וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את, אני והשאר": ראיון עם הגברים בחייה של ג'ניפר אניסטון

פול ראד חיזק חברות עבר, ג'סטין ת'רו זכה במאהבת - שני כוכבי "את, אני והשאר" מדברים על איך זה לעשות סרט עם ג'ניפר אניסטון

האחד חבר ותיק עוד מלפני הפרסום הגדול והשני מאהב טרי, אם גם לא מוצהר רשמית - שניהם מככבים לצד ג'ניפר אניסטון בקומדיה החדשה "את, אני והשאר", המגוללת את סיפורם של זוג שלא מצליח לעשות את זה בניו יורק, עד אשר הם נאלצים לארוז את מטלטליהם ולנסוע לחפש פרנסה במדינה אחרת בארה"ב. בדרך הם נעצרים במקרה בקומונה שגורמת להם לתהות האם באמת יוכלו לחיות בסביבה שכזו. בתפקיד הבעל של אניסטון משחק פול ראד, בעוד בן זוגה ג'סטין ת'רו מגלם את מנהיג אותה קומונה, סת', המתהדר בלוק שאנטי עשוי לפי הספר. "זה סגנון המראה הכי פחות אהוב עלי, כל הלבוש הזה", הוא מתוודה, "אהבתי את הפאה של השיער הארוך שהיתה לי בסרט. מאוד לא אהבתי את הזקן, שגידלתי בעצמי".

ברוח הקומונה ואהבה חופשית המוצגים בסרט, האם כסף יכול לקנות אושר?

ת'רו: "אני לא חושב שכסף יכול לקנות אושר, אבל היעדר כסף בהחלט יכול לקנות לך עצב. אין ספק שזה לא משמעותי עד שאתה באמת צריך אותו. כשאני חושב על זמנים שלא היה לי כסף, אני בעיקר זוכר שהייתי שמח. השנים הכי טובות שלי היו כשהייתי מרושש לגמרי, כשגרתי בניו יורק כשחקן מתחיל. אז לא הלכתי לרופא שיניים איזה חמש שנים אבל תמיד הייתי מוקף חברים".

ראד: "אבל כל הרעיון של הקומונות הללו נשמע רומנטי יותר בתיאוריה מאשר במציאות, כמו במערכות יחסים שהדבר שהכי מושך אותך לאדם יכול בקלות להיות אותו דבר שתלמד הכי לשנוא. הרעיון של חיים משותפים יכול בקלות להיות דבר שרק תרצה לברוח ממנו".

הפרצוף החייכני של פול ראד בן ה-42 מוכר מאינספור קומדיות, בהן "קלולס", "בתול בן ארבעים" ו-"אוהב אותך, אחי". גם הרזומה של ג'סטין ת'רו בן ה-40 מרשים וכולל תפקידי אורח ב"סקס והעיר הגדולה", ב"עמוק באדמה" וכן ב"אמריקן פסיכו" ו"מלהולנד דרייב" על המסך הגדול. ועדיין החשיפה העולמית הגדולה שלו מגיעה כעת בעקבות הרומן עם הכוכבת ההוליוודית. כי מה זה לככב בסרט של דייויד לינץ' לעומת זוגיות עם רייצ'ל.

במקרה ששם המשפחה שלו מצלצל לכם מוכר, ג'סטין הוא בן דוד של לואי ת'רו, אותו דוקומנטריסט בריטי ממושקף של ה-BBC , שהרבה מיצירותיו שודרו בערוץ 8. ת'רו האמריקאי עצמו הצליח להותיר את חותמו לא רק בתפקידי משחק. הוא למשל אחראי לתסריטים של "רעם טרופי" ו"איירון מן" ובקיץ הקרוב הוא חלק מצוות התסריטאים של העיבוד הקולנועי המדובר של "רוק לדורות" מבמות ברודוויי. "יש הרבה יותר דברים שאפשר לעשות כשזה על גבי המסך הגדול מאשר על במה", הוא משתף.

ואיך היתה העבודה על "את, אני והשאר"?

"כבר מהתסריט אתה קורא על רעיון של קומונה וזה ישר משעשע. מרגע שכולם חברו יחד, אתה מרגיש שזה ממש היה יכול להיות פספוס אם לא היית חלק מזה. עד לרגע שסיימנו את הצילומים הייתי פשוט מאושר. אני הייתי אומר שכולנו היינו די עצובים ברגע שסיימנו לצלם. כשיש הרגשה בלתי רגילה שקרה לך משהו מיוחד במינו, זה במקביל גם מהול בטעם מר כי אתה יודע שייתכן ויהיה קשה לשחזר את זה".

הרגשת חיבור חזק לשחקנים האחרים?

"אחרי הסרט שמרנו על קשר טוב, נפגשנו בניו יורק ובלוס אנג'לס ומיד אחרי שיצא הסרט יש לנו עוד תכניות ליזום מפגש נוסף אם כולנו נמצאים בעיר. בדרך כלל אתה בר מזל אם אתה מרוויח חבר אחד מסרט, הפעם זה היה משהו בהחלט יוצא דופן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניפר אניסטון ופול ראד, מתוך "את, אני והשאר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ת'רו אכן נשאר קרוב לשחקנית הראשית, ג'ניפר אניסטון. השניים הכירו בסרט ובתום הצילומים פצחו בקשר רומנטי מתוקשר. במהלך הראיון ת'רו משולב ידיים, כאילו מסתיר את טבעת הזהב שהוא עונד על אצבעו, עליה מתנוסס שמו. מאוחר יותר על השטיח האדום בהקרנת הבכורה לסרט ג'ניפר אניסטון ענדה טבעת זהה עם שמה. מתבקש כי הזוג עונד את הטבעות אחד של השניה בדרך כלל, ורק טרחו להחליף נוכח הצלמים, אך עדיין לא מסתירים לחלוטין את המחויבות הרומנטית המהדהדת בקול רם. הראיה הראשונה לרומן - הכימיה שבאופן ניכר אינה רק מוכתבת בעלילה ב-"אני, את והשאר".

לעומת הרומן עם ת'רו, הקשר החברי בין אניסטון לראד הוא ותיק למדי. השניים כיכבו יחד בסרט "מושא אהבתי" ב-1998 וכמובן כשראד הופיע בשתי העונות האחרונות של "חברים" בתור בן זוגה של פיבי (ליסה קודרו). "היינו חברים הרבה לפני "מושא אהבתי" ואני זוכר כשהיינו בחזרות אליו שנינו נורא שמחנו שאנחנו משחקים בסרט יחד", הוא מספר, "וזה מאוד מרגש שאחרי כל כך הרבה שנים, שנינו עדיין פעילים וחוזרים לשתף פעולה ויש בזה תחושה של סיפוק".

זה עוזר לכימיה שלכם על המסך?

"יש לנו היסטוריה משותפת והערכה הדדית, שאלה דברים שלפעמים אתה מפספס אם אתה לא עוצר לרגע וקולט שזוהי חברות של 20 שנה. כשג'ן ואני הכרנו זה היה עוד בכלל שמישהו מאיתנו התקבל לגילדת שחקני המסך. במקרה הטוב אני רק קיויתי להתקבל לארגון הטלוויזיה והרדיו כשחקן פעיל. היינו ילדים".

הקשר החברי זה משהו שהוא אופייני בהוליווד?

"זו שאלה לא פחות של מתי נעשים חברים. מה הסטטוס הזוגי שלך או כמה אתה כבר מפורסם. אנחנו לא שומרים על קשר הדוק כל הזמן, כמו שקורה עם אנשים שונים שנמצאים בחיינו, אבל אתה מרגיש משהו מיוחד כשכן חוברים לעבוד יחד שוב, וזה מה שאני מרגיש עם ג'ן".

"את, אני והשאר" - מתי ואיפה רואים?

"את, אני והשאר" - סרט דייט אולטימטיבי או עוד קיטש של ג'ניפר אניסטון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully