וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנת האמנות" של תל אביב: כל המוקדים באירוע הפתיחה - מיוחד

חן רוזנק

20.3.2012 / 7:52

"שנת האמנות" של תל אביב תושק בסוף השבוע באירוע חגיגי בהשתתפות עשרות אמנים ומוזיקאים. וואלה! תרבות מציעה לכם הצצה ראשונה ליצירות והבמות שמחכות לכם. לחצו על הכפתור

«object width="680" height="473"»«param name="movie" value="https://mm.walla.co.il/archive/1234137-28.swf "»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="https://mm.walla.co.il/archive/1234137-28.swf " allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="680" height="473"»«/embed»«/object»

פעמים רבות הדרך הטובה ביותר להכיר עיר היא באמצעות מוסדות התרבות שלה, המגלים לא מעט על אופיה ועל המתרחש בה. אלה של תל אביב זכו השנה למתיחת פנים רצינית - מוזיאון תל אביב לאמנות, הסינמטק ותיאטרון "הבימה" הציגו כולם מבנים חדשים. היו שראו במוסדות העירוניים הללו בגרסתם המחודשת יצירות אמנות, אחרים טענו שמדובר בלא פחות ממפגעים חזותיים בנוף העירוני. כך או כך, עבור העירייה הם היוו תירוץ מצוין למנף את תשומת הלב שניתנה לתרבות בעיר ולהכריז על שנת 2012 כעל "שנת האמנות".

החל ממחר (רביעי) ובמשך סוף השבוע תתפרש התוכנית האמנותית בעיר כולה, כשהשיא יתנקז לאירוע אמנות המוני במוצאי שבת ברחבת המוזיאון והמשכן לאמנויות הבמה. ערב זה יכלול 15 מוקדים שונים, בהם יתקיימו הקרנות וידיאו ארט, מיצבי אמנות פלסטית, מיצגי אדריכלות, במות מוזיקה ועוד. וואלה! תרבות מציגה לכם בבלעדיות מפה אינטראקטיבית מלאה ליצירות השונות. לחצו על הכפתור וגלו מה מחכה לכם בכל פינה במתחם.

אירוע הפתיחה של "שנת האמנות" ישודר בשידור חי ובלעדי בוואלה! תרבות במוצאי שבת (24.3)

"שנת האמנות" - הפרטים המלאים על כל אירועי סוף השבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully