וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי אולסטאר א': לקראת גמר הישרדות

26.8.2010 / 13:30

לקראת הגמר הגדול של "הישרדות", החלטנו לערוך גמר נוקאאוט משלנו. קבלו את חצי הגמר הראשון: בשבקין מול שפקס, מי לדעתכם צריך להיות השורד האחרון?

(צילומים: יח"צ)

ההצבעה הסתיימה. בשבקין ניצח עם 83% מהקולות לעומת 17% בלבד שהצביעו לשפקס. הגמר הגדול ייערך ביום א' בוואלה! תרבות.

נתן בשבקין

יש אנשים שלא יישארו חברים שלך מרגע שתפרסם טקסט מסוים. אפילו אם לא חל בך שום שינוי אחר – הבדיחות נשארו אותן בדיחות, ההגיגים אותם הגיגים והבגדים אותה זוועה – המילים הן אלה שיפרידו ביניכם. המשפט הבא, אם כן, נכתב במודעות מלאה להשלכות האלו: בשבקין צריך לקחת את הגמר של "הישרדות אולסטארס".

נכון, לתמוך בקצין מג"ב שנוהג לשוחח עם אלוהים – וגרוע מזה, לענוד מגן דוד על הצוואר כאילו הוא מככב על עטיפת אלבום של סאבלימינל – משולה, פחות או יותר, להצעת חברות לעדן אברג'יל בפייסבוק. שכן, בשבקין לכאורה מייצג את הישראליות הזו שבגללה אתה עונד כובעים בחו"ל ומוכן לרדת ארבע תחנות אחרי תחנת היעד שלך בתחתית, רק כי נדמה לך שקלטת בחצי אוזן את המילה "אחי" באמצע לונדון. בשבקין מייצג את הישראלי שבשבילו מוריסי הוא קוקסינל ומארינה מקסימיליאן בלומין היא משתמטת. הוא כנראה גם הצביע לסער בגמר "האח הגדול".

במילים אחרות, בשבקין הוא – על פניו – הישראלי המכוער והנורא. על פניו, שכן ישנו הבדל אחד קטן ומשמעותי שמשנה את כל התמונה. בניגוד לדמות הצבר הניג'ס שלא הביאה לישראל דבר מלבד חינוך בקנטים, בידוד בינלאומי ואת אהוד ברק, נתן שלנו לא מספיק חכם כדי להיות תחמן. כשחילקו את העורמה בשמיים, אלוהים בדיוק שלח יד לערימה של הטוב לב ונתן אותה לבשבקין, שיותר מכל מזכיר את דמותו של ז'אן קלוד ון-דאם בסרט "חייל אוניברסאלי", זה שמרוב רעב מזמין את כל המנות במסעדה כי הוא לא מבין את הקונספט שעל אוכל צריך לשלם. בניגוד ללא מעט יראי שמיים אחרים, הדיבור של בשבקין עם אלוהים הוא דיבור נאיבי ושוחר שלום, שמבקש את מה שבעצם כולנו אמורים לרצות מהאל במקום לפרק ערבים – הגשמה עצמית, בריאות וזכייה במיליון שקלים. לגיטימי.

זה לא אידיאלי לאהוב את בשבקין, אתה מסנן לעצמך אחרי ששוב נתפסת מניף ידיים באוויר כשהוא לקח את החסינות. אבל "הישרדות אולסטארס" היא משחק של אנשים לא אידיאלים בעולם די מחורבן. לכן הדבר החשוב ביותר בזכייה של בשבקין היא למעשה הנצחתו בתור קוריוז טלוויזיוני: אדם נטול אסטרטגיה שניצח משחק מטופש בזכות עליונות פיזית ומדיניות של כולם נגד כולם. אם בשבקין ייקח את הפסיכופט, הכלומניקית וזה שרוצה להיות דן מנו, הוא לא ייזכר כאסטרטג-על אלא כמי שניפק פנינים כמו "אני מריח משהו, הגמר קרוב". פעם, ישראלים כמו בשבקין היו מגיעים לרמטכ"לות. היום, כל מה שהם יכולים לעשות זה לזכות בתוכנית ריאליטי – וזהו.

מקס "שפקס" לבקובסקי

ככלל, לאנשים שממציאים לעצמם שם חיבה ומדברים על עצמם בגוף שלישי אין זכות לזכות אפילו בכרטיס חיש גד של חמישה שקלים. אבל אם להניח את זה בצד, שפקס, הלא הוא מקס לבקובסקי, הוא סוג של מלך. מלך מטורלל אמנם, ששולט ביד רמה בממלכה הדמיונית בה הוא מתגורר עם הרמון שפקסיות שנולדו כדי לעשות לו נעים בבלוטת האגו, אבל עדיין מושא הערצה גלויה וכמוסה ללא מעט גברים שהיו מתים שיקראו להם "ש?רמן", "התותח" או שאר כינויים שנושקים לעולם הרכב, הכור האטומי ובלייזר.

בדיוק בגלל זה, שפקס הוא מועמד קלאסי, אם לא מנצח קלאסי, ב"הישרדות" ישראל – שימו לב, אמרנו "הישרדות" ישראל. למרבה השמחה או הצער, הגרסה הישראלית של "הישרדות" הביאה אליה – הפלא ופלא – מתמודדים ישראלים. וכמו שלכל סביבה אקולוגית יש את העקרונות המנהלים שלה, גם בהישרדות של "צו? לדרך" בהנחיית צנון זו-ארץ, העיקרון הוא שהמתמודד הכי ישראלי הוא זה שזוכה. רק היזכרו במנצחים הקודמים – נעמה קסרי, אריק אלפר, שי (מי?) אראל.

שפקס הוא הישראליות, על מקל, מצופה שוקולד פרה. הוא נראה טוב, איש עסקים, מניפולטיבי, ממולח וכריזמטי. חוץ מכל אלו, הוא הרוס על עצמו וסיכויים טובים שהוא מצליח לשכנע גם אחרים שיש לו סיבות טובות לכך. גברים רוצים להיות שפקס, נשים רוצות לשכב עם שפקס – לפחות אלה מביניהן שלא יעדיפו להעיף לו סטירה. כי שפקסע'לה הוא בדיוק מהגברים שרוקדים על קו התפר שמסעיר את דמיונם של האנשים שהולכים בתלם – או, במילים האחרות, האנשים שידם קלה על האס.אמ.אס. הוא עשוי מחומרים של מנצחים, ויש בו משהו מסוכן עד מגניב.

אי אפשר שלא להעריץ את הנחישות של שפקס ואת היכולת שלו לסובב את כולם על הזרת. שפקס הצליח לפלס את הדרך שלו אל הגמר בלי להתבלבל כמעט, כשהוא משתמש בגופות המתמודדים סביבו כאילו היו מדרגות מרופדות. הלהט שלו להשיג כל מה שהוא שם עליו עין, העובדה שהוא לא מפקפק בעצמו או במהלכים שלו, והנישול העקבי שהוא הצליח לעשות לכל שאר זכרי האלפא של הלהקה, הם מה שבעולם החי עובר כסקס-אפיל.

וסקס אפיל, זאת יודעת כל תיכוניסטית, זה בערך כל מה שגבר צריך כדי לנצח. אם שפקס רק יצליח לשכנע את המושבעים שהם תיכוניסטיות פעורות עיניים והוא החייל עם האופנוע שבא לטקס יום הזיכרון בתיכון, יש לו סיכוי לא רע בכלל לקחת את גמר "הישרדות אולסטארס" בהליכה איטית תוך נישוק קיבורות הזרוע של עצמו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully