וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירים שהיינו מתים שג'סטין טימברלייק יבצע בהופעה שלו

ג'יי טי, אנחנו פונים ללב שלך: להיטים זה נחמד אבל אלה השירים שאנחנו באמת רוצים שתשיר לנו לייב בפארק הירקון

ג'סטין טימברלייק. GettyImages
אנחנו פונים ללב שלך. טימברלייק בהופעה/GettyImages

הלוואי שהוא יעלה לבוש בבגד גוף שחור וישיר את "סינגל ליידיז"

כשביונסה לא עסוקה באימון אחותה הקטנה סולאנג' באמנויות לחימה, היא מתפנה לעשות דברים כיפיים באמת, כמו למשל לקפוץ לאולפן של SNL ולעשות צחוקים עם ג'סטין טימברלייק. המערכון הזה כולל את טימברלייק לבוש בבגד גוף שחור ונעלי עקב, מנסה לשחזר בייאוש את צעדי הריקוד של "סינגל ליידיז". יש להניח כי בהופעה של טימברלייק בארץ ינכחו לא מעט נשים סינגליות – ורק ראוי להקדיש להן את השיר הזה, כולל הביגוד המקורי (שיהיה אתגרי במיוחד לנוכח הלחות המקומית).

הלוואי שהוא יביא איתו את אנדי סמברג והם ישירו את השלאגר "מאדרלאבר"

מי מאיתנו לא התאכזב כשג'ואנה ניוסום הגיעה להופיע בארץ ולא הביאה איתו את בן הזוג המושלם בתבל, הלא הוא אנדי סמברג? כמעט כולנו. הפעם, נראה כי לא תהיה לסמברג ברירה והוא יהיה חייב לפצות את הקהל הישראלי על-ידי גיחת הפתעה לפארק הירקון. כמובן, הסיכוי שזה יקרה שואף למינוס אבל היי, תנו לחלום בשקט. התלבושות התואמות האלה והטקסט הפואטי הופכים את השיר הזה לפנינה של ממש. חובה בכל סט ליסט.

כל כך כנ"ל לגבי "Dick in a box"

אם זה לא יגיע בהדרן, זה יהיה פשוט לא פייר וכולנו נדרוש את הכסף שלנו בחזרה.

הלוואי שיהיה לנו ערב נוסטלגי במיוחד, כולל הופעת אורח של בריט בריט

ג'סטין או בריטני? בריטני או ג'סטין? טובי המדענים משקיעים את הונם האינטלקטואלי בניסיון למצוא תשובה חד משמעית לשאלה הרת הגורל, ואנחנו שואלים למה לריב כאפשר לרקוד. הקריירות של שני החמודים קשורות עבותות להתפוצצות הפופ הסכריני של סוף הניינטיז, כך שיש ביניהם המון מן המשותף. על הנייר, ספירס אמנם גילחה את הראש ונהייתה משוגעת וטימברלייק הפך לכוכב על, אבל בפרספקטיבה רחבה יותר – ספירס ייצרה לתרבות הפופ יותר אימג'ים זכורים (נשיקה עם מדונה, הנחש הלבקן, הלוליטה הזנותית) מאשר טימברלייק. ההישגים שלו חשובים יותר אבל את הד סינגל הבכורה שלה, שיר לוליטה הזונה המושלם, אנחנו מרגישים עד היום. כך או כך, בביקור הקרוב שלו בישראל, כולנו תקווה כי השניים ימצאו לנכון להעלות זיכרונות מתוקים מהקייטנה הכי יקרה בעולם: המיקי מאוס קלאב.

בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק. AP
חברים בבקשה לא לשכוח את התלבושות התואמות. תודה!/AP

הלוואי שהוא ישיר ברינה את השיר הזה ויצעק לשמיים את שורת המחץ It's gonna be MAAAAAAY

אן סינק לא פראיירים. לא מדובר בסתם להקת בנים עם שירים מוגזמים ותספורות מוזרות. מדובר בחמישה גברים שמייצרים אמירה. בקליפ לשיר "It's Gonna Be Me" הם לבושים כמו בובות ואז יורדים מהחוטים – מטאפורה מתוחכמת שמציגה את הגבר הלבן האמריקאי (ששייך לקבוצת מיעוט זניחה בארה"ב ומופלה לרעה בקביעות) מבכר את הבחירה בעצמאות על פני החברה המעצבנת שלו. אנחנו בוחרים בשורת המחץ It's Gonna Be Me"" כי פשוט אין דרך מוזרה יותר לבטא את המילה "Me" מאשר איך שטימברלייק שר אותה והגיע הזמן להגשים חלום ישן ולשמוע אותו שר את זה לייב.

הלוואי שככה תיסגר ההופעה

ואז סופסוף נוכל לשאול אותו מה העניין עם האובססיה הקבוצתית באן סינק להיקשר על חוט. סיריאסלי, מה זה הקטע המופרע הזה?

הלוואי שפיפטי סנט יקפוץ להגיד היוש

פיפטי סנט הוא ראפר קשוח אבל לאחורנה עושה רושם שיש לו המון זמן פנוי: עובדה, הוא כל הזמן מחתים דרכון בנתב"ג ומקושש בארץ הקודש כל מיני פליטי ריאליטי שיצטלמו עם האזניות שלו או מה שזה לא יהיה שהוא מנסה להרוויח ממנו כסף. עד שהוא ישיג תמונה עם שמעון פרס, נשמח לראות אותו מצטרף לג'יי טי לאחד מהדואטים המרגשים בין השניים.

הלוואי שטימבלנד יצטרף אליו להתחלה של השיר הזה

ועכשיו ברצינות – לא רק שאנחנו מחכים לשיר הזה, אנחנו גם מצפים לקבל אותו בגרסה הארוכה שלו, כולל ההקדמה המופתית עם גיחות של מפיק העל טימבלנד. אחד מהשירים הטובים של טימברלייק ולהיט גדול ומוצדק שלו שיכול להיות ממש מדהים לשמוע לייב בפארק הירקון.

ולאיזה שיר אתם הכי מצפים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully