"הלבוי 2", שלשלו את הסכומים הנכונים לכיס של אולפני הסרטים.

זה הזמן של DC קומיקס ("באטמן", "סופרמן") ושל מארוול ("ספיידרמן", "אקס-מן", "ארבעת המופלאים"), להוציא מהקטלוג שלהם כל דמות קומיקס אפשרית – העיקר לעשות עליה מיליונים בקופות ועוד כמה מיליונים במרצ'נדייז.

אבל לא רק גיבורים קיימים נרדפים על ידי חברות הפקה רעבות לדולר. גם כאלו שעדיין לא יצאו אל חנויות הקומיקס, כבר מקבלים חוזה שמנמן לסרט.הרומן הגראפי, "Billy Smoke" של ב. קליי מור, עוד לא הגיע לחנויות וכבר נרכש על ידי "האחים וורנר", כפרוייקט שבו ככל הנראה יככב מת'יו פוקס ("אבודים", "ספיד רייסר"). "זה קצת מצחיק שמעריצי קומיקס חושבים שההצלחה של חוברת מהווה אינדיקציה לכמה טוב יתורגם הקומיקס למסך הגדול", מספר מור בבלוג אינטרנטי. "בסופו של דבר, מה שהאולפן מעוניין בו, הוא רעיון טוב".

אז אילו סרטי קומיקס צפויים לנו בשנים הבאות? קיבצנו עבורכם את המידע ממיטב האתרים והבלוגים ברשת והתוצאות לפניכם:

עונש

ריי סטיבנסון יככב בסרט ההמשך, "The Punisher: War Zone" וישחק את סוכן ה-FBI לשעבר, פרנק קאסל. הפעם הוא יילחם ב"איש הפאזל" - נבל שניצל מנסיון התנקשות קודם של קאסל ועכשיו מנסה לנקום בו.

רוח צד

סמואל ג'קסון וסקרלט ג'והנסן מככבים בסרט המבוסס על הרומן הגראפי "הרוח" של וויל אייזנר. מי שעומד מאחורי הסרט הזה הוא פרנק מילר, מי שכתב את "300" ואת "עיר החטאים", הפך לתסריטאי, ועכשיו גם לבמאי. הרכש הוא של DC, והסרט יגיע גם הוא בסוף השנה, בחג המולד ליתר דיוק.

וולברין

שני סרטים חדשים הקשורים לעולם של האקס-מן יגיעו לאקרנים בשנים הקרובות.

הראשון שבהם, אשר יגיע לקולנועים באביב הבא, יחקור את סיפור הרקע של וולברין (יו ג'קמן), אחד הגיבורים הראשיים בעולם האקס-מן. הסרט, "X men Origins: Wolverine" שמו, יבויים על ידי גאווין הוד ("צוצי"), ומארוול מפיקה.

הסרט השני, גם הוא צפוי להגיע ב-2009, יעסוק בסיפורו של הנבל הראשי בסרטי "אקס-מן" - מגנטו (איאן מקאלן), ויראה איך הוא הפך מצעיר אידאליסט שברח מהנאצים, לגזען אלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סקוט נגד העולם

מייקל סרה האהוב ("סופרבאד", "ג'ונו") ישחק ב- Scott Pilgrim Versus the World שיביים אדגר רייט, מי שהביא לנו בעבר קומדיות חכמות כמו "מת על המתים" ו"Hot Fuzz". מדובר באדפטציה לסדרת הקומיקס של בריאן לי או'מאלי. אולפני יוניברסל כבר הכריזו בעלות לסרט שיצא בשנה הבאה.

איירון מן 2

עוד אין סיפור, עוד אין עלילה, עוד אין כלום אבל ג'ון פאברו נשאר הבמאי ורוברט דאוני ג'וניור נשאר איש הברזל. בפברואר מתחילים לצלם. מארוול מובילה את הפרוייקט.

עבודת נמלים

אדגר רייט, אחרי שיתפנה מסקוט פילגרים, יעבוד על "איש הנמלה". מובטח אקשן רב, אפקטים מרהיבים ובידור טהור ברכש של מארוול שעדיין בפיתוח.

שלל סרטים נוספים צפויים להגיע אלינו בשנים הקרובות. ספיידרמן 4 טווה חוטיו בדרך אלינו, קפטן אמריקה תופר גלימה חדשה ונוצצת, ווצ'מן כבר דופק בדלת ות'ור, אל הרעם, מגיע אלינו כברק.

וואלה! תרבות לא דואגת ממחסור בגיבורי-על וממליצה, כבר מעכשיו, לעבור לסיפורי מיתולוגיה יוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully