וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט "תרבות RU" - גם בספרות

עינב שיף

9.8.2009 / 11:15

לאחר הצלחת השלב המוזיקלי בפרויקט של חברת סלקום למגזר הרוסי - מגיע גם שלב הספרות: החברה תוציא יחד עם סטימצקי ספר דו לשוני המורכב מיצירות של ישראלים דוברי רוסית

פרויקט "תרבות.RU" של חברת סלקום מתרחב ואחרי שעסק באמנות פלסטית ומוזיקה - ישתדרג גם לתחום הספרות. במסיבת עיתונאים שערכה החברה היום (א') הציגה הנהלת החברה את השלב הבא בפרויקט – ספר דו-לשוני המכיל יצירות של אומנים ישראלים דוברי רוסית, אשר יעלו את יצירותיהם לאתר אינטרנט ייעודי שהוקם לצורך הפרויקט.

היצירות ייבחרו על ידי הגולשים באתר וחבר שופטים שחבריו הם המתרגם המוערך פטר קריקסונוב ("החטא ועונשו", "האמן והמרגריטה"), דוד מרקיש, הנחשב לסופר הרוסי דובר העברית המפורסם בעולם ובנו של פרץ מרקיש וכן המשוררת והמתורגמנית גלי-דנה זינגר.

הספר שייצא יימכר בלעדית ברשת החנויות סטימצקי, שתפיץ בשלב ראשון את הספר בחנויותיה ולאחר מכן, על חשבונה, בחנויות ספרים למגזר הרוסי. מנכ"ל סטימצקי, איריס בראל אמרה במסיבת העיתונאים כי "למרות שקשה לחבר את המילה 'תרבות' למה שקורה בעולם הספרים, אני עדיין שמחה על קיומם של פרויקטים כאלו". על בראל ועדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, כל הרווחים ממכירת ספרים אלו יתחלקו בין היוצרים על פי תקנון שתגדיר החברה והשאר יוענק לתרומה עליה תחליט החברה.

"תרבות.RU" הוא פרויקט הדגל של חברת סלקום במגזר הרוסי, אשר הכיל בעבר יוזמות בתחום האמנות הפלסטית. לאחר מכן, צבר הפרויקט תאוצה בזכות פרויקט מוזיקלי ששילב בין אמנים ישראלים בכירים כמו רמי קליינשטיין, זאב נחמה, ארקדי דוכין ועוד לבין אמנים מהמגזר הרוסי. ביום העצמאות האחרון התקיים שלב "הכי ישראלי" בפרויקט, שבו גולשים מתחומים האמנות הוזמנו לתרגם את מבטם של היוצרים מתחום האמנות הפלסטית לציורים, מוזיקה וכתיבה. 8 אמנים בולטים בפרויקט זכו במלגה על יצירתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully