וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "glee" לקינגז אוף ליאון: "לכו תזדיינו"

עינב שיף

26.1.2011 / 12:18

אחרי שסירבו לאפשר שימוש בשיריהם בתוכנית המצליחה, ריאן מרפי אמר סוף סוף מה הוא חושב עליהם באמת. ויש גם פרומו חדש לפרק הסופרבול המדובר של הסדרה

כבר למעלה משנה שהתקשורת האמריקאית עוסקת בסירוב של קינגז אוף ליאון, אחת הלהקות המצליחות בעולם, לאפשר ליוצרי "glee" לעשות שימוש בשיר "Use Somebody" של הלהקה בסדרה. עתה, אחרי הזכייה הגדולה בגלובוס הזהב ולקראת שובה של התוכנית למסך (6 בפברואר), בחר יוצר הסדרה ריאן מרפי לומר כמה מילים חריפות על הלהקה.

"לכו תזדיינו קינגז אוף ליאון", אמר מרפי בכתבת השער של הוליווד ריפורטר. "הם חבורת אסהולז מרוכזת בעצמה, הם פספסו את התמונה הגדולה. הם פספסו את זה שילד בן 7 יוכל לראות מישהו קרוב לגילו שר שיר של קינגז אוף ליאון, מה שאולי יכריח אותם להצטרף למועדון glee או ללמוד לנגן. אפשר לעשות צחוק מ-"glee" כמה שאתם רוצים, אבל בלב העניין, מה שאנחנו רוצים זה להדליק ילדים על מוזיקה".

"כל הקטע הזה של 'glee' יצא משליטה", אמר בתגובה כיילב פולוויל, סולן הלהקה. "בזמן שביקשו את זה מאיתנו, אפילו לא ראינו את הסדרה. זה הגיע בסוף מעגל האלבום ועשינו אובר-פרומושן לשיר Use Somebody. אף פעם לא התכוונו לתת להם סטירה לפרצוף, להם או לחינוך המוזיקלי של הסדרה. אנחנו לא יודעים מאיפה כל הזעם הזה, בסך הכל אמרנו 'לא' לשידור שיר שלנו בטלוויזיה. אנחנו עושים את זה הרבה".

ומה בפרק הסופרבול של "glee"?

לצד הראיון המדובר, חשפו יוצרי הסדרה גם את הפרומו הראשון לפרק הסופרבול של סדרה, שישודר ב-6 בפברואר. בפרומו ישנן רגעים ראשונים מהביצוע של חברי הקאסט ל-"Thriller" של מייקל ג'קסון. כמו כן, צפויים ביצועים ל-"Need You Now" של ליידי אנטיבלום, "She's Not There", של הזומביז ו-"Bills, Bills, Bills" של דסטני'ז צ'יילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully