וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל קאן: 10 רגעי האופנה הגדולים

23.5.2011 / 14:00

אחרי 12 ימים של פרימיירות, שטיחים אדומים ואופנה מנקרת נותר רק לסכם את מופעי האופנה הבלתי נשכחים לטוב ולרע. מאנג'לינה ועד ג'וד לאו

ברנג'לינה

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בבכורת הסרט 'עץ החיים' (Tree of Life) בפסטיבל קאן, מאי 2011. Yves Herman, GettyImages
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בבכורת הסרט 'עץ החיים' (Tree of Life) בפסטיבל קאן, מאי 2011/GettyImages, Yves Herman

לאנג'לינה ג'ולי (36) היו כמה החטאות על השטיח האדום, אבל משום מה בפסטיבל קאן היא מצליחה להשאיר חותם. שמלת השסע העמוק הזו של ורסאצ'ה אטלייה בחום שוקולד מצטרפת לשורת ההצלחות שלה על בפסטיבל הסרטים הנוצץ. לצידה בראד פיט, האקססורי התמיד פוטוגני, שהפעם בחר בחליפת טום פורד חתיכית וגזורה היטב. פלא שאנג'י השנה שוב הייתה במרכז תשומת הלב של העולם?

מילה ג'ובוביץ'

מילה ג'ובוביץ' בבכורת הסרט La Conquete בפסטיבל קאן, 18 מאי 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
מילה ג'ובוביץ' בבכורת הסרט La Conquete בפסטיבל קאן, 18 מאי 2011/GettyImages, Pascal Le Segretain

הדוגמנית והשחקנית מילה ג'ובוביץ' (36) תיזכר כאחת המקוריות על השטיח האדום בזכות שמלת החולצה של פראדה. חלק עליון באדום-לבן הכולל חגורה עבה עם אבזם צידי שולב עם חצאית בגוון שבין עור לפנינה. תסרוקת רטרו, ליפסטיק אדום ותיק כתף עם הדפס פרפר אביבי של סרג'יו רוסי השלימו מראה שנוי במחלוקת, אבל שאי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו.

אווה הרציגובה

אווה הרציגובה בבכורת הסרט La Conquete בפסטיבל קאן, 18 מאי 2011. AP
אווה הרציגובה בבכורת הסרט La Conquete בפסטיבל קאן, 18 מאי 2011/AP

אווה הרציגובה (37), דוגמנית העל הצ'כית שתיזכר תמיד כפרזנטורית חזיית הפוש-אפ Wonder Bra, רושמת הופעה בלתי נשכחת בקאן, כחודשיים לאחר לידת בנה השני פיליפה. בחליפת מכנסיים קצרים של דולצ'ה וגבאנה וסנדלי עקס סאטן אדום היא לא רק חשפה רגליים מדהימות, אלא גם הוכיחה ששיק שטיח אדום לא בהכרח קשור לשמלה נפוחה.

זואי סלדנה

זואי סלדנה בבכורת הסרט "The Tree of Life" בפסטיבל קאן, 26 מאי 2011. רויטרס
זואי סלדנה בבכורת הסרט "The Tree of Life" בפסטיבל קאן, 26 מאי 2011/רויטרס

כוכבת 'אווטאר' זואי סלנדה (32) בשמלה שאיש לא הצליח להישאר אדיש אליה. מעבר חציה? סוכריה על מקל? הדפס אביבי רענן? כך או כך, השמלה של ארמני פריווה, ליין הקוטור של בית האופנה האיטלקי, החמיאה לגזרת הדוגמנית של השחקנית היפה וסימנה אותה השנה כמי שהציגה מקוריות וייחודיות על השטיח האדום.

רייצ'ל מקאדמס

רייצ'ל מקאדמס בטקס הפתיחה של פסטיבל קאן, 11 מאי 2011. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
רייצ'ל מקאדמס בטקס הפתיחה של פסטיבל קאן, 11 מאי 2011/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

בשמלת תחרה אדומה וטול דקיק בצבע גוף של מרקזה מקולקציית סתיו 2011, רייצ'ל מקאדמס (32) גילתה מקוריות וייחודיות על השטיח האדום של קאן בטקס הפתיחה. לא שמלת בת ים בגוון ומרקם שקט ובטוח עם שובל, אלא שמלה בגזרה מורכבת ויוצאת דופן. שיער בבלונד רטרו גלי וזוהר התגלה כפוטוגני במיוחד. אוון ווילסון ואפילו וודי אלן (משמאל) לא נשארו אדישים.

ליה קדבה

הדוגמנית ליה קדבה בבכורת הסרט Les Bien-Aimes בפסטיבל קאן, 22 מאי 2011. Ian Gavan, GettyImages
הדוגמנית ליה קדבה בבכורת הסרט Les Bien-Aimes בפסטיבל קאן, 22 מאי 2011/GettyImages, Ian Gavan

הדוגמנית והשחקנית היפיפה ליה קדבה (32) הציגה לשמחתנו את זוג רגליה הארוכות והמחוטבות בשמלת מיני כחולה סקסית של לנווין מקולקציית סתיו 2011. זוג סנדלי עקב שחורים ושיער שחור מוחלק ובוהק השלימו מראה דוגמנית בקצה המסלול. גם מניקור-פדיקור בלבן פנינה התגלו כבחירה מצוינת לערב האחרון של קאן.

אומה ת'ורמן

אומה ת'רמן בבכורת הסרט Les Bien-Aimes בפסטיבל קאן, 22 מאי 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
אומה ת'רמן בבכורת הסרט Les Bien-Aimes בפסטיבל קאן, 22 מאי 2011/GettyImages, Pascal Le Segretain

אומה ת'ורמן (41), השופטת הכי יפה בפסטיבל השנה, שלפה ביום האחרון של הפסטיבל את אחת השמלות הכי מוצלחות מתוך המטען הגדוש שהביאה עימה. בשמלת ארמני פריווה חובקת גזרה דקה ובכחול מחשמל היא בלטה אתמול על השטיח האדום והזכירה לנו כמה כחול משתלב יפה עם מדרגות הקטיפה האדומות הכי מפורסמות בתעשיית הקולנוע. עגילי דיסק של 'שינון' הותאמו לעקבים המוכספים והיו שינוי מרענן לכוכבת שהעדיפה במהלך ימי הפסטיבל נעליים שטוחות. (אולי אתמול, יומו האחרון של הפסטיבל, השופטת העסוקה ידעה שהיא יכולה להרשות לעצמה להתעייף).

קירסטן דאנסט

קירסטן דאנסט בבכורת הסרט Les Bien-Aimes בפסטיבל קאן, 22 מאי 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
קירסטן דאנסט בבכורת הסרט Les Bien-Aimes בפסטיבל קאן, 22 מאי 2011/GettyImages, Pascal Le Segretain

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר קירסטן דאנסט (29) זהרה ביום האחרון של הפסטיבל בשמלת שאנל מקולקציית אביב 2010 עם חלק עליון סטרפלסי כסוף, סקסי ומחמיא וחלק חצאית העשוי כולו נוצות לבנות. סנדלי עקב שחורים, זוג עגילי שנדלייר מוכספים וקוקו ילדותי חמוד הוסיפו קלילות לדרמתיות השאנלית והשלימו מראה בלתי נשכח של השחקנית המוכשרת. בוודאי אחד המראות המנצחים.

סלמה הייק

סלמה הייק בטקס פתיחת פסטיבל קאן, 11 מאי 2011. רויטרס
סלמה הייק בטקס פתיחת פסטיבל קאן, 11 מאי 2011/רויטרס

הכוכבת האמריקאית מכסיקנית סלמה הייק (45) הופיעה ליום הראשון של הפסטיבל בשמלת נשף כסופה ומדהימה של גוצ'י - בחירה בלתי מפתיעה בעליל, כיוון שבעלה המיליארדר של הייק, פרנסווה אנרי-פינו, הוא יו"ר תאגיד קבוצת גו'צי. עם זאת, ההתאמה לגזרה ולגוון העור, האיבזור וסידור השיער מגלים טעם משובח. ריבוי אופציות לא תמיד מוביל לבחירה נכונה ומוצלחת, אבל סלמה לא התבלבלה בפסטיבל קאן השנה ולכן מגיעה לה נקודת זכות גדולה במיוחד.

ג'וד לאו

ג'וד לאו בבכורת הסרט 'עץ החיים' (Tree of Life) בפסטיבל קאן, מאי 2011. Vincent Kessler, רויטרס
ג'וד לאו בבכורת הסרט 'עץ החיים' (Tree of Life) בפסטיבל קאן, מאי 2011/רויטרס, Vincent Kessler

אי אפשר שלא לסגור את רשימת הבלתי נשכחים בלי ג'נטלמן אמיתי. נכון שגברים משאירים פחות אימפקט על השטיח האדום אבל יש יוצאים מן הכלל. הפעם, ג'וד לאו (38) בחליפת 'דיור הום' (דיור גברים) הוא דוגמא מצויינת. אלגנטיות בריטית, אבק כוכבים הוליוודי ושיק צרפתי חוברו להם יחדיו ליצירת המראה המרענן של השחקן. אפילו הצלמים הרבים אשר התגודד בכל פינה ובדרך כלל העדיפו לכוון את עדשות מצלמותיהם לכוכבות בשמלות נוצצות, שמחו לתעד את לאו כאילו היה אנג'לינה ג'ולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully