וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב אמריקאי

18.4.2010 / 7:30

השילוב בין אלביס לאדם למברט השבוע ב"אמריקן איידול" הוציא מאמריקה הדחה ראויה אחת. באשר לשנייה, ליאת לב מאשימה את הסטייליסט

שבוע אלביס באמריקן איידול תמיד מוכיח את פוטנציאל הבידור והריגוש שלו, ועונה 9 לא נשארה מאחור. אמנם לטעמי שירים של אלביס לא בביצועו לא עומדים במבחן הזמן – חוץ מכמה שירים נצחיים – ולכן א.ק.ג לב לא היה רושם תנודות רציניות בתוכנית ההופעות (אבל לכו תתווכחו עם אמריקאיים ועם הפרות הקדושות שלהם). יחד עם זאת, על הביצועים וההדחות יש להגיד דבר או שניים.

לפרטים הטכניים, הדחתו של אנדרו לא הפתיעה. הוא הרי היה על הכוונת מזמן. אבל הדחתה של קייטי העציבה עד מאוד (גם אותה, לפי התייפחותה האינסופית). ואילו מי שהפיח חיים בתוכנית היה ה-איידול של עונה 8 (אפילו שלא זכה בתוכנית), אדם למברט המשגע והמאופר למשעי ששימש כמנטור לא רע בכלל.

הטוב

כאמור, אדם למברט, חוץ מהופעה מרשימה שמוכיחה שהבנאדם ראוי להוביל במצעדים, כמו שעשה בשבוע החולף, הוא גם אישיות מלבבת, חיובית ואופטימית. בינינו, מנטור לא יכול להפוך גורלות ולהציל מתמודד ברגע האחרון. מה שכן, הוא יכול וצריך לחזק את הביטחון, בעיקר של אלו שהיו זקוקים לו, לתת טיפ קטן, לזרוק רעיון נחמד, ובעיקר לא להגיד דברים רעים. תכל'ס, מה הטעם להגיד לאנדרו שיש לו כריזמה של דביבון לפני שהוא עולה לבמה? אז אדם היה מקסים, קשוב והתבטא די טוב (שלא כמו מיילי "משפט יחיד" סיירוס).

לגבי הביצוע של קריסטל ל"Saved" – כבר נמאס להגיד שהיא מעולה. היא מעולה, זו נקודת המוצא. עכשיו, חוץ מהעובדה שהיא גדולה, לא מסוגלת לזייף גם אם תצמידו לה מספריים לרסטות, ובקלות יכולה להקליט אלבום מחר בבוקר – אני מצטערת, היא לא מרגשת אותי. מה תעשו לי? ככה אני מרגישה. אבל כן, היא מעולה.

קריסטל לא מרגשת אותי כמו שלי דווייזי מרגש: הקול הצרוד-ביישן שלו, הנגינה שלו, האותנטיות, החיוך הנבוך שלו (שעולה לו בבריאות) והכריזמה הטבעית שלו (שלאנדרו לא עזרה שותפות לחדר כדי ללמוד אותה). והביצוע שלו הוכיח שלא ממש משנה מה יהיו תוצאות העונה, קריירה מוזיקלית כבר יש לו.

מה עובר על טים אורבן? איפה הוא השיג נשמה בשבוע וכמה עלה לו? יש מצב שהביצוע שלו היה מהנה ומרגש יותר משל כולם. אני לא צוחקת ולא מגזימה. הוא נתן ביצוע ראוי ולקח את המשימה ברצינות. האם יש מצב שטים המחייך עם שיער פרסומת שמפו פינוק עוד יפתיע? מה שבטוח שסיימון, שסיכם את הביצוע שלו במשפט המחץ "זירו טו הירו", היה מרוצה.

הרע

אנדרו הקטן עם המשקפיים הגדולים עשה הכל כדי שידיחו אותו, אבל רק אתמול אמריקה הקשיבה לתחינותיו של האב הצעיר. הבנאדם הוא מקסיקני גאה, הוא לא יפרוש בהתנדבות, אז הוא מחכה שיעיפו אותו. אתמול סוף סוף זה עבד לו. הביצוע שלו ל"האונד דוג" היה נגרר ולא מעניין. הוא כבר סבל מתווית הכיתה הטיפולית זה זמן רב, והשופטים ממש עשו תחרות "מי קוטל את אנדרו עם הספריי נגד ג'וקים הכי חזק?". כרגיל סיימון ניצח והיה חייב לשתף את אנדרו בתחושתו כי כל הקוליות של מר גרסייה הצעיר נשאבה ממנה כבר מזמן. נשמה. ובכל זאת מילה טובה על אנדרו – הוא קיבל את ההדחה כמו גבר אמיתי והודה לכולם על ההזדמנות שניתנה לו. יש לי הרגשה שהוקל לו. גם לי.

ולגבי שיבון מגנוס, אני אלך פה ברשותכם על "אם אין לך משהו נחמד להגיד, אל תגיד שום דבר".

המכוער

לא ברור מי הסטייליסט של המתמודדים, אבל ללא ספק הוא שונא נשים. איך זה שהבנים לבושים תמיד – עזבו יפה – נורמלי? כלומר, אפשר ממש להקשיב להם ולא להתעסק במה הם עטו על עצמם. הבנות לעומת זאת נראות זוועה. תמיד. הבגדים שלהן נראים כמו וילונות יוקרתיים או כמו בגדים צ'יפיים שנקנו בסוף עונה של מייסיס. והאקססוריז! הם מכסים הכל, אי אפשר לראות בד מרוב שרשראות, צמידים ועוד שרשראות. האם התוכנית היא להסיט את תשומת הלב מהביצועים הנשיים? כי זה מצליח. רוצים דוגמה? קייטי המסכנה. איך הילדה בכלל הצליחה לזוז עם ערימת המתכות שהיא נאלצה לסחוב על עצמותיה הצעירות? מזל שלא חטפו אותה. אתם יודעים כמה כסף אפשר לעשות מכל הברזל הזה בסין?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

והשקוף

הביצוע של מייקל לינץ' לא היה מעניין בשיט. יותר נכון, הוא היה משעמם מוות, מעייף, מרדים ועוד מילים הקשורות לשינה. אבל כל השופטים הריעו לו פה אחד. והרי הם אלה שהחזירו את ביג מייק לחיים בהדחה הקודמת, מי אם לא הם מחויבים לסנגר על ההחלטה? אני מצטערת, אני לא קונה את העובדה שלאף אחד מהם לא היתה הערה, ולו פצפונת, על הביצוע המשמים של המקרר האנושי. אפילו ביג מייק עצמו הבין בחושיו העבים שהוא לא מקבל ביקורת בונה השבוע. אבל מה אכפת לו?

ובשבוע הבא אלישיה קיז תתפקד כמנטורית בפרק ההופעות, ופרק התוצאות יארח את הנשיא ברק אובמה ורעייתו מישל. מעניין מה היא תלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully