וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין וויליאמס אובחן כחולה פרקינסון לפני מותו

14.8.2014 / 21:47

אשתו של השחקן המנוח חשפה שלפני שוויליאמס בחר להתאבד, הוא אובחן כחולה פרקינסון אך בחר שלא לפרסם את המידע

השחקן רובין וויליאמס, 2009. AP
וויליאמס בשנת 2009/AP

סוזן שניידר, אשתו של השחקן זוכה האוסקר רובין וויליאמס, חשפה הערב (חמישי) כי בעלה המנוח אובחן כחולה פרקינסון. לפי שניידר, מחלת הפרקינסון ממנה סבל וויליאמס היתה בשלביה הראשונים.

"רובין בילה חלקים רבים מחייו בעזרה לאחרים. בין אם על הבמה, בקולנוע, בטלוויזיה, חיילים מעבר לים או ילד חולה - רובין רצה שנצחק ושנפרד פחות", מסרה שניידר בהצהרה רשמית. "מאז שמת, מצאנו נחמה בכמות האדירה של החיבה וההערצה שהגיעה ממיליוני האנשים באשר בחייהם נגע... רובין היה פיכח והיה אמיץ כשנאבק בדיכאון, בחרדה ובשלבים הראשונים של מחלת פרקינסון שלא היה מוכן עדיין לחשוף לציבור. תקוותנו היא שמותו של רובין יגרום לאחרים הזקוקים לעזרה ולתמיכה, להשיג אותן בכל קרב בו הם זקוקים להן ולפחד פחות".

מוקדם יותר השבוע הודיע השריף במחוז מארין כי וויליאמס בן ה-63 תלה את עצמו בעזרת חגורה לאחר שניסה, כך מתברר, לחתוך את הוורידים בזרועותיו. וויליאמס נמצא לבוש בחדר נעול כאשר גופו נמצא בעמדת ישיבה בזווית המעידה על תלייה. במשטרה אישרו כי לא היו סימני מאבק ואין חשד למעשה פלילי. לצד גופתו של וויליאמס נמצאה גם סכין ועליה כתמי דם.

וויליאמס, בן 63 במותו, השאיר מאחוריו ארון תארים עמוס בכל טוב. בין השאר, זכה באוסקר על תפקידו ב"סיפורו של וויל האנטינג", וכמו כן היה מועמד לפרס שלוש פעמים נוספות, וזאת על הופעותיו הבלתי נשכחות ב"פישר קינג", "ללכת שבי אחריו" ו"בוקר טוב, וויטנאם". כמו כן, זכה בשבעה פרסי גלובוס הזהב, כולל למפעל חיים, בשני פרסי אמי ובעוד שלל עיטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully