וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה אליכם? בעקבות הצטרפותה של מירי מסיקה לשופטי "כוכב נולד"

28.12.2010 / 7:15

השופטת הנכונה במקום הנכון או ההוכחה ש"כוכב נולד" גמרה את הסיפור? אתם קובעים - האם הצטרפותה של מירי מסיקה ל"כוכב נולד" היא הברקה או בדיחה עצובה?

חדשות טובות

כבר כמה שנים שמירי מסיקה היא הזמרת המצליחה בישראל. שלושת אלבומיה נמכרו ונמכרים היטב, אין כרטיסים להופעותיה והיא מבין הזמרות הבודדות שהצליחו להיכנס למיינסטרים הישראלי ולתקוע בו יתד של ממש, כזה שגם עם אלבומה הבא בטעות ייכשל, מעמדה לא יהיה בסכנה. היא ללא ספק עוברת מסך ובראיונות עימה היא מצטיירת כאדם שיש לו מה להגיד באופן שמעורר אמפתיה והזדהות.

מוזיקלית, מסיקה היא קודם כל מבצעת ופרפורמרית ולא כותבת ומלחינה, כלומר היא מצטיינת בדיוק בתכונות אותן "כוכב נולד" מבקשת למדוד בקרב מתחריה. לכן הליהוק שלה הוא בדיוק מה שקשת וטדי הפקות צריכים: אדם מוכר מאוד שהרוויח את מקומו בתוכנית המיועדת לכל המדינה. בדומה לדנה אינטרנשיונל, הקריירה של מסיקה נמצאת בשיאה, כך שמסיקה רלוונטית אפילו יותר ממרגול וצדי צרפתי, שעיקר תהילתם הושגה לפני עשור ולמעלה מכך.

כשמשלבים את כל הנתונים האלו, מתקבלת למעשה השופטת המושלמת ל"כוכב נולד", זו שתוכל להחזיר לתוכנית את הרייטינג שלה מעונות קודמות ולא רק במשדר הגמר. במאבק הצפוי לתוכנית בעונה הקרובה על הלגיטימיות העתידית שלה, צירופה של מסיקה הוא תרגום מושלם למושג "בזמן הנכון, במקום הנכון".

ילדה שלנו קטנה

אם יש משהו ש"כוכב נולד" צריכה לתרום לתרבות הישראלית זה זמרים וזמרות שישירו ההיפך מהקול הגדול והצעקני של מסיקה. אמנם, מסיקה היא זמרת מצליחה ואהובה בקרב הקהל הרחב, אבל "כוכב נולד" אמורה לפתח את כוכבי העתיד ולא לייצר שכפולים למוצרים קיימים. למעשה, אם יש תופעה שדרדרה את המיינסטרים הישראלי הרי זו "המסיקות" - אותו דור זמרות משוכפלות, שקמו בעקבות הצלחת אלבום הבכורה של מסיקה עצמה אבל נכשלו גם מסחרית וגם אמנותית.

בנוסף לכך, למסיקה אין את הכישורים הנדרשים לסחוף פאנל שאמור לייצג דעתנות וענייניות מול אמנים בתחילת דרכם. אם בפאנל הקודם דנה אינטרנשיונל ייצגה את הקול הבוטה והריאליסטי, אוחובסקי את הצד האיכותי ורוזנברג את הפן העממי, הרי שלמסיקה יש רק את הפן העממי וספק אם חרצובות לשונה יהיו מסוגלות לומר למתמודד כמו יובל מרון – "חביבי, אל תוותר על הדיי ג'וב שלך".

אם כבר, ישנה סכנה שמסיקה תהיה כמו כל הזמרים שהתארחו בתוכנית, ובהם כמובן היא עצמה, כלומר דמות שעסוקה בלמחוא כפיים והלחמיא למתמודדים בדביקות. קשה להאמין שמי שטענה בראיון לאתר זה ש"כל המבקרים הם חארות" מסוגלת לבקר בעצמה זמרים אחרים ועוד לעיני כל המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully