וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר הסופרנוס שובר שתיקה

מיה יסעור

24.10.2007 / 13:53

דיוויד צ'ייס מדבר סוף סוף, אבל גם לא מבין על מה כל המהומה, וגם לא למה הקהל רצה פתאום לראות את טוני נענש

הספר "הסופרנוס – הסיפור המלא", מביא גם ראיון עם היוצר השתקני לאחרונה של סדרת המאפיה הטובה בהיסטוריה. רק עכשיו, כמה חודשים אחרי הפרק האחרון ונטול הקלוז'ר של הסדרה, דיוויד צ'ייס מואיל בטובו לפתוח את הפה, אבל גם ככה הוא לא באמת אומר שום דבר.

בראיון איתו צ'ייס בעיקר תוהה למה כל כך הרבה צופים התמרמרו מהנון-סוף של הסופרנוס. חוץ מזה, הוא התרגז על הצופים שהתעצבנו מזה שטוני סופרנו לא מצא את סופו המר, יחד עם סוף הסדרה. "טוני היה האלטר אגו של אנשים", הוא אומר. "הם שמחו לצפות בו גונב, הורג, משקר... הם עודדו אותו. ואז, פתאום, הם רצו לראות אותו נענש על כל הדברים האלו. הם רצו 'צדק'. הדבר הפאתטי, מבחינתי, הוא כמה שהם רצו את את הדם שלו, אחרי שעודדו אותו במשך שמונה שנים".

בלי לעזור אפילו קצת לדיכאון המתמשך מהפרק האחרון, צ'ייס אומר שאין בפרק איזה רמזים שצריך לפתור, ושמה שראינו זה מה שיש. הוא כן מספר ש"איי. ג'יי בטח יהיה מפיק סרטים לא מצליח במיוחד. אבל הוא לא הולך להיות רוצח כמו אבא שלו, נכון? מדואו אולי לא תהפוך לרופאה או עורכת דין... אבל היא תלמד להסתדר בחיים כמו שכרמלה בחיים לא ידעה". ובקשר למסך השחור בסוף? צ'ייס מתעקש שזאת לא היתה מתיחה. למה שנרצה לעצבן את הצופים שלנו, הוא תוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully