וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 26: אמא, תראי - בלי ידיים

12.9.2012 / 14:19

יום אחד הילדים שלכם ישכחו שדי.ג'ייז היו צריכים לסובב תקליטים, אבל עד אז - האזינו לקאסט משגע שכולו עבודת כפיים כדי שתוכלו להזיז את הרגליים

אין ספק שמאז חדירתו הפס הרחב לחיינו, זה שהוביל ליצירתן של תוכנות לשיתוף מדיה, הכלים הנדרשים כיום עבור יצירת מוזיקה אלקטרונית או תקלוטה הפכו לנגישים, נגישים מדי. אך התבססותן של תוכנות תקלוט קבצי מוזיקה בנות זמננו דוגמאת סראטו או טרקטור הציעו הרבה מעבר ליכולת להתנייד בעולם עם הארדיסק במקום תיק תקליטים כבד. תוכנות אלו הציעו גם כפתור ממזרי ושנוי במחלוקת בשם Sync. כשמו כן הוא, כפתור ה"סנכרון" מאפשר בהקלקה מהירה את התאמתם של קבצי המוסיקה השונים אל אותה מהירות ניגון ולמעשה פותר את הדי.ג'יי מכאב הראש שנקרא תקלוט. ובעוד שעד לפני רגע עוד ניהלנו וויכוחים על האם זו באמת אמנות גדולה גם כשיש כפתור שעושה עבורנו את כל העבודה, השבוע נדמה כי הדיון תם ונשלם.

תגידו יפה שלום ל-CDJ-2000, כלי התקלוט החדש של חברת פיוניר (המובילה בעולם בכל הנוגע לציוד עבור די.ג'ייז) גם הוא, לצד הרבה פונקציות אחרות, כולל כפתור Sync, ומאחר וציוד חדיש של פיוניר מהווה כבר עשרים שנה סטנדרט של כל מועדון נחשב, מסתמן שאלו פני המחר. הילדים שלנו, כך נראה, לא יאמינו שפעם תקלטנו פיזית, ממש ככה, עם היד. חברי מערכת החיים בלופ, עם כל חיבתם לטכנולוגיה, ידועים בסביבתם כטכנופובים מפוחדים, על כן מהדורה 26 של המדור, כמו כל הקודמות לה, הוקלטה על ציוד תקלוט הרבה פחות משוכלל. הקאסט המוקדש למיטב הסינגלים הלוהטים של הרגע נפתח בחגיגיות עם קולה המיתולוגי של Candi Staton בהוצאה חדשה של תאגיד הסולפול האוס Defected שכיאה וכראוי למעמד האגדי זינק היישר למקום הראשון במצעד המכירות של מכת הסולפול האוס הדיגיטלית Traxsource. את הלך הרוח המרומם משהו של המיקס ממשיך משם טראק מבריק של Nick Nikolov מפיק בולגרי צעיר ומבטיח אשר מגיש כעת את "Come Down" המנון האוס מלודי שנשמע אותו עוד פעמים רבות.

לאחר מכן מפציע רימיקס חדש ומהפנט של אליל נעורי איאן פולי (שמגיע הלילה, חמישי, למועדון הבלוק!) לסינגל חדש מאת Stu Patrics עבור לייבל הדיפ האוס היוקרתי Moodmusic, "When I'm Back" הוא שמו של הסינגל הנהדר אשר מעביר הילוך מחימום למרכז הערב בכל סט טק האוס שמכבד את עצמו. מהסמטה האפלולית שהמיקס פונה אליה בשלב זה מגיח "di5c0nn3ct" רצועת דיפ האוס חללית ממקור בלתי צפוי, Grant Nelson מפיק בריטי וותיק אשר עד לפני רגע היה מזוהה עם המנוני גוספל האוס בלבד וכעת מוכיח שהוא יכול להציע את אותו כשרון אדיר גם בסגנונות מוזיקליים אחרים - מומלץ בחום. בפינתנו האהודה "אחי, מה זה הטראק ששמת עכשיו?" מופיע לאחר נלסון הרימיקס האופורי של Mano Le Tough לסינגל החדש של Roisin Murphy (פליטת Moloko). "Simulation" בטיפולו המסור של מאנו הופך מגרוב ניו-דיסקו עצל להמנון חורך רחבות שאי אפשר להישאר אדיש אליו.

קצת לאחר מכן ניתן לפגוש במהלך המיקס גם ברימיקס חשוך ולח של קני לארקין למפיק הטכנו היפני הלוהט Zadiq - ללא ספק איחוד הכוחות האולטימטיבי עבור שוחרי הטכנו כיום. וסינגל חדש של Technasia אשר לאחר הלהיט הגדול הקודם שלו "Heart Of Flesh" מוציא כעת תקליט שמריח יותר מדי כמו "French Kiss" ויצא השבוע לאור, איך לא, בלייבל Ovum של ג'וש ווינק (שבעצמו התפרסם בזכות השראתו המרובה מהטראק האלמותי). עוד בתוכנית האמנותית ניתן לפגוש באורח בלתי צפוי בשם סטינג, אשר "If I Ever Lose My Faith In You" מלהיטיו הגדולים, זכה כעת לטיפול דאנסאבילי מחודש שלא ברור אל מי הוא פונה, זאת מאת המפיק הניו-יורקי הנשכח Scumfrog.

בסיומו של הפרק מופיע טראק מתוך אי.פי חדש מאת כוכב הפרוגרסיב האוס הישראלי Guy J. מדובר באירוע מרעיש והיסטורי, לאו דווקא בזכות התוכן המוסיקלי אלא בזכות העובדה כי מדובר בהוצאה של Loopmasters - חברת חבילות הלופים המובילה בעולם. לופמאסטרס, אשר אין כל קשר בינה לבין חברת תקליטים, מציעה במעמדו הנכסף של גיא שלנו את ריליס הדאנס הראשון בעולם לצאת לאור כטראקים שלמים לצד כל החלקים המוזיקליים המופרדים מהם כתב גיא את אותן רצועות. לכל מי שאי פעם תהה מדוע מדור זה נקרא כפי שהוא נקרא, כעת אין ספק, החיים בלופ. ועל כפתור Sync.

הפלייליסט:

00:00 Candi Staton - Hallelujah Anyway (Defected)
06:08 - Nick Nikolov - Come Down (Liebe Detail)
11:07 Stu Patrics - When I'm Back (Ian Pooley Remix) (Moodmusic)
15:35 Grant Nelson - Di5c0nn3ct (Freeze Dried)
19:41 Roisin Murphy - Simulation (Mano Le Tough Remix) (Permanent Vacation)
25:55 Phonogenic - Desenjumi (Alland Byallo Bad Animal Mix) (Tenampa Recordings)
30:01 Zadiq - Dark Nebula (Kenny Larkin Remix) (Syncrophone)
36:32 Teifschwarz - No Message (Souvenir Music)
40:55 Technasia - Bastille Days (Ovum)
46:51 The Scumfrog feat. Sting - If I Ever Lose My Faith (Viva)
53:08 Michel De Hey vs Rauwkost - Nautiloids (EC Records)
55:31 Guy J - Transitions (Loopmasters)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully