וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד: "משתתפי 'האח הגדול' אידיוטים"

עינב שיף

14.3.2011 / 0:46

הפובליציסט ומנחה "אולפן שישי" יצא נגד משתתפי הריאליטי באירוע ”שבתרבות” ואמר לאנשים במקום: ”פתאום הם גיבורי תרבות?”

יח"צ - חד פעמי

(האזינו לדבריו של לפיד מתוך הכנס, באדיבות איתן אלחדז, עיתון "גל גפן אונו")

לא מעט אנשי ציבור יצאו נגד "האח הגדול", הריאליטי המצליח של הזכיינית קשת, משרת התרבות לימור לבנת ועד אישי ציבור נוספים, אולם עתה התוכנית זוכה לביקורת מיאיר לפיד, אחת הדמויות הבולטות בערוץ 2, בו משודרת התוכנית. חשוב לציין בנוסף, שבזמן כהונתו של לפיד כמגיש המהדורה, שודרו שלוש כתבות מגזין אודות "האח הגדול", האחת בתום העונה הראשונה שעסקה במכורים לתוכנית, השנייה לקידום העונה השנייה והשלישית עם זוכה העונה השנייה, אלירז שדה, 24 שעות לאחר זכייתו בתוכנית.

כך, באירוע "שבתרבות" שהתקיים בסוף השבוע בגבעת שמואל, יצא לפיד נגד משתתפי התוכנית וכינה אותם אידיוטים. זאת, במסגרת קטע בו לפיד דיבר על הורים החוששים שילדיהם יחזרו בתשובה, על רקע הקמת בית כנסת של תנועת חב"ד בשכונה בה הוא גר בתל אביב.

"הרי מה אתם אומרים באמת?", אמר לפיד בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! תרבות באדיבות איתן אלחדז, כתב המקומון "גל גפן אונו". "אתם פוחדים שהם ילכו לבית כנסת כי אתם נותנים לילדים שלכם לראות 'האח הגדול' כל הזמן ואם מישהו יציע להם ערכים אמיתיים, הם עלולים לקחת את זה".

בהמשך, סיפר לפיד כי הוא מקבל בקשות מהורים רבים שיפגיש את ילדיהם עם גיבורי התוכנית. "אני כל הזמן מקבל טלפונים מהורים שמבקשים שמבקשים שאעזור להם עם אנשים שנמצאים בהאח הגדול", אמר לפיד. "התכונה המאפיינת של האנשים שנמצאים בתוך האח הגדול היא שהם מספיק אידיוטים כדי לרצות להיות ב'אח הגדול'. ואני צריך להפגיש את הילדים שלהם איתם כי הם פתאום גיבורי תרבות?".

בקשת סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully