וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

22.2.2011 / 8:00

ג'סטין ביבר הרוויח מספיק כסף השבוע בשביל כל מחליקי השיער שיחפוץ בהם, אשטון קוצ'ר מחפש סגן, וב"הישרדות" רוצים סלבס. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

אלמנטרי ווטסון

המחשב ווטסון בתוכנית "Jeopardy". Jeopardy Productions, Inc., AP
שוב האדם מנצח את המכונה: ווטסון מקרקס את כולם "ג'פרדי"/AP, Jeopardy Productions, Inc.

השבוע נפל דבר והתקרבנו בצעד לעידן של מכוניות מעופפות ורובוטים מנומסים ששולטים בעולם. אחרי שב-1997 הביס המחשב "כחול עמוק" של IBM את אלוף העולם בשח-מט גארי קספרוב, ניצח השבוע "ווטסון" - מחשב מתוצרת אותה חברה - את שני המתמודדים הטובים ביותר בתוכנית "מלך הטריוויה". בעזרת אינטליגנציה מלאכותית, הצליח ווטסון, מחשב מעשה ידי אדם עם שם של גיק בריטי, לגבור על זו האנושית. ולא אינטליגנציה כמו של קים קרדשיאן, אלא אחת מפותחת.

האם זה אומר שהגיע היום בו מכונות יגברו עלינו בחכמתן? האם סרטי המדע בדיוני צדקו וארנולד שוורצנגר - שאין שום דרך להסביר אותו מלבד היותו אנדרואיד - ינהיג סוף סוף צבא של מכונות בעלות מבטא אוסטרי שישלטו בעולם משל היו מפלגה גרמנית בשנות ה-30?

בהתחשב בעובדה ש"כחול עמוק" גמר בתור מוצג מוזיאוני, אפשר להניח שלא. מצד שני, אם תנסו לחשוב שנייה כמה זמן אתם מסוגלים להחזיק ללא הסלולרי שלכם תגלו שהיום הזה לא רחוק. אשאיר אתכם בנחמה שמקורה במדען בשם ג'ון בראון שאמר בעקבות זכייתו של ווטסון (ומתוך החשש שהמלך הזה לא יסתפק רק בטריוויה), שזה לא באמת משנה כמה מחשבים נמציא שיכולים לענות על שאלות, "המהות של להיות אנושיים תלויה ביכולת שלנו לשאול שאלות, לא לענות עליהן".

המדובר

ג'סטין ביבר ב- CSI. imdb
ילד, זה סומק בלחיים שלך או שאתה סתם שמח לראות אותנו? ג'סטין ביבר ב-CSI/imdb

זה היה השבוע של ג'סטין ביבר. לרגל צאת סרטו החדש "Never Say Never", פקד העולל כל סדרת פריים טיים אפשרית בחיפוש אחר חשיפת יתר. נראה שביבר החליט לעשות מולטי-טאסקינג, וחלש על כל תחום בידור אפשרי: מלבד מועמדויות בטקס הגראמי וזכייה בתואר MVP במשחק כדורסל האול סטארס סלבריטי, הגיח הילד עם השיער גם לביקור אצל מג'ונג'ן השיער קונאן אובריאן, שם הוא נתן הופעה מנומנמת עליה ניסה לחפות בחיקוי חביב למדי של הנשיא ברק אובמה. ביבר נראה עייף מההיסטריה סביבו וסיפק ראיון משמים במיוחד שנראה כאילו נעשה עם קשיש בן 80 ולא עם נער צוהל בן 16. טוב, קשה להאשים אותו - תמשיכו לקרוא ותראו איזה שבוע עבר עליו.

בהמשך השבוע הגיעה הביבר-מאניה גם ללהיט התורן "glee" שם עשו מחווה לשיריו של הילדון, בטענה כי הם מהווים מעין המנון של הדור הנוכחי. חמשת הגברברים שבחבורה המזמרת הסיטו את השיער הצידה ופתחו בצעדי ריקוד (לא שזה דבר חריג ל-"glee" שם על כל מבחן במתמטיקה הם פוצחים בריקוד ובשיר), תוך שהם שובים מחדש את לב הבנות של החבורה. כן, מסתבר שהקטע עם השיער עובד. תנסו את זה בבית.

ההיסטריה הגיעה לשיאה כאשר הביבס הגיע להופעת אורח בדרמה המשטרתית "CSI", בתור ילד שמחפש נקמה לאחר ששוטרים ירו למוות באחיו. ביבר כבר השתתף בפרק הראשון של העונה הנוכחית, והשבוע סיים את הקריירה עם חמישה קליעים תקועים לו בבטן. אכן, היוצרים של הסדרה עשו את הלא-ייאמן והרגו את ג'סטין ביבר (אולי פנטזיה חבויה?). מה שבטוח, זה עשה להם טוב מאוד לרייטינג.

אבל עם כל הכבוד לגדודי המעריצות, הילדון יצטרך לעשות קצת יותר כדי להרשים גם את מחלקי הפרסים, או כפי שנאמר: בייבי, בייבי בייבי.....לא.

המיותר

ג'ף פרובסט, מנחה "הישרדות". Jeffrey R. Staab, AP
עונת סלבס? תודה, אבל לא תודה. ג'ף פרובסט מנחה "הישרדות"/AP, Jeffrey R. Staab

האם "הישרדות" האמריקאית לא עמדה בפיתוי, והתחילה לעבוד על עונת סלבס? על פי ההערכות על אי המתים, התשובה היא כן וכאשר מדובר ב"הישרדות", המלכה האם של סדרות הריאליטי, זה עלול גם לעצבן כמה אנשים.

הכל התחיל כשג'ף פרובסט (מנחה "הישרדות") התארח בתכנית הטוק שואו של ג'ימי פאלון, והציע לו להצטרף לעונת הסלבס המקוצרת שתארך שבוע בלבד, במהלכה יקבלו הכוכבים שעה מדי יום על מנת ליצור קשר עם המעריצים בבית. יש לציין, שמדובר באותו פרובסט שהביע התנגדות נחרצת לעונה כזו בעבר.

אז ייתכן שהמנחה עטור הפרסים התבדח, אבל המעריצים כבר מכינים את ציוצי המחאה, ורובם הביעו זעם על הרעיון. אם כבר, טוענים הפנאטים של "הישרדות", יש לשלוח את הסלבס לעונה רגילה כאחד האדם, לתשומת ליבו של יוצר הפורמט, מרק ברנט. האודישנים בוודאי יתקיימו במכון הגמילה הקרוב לביתכם; לתשומת לב הגולש צ'רלי שין.

הביזאר

צ'לסי הנדלר ולורה פרפון. rrison, GettyImages
עם כאלו נשים, מי צריך וודקה? צ'לסי הנדלר/GettyImages, rrison

אם עוד לא שמעתם על הפיילוט המדובר "את שם וודקה? זו אני, צ'לסי", שנכתב על פי ספרה של הקומיקאית המבריקה צ'לסי הנדלר ("הלילה עם צ'לסי"), אולי הליהוק הבא יצליח להסב את תשומת לבכם: הפיילוט הצליח להציל שחקנית נוספת מתהום הנשייה, וגייס לשורותיו את לורה פרפון, המוכרת כדונה (או "דונה הלוהטת", תלוי באיזה עונה הפסקתם לעקוב) מ"מופע שנות ה-70".

הפיילוט, שעוסק בחוויותיה של מלצרית דעתנית שגאה באהבתה למשקה ולגברים מזדמנים, יחזיר את פרפון למסך הקטן אחרי מספר שנות גלות. מאז ירדה "מופע שנות ה-70", כישורי המשחק ורגליה הארוכות להפליא של פרפון נוצלו עד כה רק לטובת תפקידי אורח בסדרות כמו "איך פגשתי את אימא" ו"קאסל". עכשיו רק נותר להחזיק אצבעות להופעת אורח של פז.

ליהוק שיחוק

סת' מקפרלן ודונלד טראמפ. John W. Ferguson, AP, GettyImages
מי יצלה את מי? דונלד טראמפ וסת' מקפרלן/GettyImages, John W. Ferguson, AP

אחרי שצלב את דיוויד הסלהוף בפרק ה"רוסט" הזכור ביותר בתולדות התכנית, יתפנה סת' מקפרלן, האיש מאחורי "איש משפחה" השנונה, לצלוב גם את האיש שהמציא מחדש את הביטוי "אתה מפוטר" – דונלד טראמפ. מקפרלן הוזמן לפאנל החברים של התכנית כדי לשמש כרוסט-מאסטר והוא צפוי לגייס את מיטב המאמצים (ובדיחות הפלוצים) כדי לרדת על אחד האנשים העשירים באמריקה. תחזיקו אצבעות שהשידוך המוזר הזה יוציא פרק חדש של סטואי פוגש את דונלד טראמפ.

לינק לעת צרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיירמו, תעביר פה סמרטוט ותמצא לי סגן!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לתואר 'חיית המחמד של דמי מור', הוכתר לאחרונה אשטון קוצ'ר בתואר נוסף: נשיא תרבות הפופ האמריקאית. אז נכון, הוא אמנם הכתיר את עצמו, אבל זה לא מונע ממנו לחפש לעצמו סגן נשיא משל היה מנהיג העולם החופשי. לשם כך הוא שכר את שירותיו של גיירמו, העוזר המקסיקני מהתכנית של ג'ימי קימל, שישמש כמנהל הקמפיין וימצא לקוצ'ר סגן ראוי שיזכה בג'וב הטוב בעולם וגם ב-50 אלף דולרים.

מי אמר למי?

מתוך "קומיוניטי". imdb
אפרופו ולנטיינז. ג'ף וטרוי ב"קומיוניטי"/imdb

Troy: Jeff, what do you do when you and your best friend want to ask the same girl to the Valentine's dance, but neither of you have dibs because you both fell in love with her at first sight?

Jeff: well, I don't believe in dibs, or love at first sight, or love, or best friends, or doing things, but its good you brought this to me.

(ג'ף מ"קומיוניטי" קטן אמונה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully