וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל בדינגפילד מג'מג'ם בישראל

עינב שיף

23.12.2010 / 15:04

כוכב הפופ הבריטי, זוכה פרס הבריטס בעבר, עורך היכרות עמוקה דווקא עם סצנת האינדי בישראל. צפו בג'אם שלו עם להקת The Raw Men Empire, שמספרים על הפגישה עמו

.

כבר שש שנים שעולם הפופ הבריטי מחכה שדניאל בדינגפילד יחזור לעצמו: כוכב הפופ הבריטי, שפרץ בתחילת העשור עם להיטים ראש המצעד כמו "If You're Not The One" ועם פרס יוקרתי כמו פרס הבריטס לאמן השנה, לא הוציא אלבום מאז נכשל אלבומו השני ב-2004. עתה, הוא עובד על הקאמבק ודווקא בישראל, בה הוא מסתובב עם להקות אינדי מקומיות, מופיע בפאב האברקסס בתל אביב וגם מצלם את עצמו - כמו בג'אם שלפניכם עם להקת האינדי The Raw Men Empire.

"ניתן לומר שהגורל הפגיש ביננו", מספר נדב לזר, חבר הלהקה לוואלה! תרבות. "דניאל חיפש אחר משהו לאכול ביפו וחוש הריח שלו הוביל אותו למסעדה שבה עובד איתי, מתופף הלהקה. כמה משקאות מאוחר יותר היה ברור שיש קליק, וכשלמחרת הם נפגשו במקרה שוב היה ברור שיש כאן התערבות אלוהית. דניאל, שאמר לנו שהוא בא לארץ בעקבות התחושה ש'סצינת המוזיקה הישראלית עומדת להתפוצץ', נפגש עם צביקה, סולן הלהקה, וביחד הם כתבו את השיר 'Found a House', שלוקח את הפופ המוקפד של דניאל ומפגיש אותו עם הפריק פולק המשוחרר שלנו, כדי ליצור משהו חדש שיש בו קצת משני העולמות. אנחנו קוראים לזה "פריק פופ".

The Raw Men Empire יופיע ב-26 בדצמבר בפאב האוגנדה ככל הנראה בלי בדינגפילד, אולם הם יארחו אותו ב-14 בינואר להופעת הפרידה שלהם במועדון לבונטין 7 בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully