וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן מונוטוניקס שבר רגל במהלך הופעה

עינב שיף

29.1.2010 / 20:46

הסגנון האינטנסיבי של עמי שלו עלה לו לראשונה בפציעה שהביאה לביטול הופעה של הלהקה בפלורידה. בבית החולים, הרופא ביקש ממנו חתימה

ההופעות של מונוטוניקס עשו להם שם גם באירופה וארצות הברית, אולם הפעם לאנרגיה הבלתי נגמרת של הסולן עמי שלו היה מחיר. שלו שבר את רגלו במהלך הופעה בפלורידה שבארצות הברית. בפוסט שפרסמה הלהקה במייספייס שלה נאמר כי "ב-700 הופעות מעולם לא עצרנו, אבל אמש זה נראה כאילו אנחנו צריכים לעשות זאת".

בוידאו שעלה ליו טיוב מההופעה נראה שלו כשהוא פונה לקהל ושואל האם יש רופא או פרמדיק בקהל. אחד הצופים בהופעה צעק לעברו "חתיכת נקבה" ושלו ענה לו בקללת "בן זונה" עסיסית. לבסוף הגיע למקום מאמן היאבקות שהעניק לו טיפול ראשוני ומשם המשיך שלו לבית החולים JFK בעיר.

בבית החולים ההתרחשויות הפכו הזויות לא פחות. לטענת שלו, "הרופא ביקש חתימות ואחיות נכנסו ויצאו מהחדר כשהן מראות קטעי וידאו מהופעות של המונוטוניקס באייפודים שלהן. שיא הערב היה כשהרופא הראה לשלו תמונות של בנו בן ה-12 מנגן בתופים, בזמן שהאחות הזריקה משככי כאבים לאחוריו של סולן ההרכב הישראלי.

בסופו של דבר, הלהקה מתכננת להמשיך להופיע החל מהערב, לאחר שהופעה אמש באת'נס שבג'ורג'יה בוטלה. לדברי הלהקה, "שלו לא יכול לדרוך על הרגל, אבל אנחנו מקווים שיהיה בסדר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully