וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארץ נהדרת" מעתיקה מסאטרדיי נייט לייב בלי בושה

ניב הדס

17.3.2008 / 9:02

המערכון על אייר סאפליי מהתכנית אמש מוכר לכם מאיפשהו? זה בטח בגלל שכבר ראיתם אותו בסאטרדיי נייט לייב. ניב הדס פלגיאט

התכוונתי לכתוב הרבה דברים על נינט טייב, גיא זוהר, הבחירות בארצות הברית, בדיחות גזעניות שמסופרות רק מפני שהן המוצא הכי קל מבעיה שלא היה צריך להיכנס אליה מלכתחילה, הכמעט התעלמות מפרשת לונדון של ביבי רק משום שהיא היתה חשיפה של הערוץ המתחרה, נהגי מוניות וההומאז' ל"הסמויה" (שאני מקווה שלא דמיינתי). תכננתי גם להתייחס להעלמות המתמשכת של מאור כהן (מנהיג להקת הבית המצחיק לכשעצמו של יוחי צוקר זה לא מספיק) דובה, קיפוד, נטע-לי, האמא הקורעת של אפי מבזקים, בדיחת אילן רמון והפירוק לגורמים שעשו לקבוצה של המדינה, אבל לא אעשה זאת. במקום אני מבקש מכם להקליק על הלינק הבא, שייקח אתכם למערכון של סאטרדיי נייט לייב על להקת אייר סאפליי, לצפות, ולעבור לפסקה הבאה.

עכשיו, זה נכון שכל הסיפורים כבר סופרו וכל הבדיחות כבר נאמרו, אבל יש הבדל בין להיות מושפע בצורה לגיטימית מיצירה של קולגות (למשל פינת החדשות בהרחבה שהושאלה מקווין נילן, מגיש חדשות SNL הטוב בכל הזמנים) לבין העתקה בוטה של מערכון כולל פאנצ'ים וניואנסים. טל פרידמן בתפקיד וויל פארל – לא עניין מופרך לכשעצמו – ומריאנו אידלמן בתפקיד כריס קטן, כולל הפאות, המבטים הקטנים, הבחירה של השיר (השינוי של נושא השיר מחג ההודיה לאיכות הסביבה לא ממש מחפה כאן), ההפתעה שלמעשה מדובר בצמד הומוסקסואלים, הקריירה הכושלת ותהילת העולם שחלפה והפכה לאלמוניות צורבת.

מלבד הגג ההומוסקסואלי שנמתח על פני מודרן טוקינג, ווהאם! ואייר סאפליי ומיצה את עצמו, יש כאן הפרה בוטה של החוזה – מה, חסרים צמדים מהאייטיז שאפשר לצחוק עליהם? אם באמת מישהו ב"ארץ נהדרת" מוכרח לדחוף גם בדיחת הומואים במערכון הספציפי הזה הוא יכול ללכת מראש על אירייז'ר, סופט סל ופט שופ בויז (אפילו שהם לא מטורזנים כמו אייר סאפליי. מצד שני על פט שופ בויז רק פלייט אוף דה קונקורדס צחקו, ומהם אפשר לגנוב בלי שאף אחד ירגיש). חסרות סיטואציות שבהן רוחמה אברהם בלילה תיראה מטומטמת? שעתוק כל כך מדויק של מערכון קיים (לפחות בו היתה נשיקה גרוטסקית. לא יזיק אם בין כל הבדיחות גם ייזרקו קצת משמושים) הוא עניין מביך למדי שאינו הולם תכנית עם גאווה, זקיפות קומה, סטנדרטים ורף ציפיות כל כך גבוהים (וזה לא שתגידו שמדובר באיזה מערכון עלום – הוא מופיע בדי.וי.די "המיטב של וויל פארל"). ובנימה קצת פחות מרוככת – זו חתיכת שימת זין מתנשאת ומזלזלת בקהל הפרימיטיבי, שבטח מעולם לא ראה את המערכון המדובר כי הוא בטח גם לא מבין אנגלית. אם המונח "יצאתם טונה" היה מצחיק אותי בטח הייתי משתמש בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully