וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרסי התיאטרון לילדים ונוער

עינב שיף

10.11.2009 / 1:24

יענקל'ה יעקובסון כבש את טקס הפרסים שנערך בתיאטרון גבעתיים עם פרס מפעל חיים ו-7 פרסים להצגתו "הקץ של העץ"

יוצר התיאטרון הוותיק יענקל'ה יעקובסון והצגתו "הקץ של העץ" הם המנצחים הגדולים של טקס פרסי התיאטרון לילדים ונוער לשנת 2009, שנערך אמש (ראשון) בתיאטרון גבעתיים. "הקץ של העץ" זכתה ב-7 פרסים, ביניהם הצגת השנה לגיל הרך וכן פרס מחזאי ובמאי השנה ליעקובסון, שהוכתר השנה כחתן הפרס למפעל חיים.

את הפרס העניק ליעקובסון יושב ראש איגוד הבמאים, עודד קוטלר שאמר כי "התיאטרון הישראלי הרוויח יוצר יוצא מגדר הרגיל. אתה בוחר מלים כמו פנינים ומצליח בקדושה להביא את המחזה לריהוט מוחלט".

יעקובסון הנרגש אמר כי "יש הרבה מה לעשות בתחום הצגות הילדים. התחום זקוק לטלטלה ולאפליה מתקנת". השרה לבנת אמרה לאחר הדברים כי "ילדים הם אנשים קטנים, שזקוקים לתיאטרון טוב. המפעל האדיר של תיאטרוני ילדים הוא צו השעה. מפעל זה של פרס התיאטרון נועד להצהיר על החשיבות המרובה של עשייה למען ילדים. פרס זה חשוב כמו פרסי אופיר, פרס התיאטרון ואולי אף למעלה מזה."

בטקס, כיכב תיאטרון המדיטק, שזכה ב-10 פרסים, 7 מהם ל"הקץ של העץ" של יעקובסון. בפרס הצגת השנה לילדים זכתה ההצגה "אמיל והבלשים" של תיאטרון המדיטק, בפרס הצגת השנה לנוער זכו ההצגות "מחויבות אמיתית" של תיאטרון הקיבוץ ו"מכתב לאמא" של תיאטרון המופע. בפרס ההצגה הבינתחומית של השנה זכתה ההצגה "מוצארט הקטן".

לביא זיטנר זכה בפרס השחקן הראשי על תפקידו ב"מחיר החיים", הצגת יחיד של תיאטרון הנפש. גדית כהן זכתה בפרס השחקנית הראשית על שגילמה את כל 9 הדמויות במחזה "מוצארט הקטן". בפרסים לשחקני המשנה זכו אודי רוטשילד וניר רון על "הקץ של העץ" וסיוון ברונשטיין על תפקיד "פטר והזאב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully