וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי גיליאם חוזר לדון קיחוטה

נרקיס טפלר

7.8.2008 / 8:31

הבמאי המוערך, ביחד עם השחקן ג'וני דפ, יחלו מחדש את הצילומים לסרט המפורסם

לפני 8 שנים, בשל קשיים בלתי צפויים, ג'וני דפ והבמאי, טרי גיליאם ("פחד ותיעוב בלאס וגאס", "12 קופים") עצרו את העבודה על הסרט "האיש שרצח את דון קיחוטה". בשבוע שעבר, לשמחת המעריצים, החלו לצוץ דיבורים לגבי חידוש העבודה על הסרט.

"כמו שזה נראה עכשיו, זה יקרה", אישר גיליאן לאתר אינדפנדנט. "כשג'וני יהיה מוכן, אנחנו נהיה מוכנים. אנחנו רק צריכים לסגור תאריכים לצילום הסרט. הכל תלוי בלו"ז שלו. בכל מקרה, זה יהיה בשנה הבאה לפני הקיץ".

הניסיון הראשון לצלם את הסרט היה בשנת 2000, אבל כשל בשל רצף של תאונות. הצפות הטביעו את הסט, מטוסי צבא קטעו את הסאונד, ואז, אם זה לא הספיק, השחקן הצרפתי ז'אן רושפורט נעשה חולה והובהל בטיסה לבית חולים שם התגלה שסבל מקילה. כתוצאה מכל אלה, הוחלט להקפיא את הצילומים לסרט היקר, המבוסס על אחד הסיפורים היותר מפורסמים, שהיה אמור להיות אחד מהפרויקטים הקולנועיים החשובים בכל הזמנים.

למרות בעיה משפטית שצצה לגבי קבלת הזכויות של גיליאם לשימוש בתסריט, הוא החליט להתחיל מחדש את הפרויקט. "אנחנו הולכים לצלם הכל מחדש", הוא אומר. "השנים שעברו לימדו אותי שאני בעצם יכול לכתוב סרט הרבה יותר טוב. אני כה מתרגש שזה סוף סוף יקרה".

"דון קיחוטה" הוא רומן שכתב הסופר הספרדי מיגל דה סרוואנטס. היצירה נחשבת לרומן האירופאי הראשון. במרכז העלילה גבר שסובל מהזיות בעקבות קריאה מופרזת על סיפורי אבירים ובהשפעתם הוא מדמה עצמו לאביר שיוצא לנהל מלחמות צדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully