וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Voice ישראל - מי צריכים להיות השופטים?

29.6.2011 / 7:18

הפורמט שמבטיח לחסל את "כוכב נולד" מחפש שופטים ולוואלה! תרבות יש הצעות, מאסף אמדורסקי ועד אישתאר, וגם דרישה אחת - אישה מנחה. כי נמאס מצביקה הדר, לא?

המתוחכם - אסף אמדורסקי

כל תוכנית ריאליטי כישרונות צריכה עלה תאנה, וכמו שהפורמט של "The Voice" מתוחכם פי מאה מזה של "אמריקן איידול", כך גם רמת השופט בתקן המתוחכם חייבת להתעלות מעל רמת הגל אוחובסקי ויאיר ניצני.

במובן הזה, לאסף אמדורסקי יש הכל, אבל באמת הכל: הוא מוזיקאי עם קבלות של להיטים מצד אחד ויצירות מופת ניסיוניות מצד שני; הוא מגדיר מחדש את משמעות המונח "עובר מסך" וכל מי שעבד איתו ידע לספר לכם עד כמה האיש פרפקציוניסט, כך שלקרוע מתמודד שפישל זו ממש לא בעיה בשבילו. אלוהים, אפילו ניסיון בריאליטי יש לו, עם הופעה שירצה לשכוח בריאליטי הכושל "גריז". הפעם, אם יעשה זאת, הוא לפחות ידבר בדברים שהוא מבין בהם.

"The Voice": מה זה עושה ולמה זה יקרע את "אמריקן איידול"

הג'ניפר לופז - שירי מימון

אין לך ריאליטי/ תחרות שירה בלי שופטת לחת עיניים שמתאהבת במועמדים, מתמוססת מתו גבוה וצלול במיוחד, או מפרשנות מקורית שמזכירה לה משהו פרטי ונוגע ללב מעברה. ומכיוון שמירי מסיקה וסערת רגשותיה הדו שבועית כבר משוריינות מ"כוכב נולד" אין מי שהיינו רוצים יותר לתפקיד משירי מימון.

מימון היא סוג של מקבילה לג'ניפר לופז של "אמריקן איידול", גם היא כמוה קצת "שירי מהבלוק" - צמחה מהעם ולמען העם, מתוקה ולא מתנשאת, וכשיהיה צריך שמישהו יחזיק את היד למתמודד - היא בטוח תהיה שם. מעבר לזה שקצת בלונד וחיוך מלא שיניים מעולם לא הזיק לרייטינג, היא אמינה פי כמה מכל מי שיכול להיות בכסא שלה, ולו רק בגלל הנסיון האישי שהיא מביאה כמי שהתערבלה במכונת הכביסה של "כוכב נולד" ויצאה משם רעננה, מגוהצת ומזמינה

המקובל - פיטר רוט

במשך שנים, פיטר רוט הוא האיש שאתה הולך אליו כדי לקבל בדיוק את מה שאתה רוצה: בס מסחרי? שלמה ארצי הוא לקוח מאד מרוצה; דיסטורשן עצמאי? תשאלו את מאור כהן עם מי באמת הוא לא יוצא מהבית; הפקה מוזיקלית? רק השנה רוט מפיק שני אלבומים מסקרנים, זה של הקונפליקט וזה של הזמרת שרה, שעוד תשמעו עליה.

אלא שרוט, על אף היקף עבודותיו, לא זכה להכרה בפרונט, שהגיעה לו בעיקר בגלל אלבום שירי שמוליק צ'יזיק המצוין שלו. אולי תפקיד שופט מכובד בפורמט שהוא קודם כל מוזיקה ופחות ריאליטי סוחט דמעות, יגלה לקהל הרחב את רוט המדבר ולא רק את רוט המנגן.

ההפתעה - אישתאר

המקבילה של מוזיקת הקאנטרי בישראל היא כמובן המוזיקה המזרחית, אז כשמפיקי הגרסה הכשרה של "The Voice" יחשבו על ליהוק למשבצת בלייק שלדון החתיך, הם ככל הנראה ירוצו למעוזי פרץ ואם יהיו נועזים במיוחד, יפנו אולי לזהבה בן או לשרית חדד, שתי סטאריות שכבודן במקומו מונח.

אבל אם כבר מעצבים מחדש את העסק, למה לא לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולהיזכר בייצוא ישראלי מוצלח במיוחד, של אישה עצמאית, יפהפיה, מוכשרת וכזו שאמרה שלום לחופי ארץ הקודש לפני שנים - ומאז לא הביטה לאחור. אחרי כמה עשורים בחו"ל, אישתאר, או בשמה העברי אתי זך ביטון, יכולה להביא לתוכנית הזו איכויות שפשוט אין לזמרים מהז'אנר, שהקטע החו"לי היחידי שלהם היה השתתפות ב"לה לה לנד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המנחה - רק אישה

עמדת המנחה בעולם הריאליטי הישראלי היא נקודת תורפה, ולא סתם נקודה, אלא אחת עם ג'נדר; תוכניות הריאליטי המרכזיות בישראל מתהדרות במנחים גברים בלבד, מכל הסוגים, אבל רק גברים: מארז טל ואסי עזר דרך גיא זו-ארץ ועד, כמובן, צביקה הדר, נראה שכשחושבים ריאליטי בישראל, חושבים על סמכותיות גברית קלאסית עבור הצופה הישראלי הממוצע, מבלי לפרגן לו קצת נאורות.

"The Voice" הישראלית יכולה לשבור את הטאבו המטופש הזה, עם קצת קריאייטיב וקור רוח. זו יכולה להיות מלי לוי (זמרת, שחקנית והחל מ"המשרד", גם יצור תבוני), מארינה מקסימיליאן בלומין שתיגנב מקשת ואפילו דפנה לוסטיג (גילוי נאות: היא משלנו) היא אופציה חדשה ומרעננת. אבל אלו סתם פנטזיות, בסוף זה בטח ייגמר בעפר שכטר.

מיוחד: מיהם מנחי הריאליטי הטובים בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully