וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בובליל על בתו שב"האח הגדול": "גם אם היתה רוצה לצאת, הייתי משכנע אותה להישאר"

אזעקת השווא שנשמעה אתמול (שני) בבית ה"אח הגדול" הדאיגה את עינב בובליל שדרשה בשלום ילדיה. אביה יוסי: "היא גם ככה פראנואידית וחוששת כל הזמן. הילדים של עינב מוגנים"

יוסי בובליל בגמר האח הגדול. אביב חופי
שומר על הילדים בבית. יוסי בובליל/אביב חופי

המצב הבטחוני הולך ומתחמם, אבל הפקת "האח הגדול" לא שיתפה את הדיירים בדרמה שמתחוללת בחוץ. אתמול (שני) נשמעה אזעקת שווא באיזור נווה אילן, שם ממוקמת וילת "האח הגדול" והדיירים הגיבו בדאגה ובלבול.

כך למשל, הדיירת עינב בובליל (שנכנסה לבית המתועד במדינה כשהיא יודעת על מקרה חטיפתם של שלושת הנערים על-ידי אנשי חמאס) אמרה כי היא דורשת להתעדכן בשלום ילדיה ולוודא כי הם בסדר. כמו כן שאלה בובליל האם יש "מלחמה באשקלון" והדייר אלדד גל-עד הביע רצון להתגייס למילואים, במידה ואכן יש מלחמה.

עם זאת, יוסי בובליל, אביה של עינב, שולח מסרים מרגיעים לבתו ולציבור בשיחה עם וואלה! תרבות. "גם אם היא היתה רוצה לצאת, הייתי משכנע אותה להישאר", כך אמר האבא המפורסם והתייחס בדבריו לשלום משפחת בובליל המורחבת - "מבחינת מה שקורה באשקלון, הילדים של עינב מוגנים. היום למשל אין גנים או בתי- ספר. אשתי הלכה אליהם הביתה וגם היינו כולם ביחד, הבאנו גם את הבת של אחות אשתי שתעזור עם הילדים בזמנים האלה".

- מה דעתך על זה שהפקת התכנית מסתירה מדיירי הבית את התחממות הגיזרה מול עזה בחוץ?

"קודם כל, מה שהיה בירושלים זו אזעקת שווא, אין לי חשש מזה. הרי בשביל זה הם נכנסו לבית 'האח הגדול' - כדי להיות מנותקים. אז אין פה עכשיו למה לצפות שיתחילו להגיע אליהם ידיעות מתוך העיתונים וגם הטלוויזיה, כי אחרת כל הראש שלהם יהיה סביב הנושא הנורא הזה".

"ידוע לי, לפי הסיפורים של אשתי, שהילדה (עינב בובליל, נ.ה) הבינה שקרה משהו והיא דאגה לילדות שלה. כמדומני, על פי מה שזכור לי מהשיחה עם אשתי, אנשי ההפקה דיברו עם בעלה של עינב ושאלו אם הכל בסדר, ואני חושב שהיא קיבלה את המידע שהכל בסדר. אני עצמי עוקב אחרי התכנית, כולנו בתוך הבית, אין לנו לאן לצאת אז אני מדפדף בין החדשות ל'האח הגדול'. מנסה לראות אם היא שקועה בנושא הזה, אבל אני רואה שהכל בסדר. תאמיני לי שהיא יודעת כמה אנחנו דואגים בנושא הזה. היא סומכת עלי שאני נמצא בסביבה. הרי היא גם ככה פראנואידית וחוששת כל הזמן, אז קל וחומר שהיא ככה מול הילדות שלה. אני מסכים עם ההפקה. אדם שחושב על ילדיו בבית, נכנס למצב של חרדה".

- האם ומתי לדעתך ההפקה תיאלץ לחשוף את המצב בחוץ בפני דיירי הבית?

"אם טילים יעופו לכיוון ירושלים ויהיו אזעקות והדיירים יתחילו להיכנס ללחץ - זה ישפיע מאוד על התכנית והדיירים לא ירצו לעמוד בזה. הם ירצו לקבל תשובות מההפקה, ואולי ההפקה תחליט שהמשחק תם ברגע שהדיירים יביעו חרדה לגבי מה שקורה בחוץ. זה כבר לא מבחן, זה יותר חרדות ואז אני לא חושב שיהיה טעם לכל תכנית הזאת".

תגובת קשת טרם נתקבלה.


רוצים לעשות בייביסיטר לילדים של עינב באשקלון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully