וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונאן מסיר את הכפפות

עינב שיף

12.1.2010 / 12:32

קונאן אובריאן הקדיש את רוב מונולוג הפתיחה שלו להשתלחות עוקצנית ודי משעשעת ברשת NBC ובג'יי לנו. "אולי במקום להנחות, אגדיל את הסנטר שלי ב-10 פאונד", התבדח המגיש על חשבון ג'יי לנו

קונאן אובריאן נראה מוכן מתמיד לעזוב את רשת NBC בעקבות הטלטלה בלוח שידורי הלילה של הרשת. במונולוג הפתיחה שלו בתוכנית ששודרה הלילה (שני, זמן לוס אנג'לס) חבט אובריאן ב-NBC ובג'יי לנו באופן ציני ואכזרי במיוחד.

אובריאן פתח את המונולוג בעקיצה לגבי שעת השידור החדשה המיועדת לו: "צריך למהר", אמר אובריאן לקהל שהאריך את מחיאות הכפיים שלו, "אם לא נמהר, נגיע לשעה חצות וחמישה ואתם יודעים מה המשמעות של זה". לאחר מכן חיקה אובריאן את דיבורו של לנו וטען כי בקליפורניה התקיימה רעידת אדמה בעוצמה של 6.5 בסולם ריכטר. "רעידת האדמה הייתה כל כך חזקה שהיא העיפה את התוכנית של ג'יי לנו מהשעה 22:00 לשעה 23:30", אמר אובריאן.

המנחה המשיך ואמר "כולם רוצים לדעת מה התוכניות שלי עכשיו. ובכן, אני מתכוון להמשיך לעשות את התוכנית הכי טובה שאפשר ערב אחרי ערב, ולהמשיך לגנוב כמה שיותר ציוד משרדי".

באשר ל-NBC סיפר אובריאן שהרשת הודיעה כי תפסיד 200 מיליון דולר בעקבות שידורי אולימפיאדת החורף בחודש פברואר. "זה רק אני, או שהסיפור הזה ממש מצחיק?", אמר אובריאן. "רק 200 מיליון? עבורם זה ממש להיט".

לאחר מכן פירט אובריאן אילו אופציות עומדות בפניו בעתיד. בין התוכניות שהציע היו "מעבר ל-FOX עם המשך ללהיט '24' בשם '24:05'", "הוספת 10 פאונד לסנטר שלי" וכן מעבר לערוץ BET המיועד לקהל האפרו-אמריקאי עם התוכנית "White All Night".

תגובתו של אובריאן מגיעה לאחר אירועי הימים האחרונים ברשת NBC, שהחליטה כי תוכניתו של לנו לא תשודר בפריים טיים והיא מעוניינת לדחותה לשעה 23:30. במקרה כזה, תוכנית הלילה של קונאן אובריאן תידחה לשעה 24:00, מהלך המרתיח את אובריאן, שמקורביו הדליפו לתקשורת האמריקאית כי הוא מנהל מגעים לעזיבה עם רשת FOX.

*התוכנית המלאה תשודר במלואה מחר בערוץ yes Stars Comedy בשעה 20:45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully