וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח 17

אמילי גרינצווייג

15.5.2011 / 15:22

למרות דרישת ערוץ 10, ועדת המדרוג החליטה לחשב רק את משדרי רביעי ושבת של "כוכב נולד", ללא משדר שישי, כיוון שהוא נמשך 17 דקות בלבד. קשת: "ההחלטה מדברת בעד עצמה""

ועדת המדרוג תכלול בטבלת הרייטינג השבועית את שתי תוכניות "כוכב נולד" ברביעי ושבת כשתי תוכניות נפרדות בטבלת הרייטינג השבועית. זאת, לאחר שביום שישי האחרון שלח ערוץ 10 מכתב לוועדה למדרוג, בדרישה לחשב את שלושת המשדרים של "כוכב נולד", ברביעי, שישי ושבת כתוכנית אחת.

דרישת הערוץ התבססה כל הכלל לפיו תוכנית המשודרת שלוש פעמים ומעלה בשבוע, נמדדת כתכנית אחת והרייטינג שלה הוא הממוצע של כל התכניות (כך למשל הרייטינג של מהדורות החדשות הוא הממוצע של כל חמש המהדורות המשודרות בימי חול). ההחלטה בוועדת המדרוג התקבלה מאחר ומאחר ומשדר התוכנית ששודר בערב שישי עמד על 17 דקות, ועל כן על פי כללי העריכה איננו נמנה כתוכנית נפרדת.

מערוץ 10 נמסר בתגובה :"חשוב שהמדידה תעשה על פי הכללים".

גורם בקשת המעורב בפרטים אמר לוואלה! ברנז'ה "נתוני שישי אינם משקרים וערוץ 10 מנסים בנואשות להוריד את הפוקוס מהנתונים הנמוכים של תוכנית הדגל שלהם". באופן רשמי נמסר מקשת כי "החלטת הועדה מדברת בעד עצמה ומאירה באור הנכון את הניסיונות האחרים להשפיע".

"העריכה התבצעה בהתאם לכללי הוועדה לפיהם משדר שהוא פחות מ-20 דקות לא נכלל תחת ההגדרה של תוכנית ולכן לא משולב בדוח", כך מסרה מנכ"ל הוועדה למדרוג, יפעת בן חי שגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully