וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ: הצדעה לניו יורק במלאת עשור לאסון התאומים

8.9.2011 / 7:31

במקום להוריד את הדגל לחצי התורן, יותם אבני חוגג את הנשמה והמוזיקה של חיי הלילה בניו יורק במלאת עשור לפיגועי ה-11 בספטמבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישראלים שמרקידים את העולם. Wolf & Lamb/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסדרה הדוקומנטרית עטורת השבחים Pump Up" The Volume" של ערוץ 4 של ה-BBC, סדרה המגוללת את תולדות תרבות המועדונים והמוזיקה האלקטרונית, מתראיינים בהרחבה נציגים בולטים של כל עיר גדולה וחשובה לתרבות - משיקגו ועד מנצ'סטר. מדריק מיי ועד שון ריידר, איש איש, קלאבר קלאבר, מספר בתורו כמה מרגש עבורו היה לשמוע לראשונה מוזיקה אלקטרונית ועד כמה תקליט כזה או אחר השפיע עמוקות על אישיותו המעורערת.

אך כשמגיעה רשות הדיבור של המרואיינים נציגי ניו יורק, ארמנד ואן-הלדן, לואי ווגה ושלל בלייני קבע של מועדון הפארדייז גארג', אפשר לשים לב שהם היחידים שמדברים על קסם הווי העיר בה הם מתגוררים הרבה יותר מאשר כל תקליט או סגנון מוזיקה שחשוב להם לציין.

בכל זאת יש בה משהו, בניו-יורק, ולא רק משהו אחד. לניו-יורק יש אינספור פנים ולכן אין זה מקרה שהיא מקודשת לרוב סגנונות המוזיקה החשובים בעולם. בפרק הקודם של "החיים בלופ" היה לי העונג לסקר צד אחד חשוב ומרהיב ביופייה, ובמהדורה זו, הנופלת בסמוך ל-11 בספטמבר, הייתי רוצה לנצל את ההזדמנות להציג גם פן אחר.

עשור לאסון התאומים: סיקור מיוחד בוואלה!

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאון סינתזה שזה למות עליו או לשנוא. ניקולס ז'אר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות אנו עדים לרנסנס של ממש במוזיקת המועדונים שמגיעה מהתפוח הגדול, ואת רוב הקרדיט אנו חבים, לראשונה בהיסטוריה, לבשר מבשרנו - צמד ישראלים העונים לשם גדי מזרחי וזאב אייזנברג, Wolf & Lamb בשבילכם. תחת הפקות מקוריות ורימיקסים שיוצאים בעיקר מחברת התקליטים העצמאית שלהם, אחראי הצמד על הצליל המרענן והמרגש ביותר שידעה האלקטרוניקה הרקידה מזה שנים.

מדובר בתמהיל ניסיוני מהורהר אך עם זאת Fאנקי בטירוף של דיסקו, אלקטרו, ברייקביט, טכנו ואר אנ' בי. עבורי הם מייצגים ללא ספק המשך ישיר של הרכבי דאנס-Pאנק נסיוניים ניו יורקיים משנות השמונים כמו Konk או Gray שמופיעים פה לצדם במהלך המיקס.

חוץ מהפקות מקוריות של השניים, חברת התקליטים שלהם אחראית גם על הולדתם של כמה מאלילי הרגע המוכשרים והמדוברים ביותר בתעשייה כיום כמו Deniz Kurtel שמופיעה כאן עם המנון ההאוס המלנכולי שלה "The L Word", ניקולס ז'אר גאון הסינתזה שאני הכי אוהב לשנוא, וכמובן הצמד Soul Clap שסיפק לפרק צמד רצועות נו-דיסקו איטיות ומחרמנות במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניו דיסקו איטי ומחרמן. Soul Clap/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד נציגי Wolf & Lamb משתתפים כאן גם Alix Alvarez ו-Jovonn שכמו הרבה מפיקי סולפול האוס ניו יורקיים דומים להם עורכים גם הם כעת תפנית מוזיקלית חדה לצליל טכנואידי ואירופאי יותר ויוצאים לא פחות ממלכים. ולקראת הסוף מופיעה הרצועה שכנראה תקלטתי הכי הרבה השנה,
"City For Sale" שיר קינה אופורי ומצמרר לעיר בה עוסק הפרק עם מלודיה שיכולה לעשות קווטץ' בלב גם לרון חולדאי.

הפרק מוקדש באהבה עזה לאמיר פיינארו ושמוליק קולטון, צמד מחבריי האהובים שעזבו אותי השנה לטובת מגורים וחיים אחרים בניו-יורק, מי ייתן וסופות גשמים יתקעו אתכם בבית מול קומדי סנטרל עד ששגרירות ארה"ב תואיל בטובה לאשר לי ויזת אמן.

עשר שנים לפיגועי 11 בספטמבר: עשור בתמונות. רויטרס
יותם אבני מחכה להתנגש בכם, ניו יורקיים/רויטרס

הפלייליסט

00:00 Gray - Drum Mode // Plush Safe Recordings

01:34 H-Foundation - Tonight // Wolf & Lamb Remix //Soma

06:27 Konk - Your Life // 4th Broadway

12:36 Trickski & Soul Clap - Members Of The Clap // Permanent Vacation

17:30 Pional - Just Passing Through // Permanent Vacation

22:20 Deniz Kurtel - The L Word // Crosstown Rebels

29:37 Raze - Break 4 Love // Soul Clap Remix // Champion Records

35:13 Hippie Torrales - Never Quite The Same // Jovonn Remix

40:45 Sascha Dive - The Jam // Alix Alvarez Remix // Deep Vibes

47:16 Floppy Sounds - City For Sale // Roberto Rodriguez Remix// Wave Music

56:52 Nicolas Jaar - El Bandido // Wolf + Lamb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully