וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל איומים: בוטלה הצגה של הקאמרי בטורקיה

שני גורקביץ'

22.5.2011 / 9:24

ארגונים פרו-פלסטיניים תיכננו לעורר מהומה, והתיאטרון ומשרד החוץ בחרו להשיב את הצוות לישראל. מנכ"ל הקאמרי: "זה עצוב"

בוטלה ההצגה "הרטיטי את ליבי" של תיאטרון הקאמרי שאמורה היתה להתקיים היום (ראשון) באנטליה שבטורקיה. השחקנים והצוות הטכני שכבר נמצאים במקום עושים כעת את דרכם חזרה לארץ.

הצוות אמור היה להעלות שתי הצגות הערב במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לאמנות התיאטרון שנערך בעיר, אולם התברר כי ארגונים פרו-פלסטיניים קנו כרטיסים להצגה הישראלית והתכוונו לעורר מהמומות בתיאטרון. במקביל נודע כי ארגון אסלאמי אחר תיכנן לערוך הפגנה גדולה מול התיאטרון בו צפויה היתה לעלות ההצגה הישראלית.

בשל החשש כי האבטחה שהוצמדה לשחקנים ולצוות הטכני לא תספיק, המליץ להם משרד החוץ להימנע מהשתתפות בפסטיבל ולשוב לישראל כבר עכשיו. זאת, למרות שהתפאורה והבמה כבר היו מוכנות לקראת הערב.

"זה אירוע חסר תקדים ומאוד עצוב, אבל כנראה שזה לחם חוקנו בזמן האחרון, במיוחד במקום כמו טורקיה", אמר מנכ"ל הקאמרי נעם סמל בשיחה עם וואלה! תרבות. "עם זאת, אני חייב לציין לשבח את התיאטרון הלאומי של טורקיה, שטיפל בנו בהמון אהבה ואפילו העביר את השחקנים מלון ודאג להכל. דיברתי אתמול עם מנכ"ל התיאטרון שם והם מאוד אופטימיים שכן נשוב וניפגש בקרוב.יתרה מזאת, התפאורה להצגה יוצרה בטורקיה על ידי התיאטרון הלאומי כמחווה של רצון טוב, וסיכמנו שהם ישמרו אותה עד לפעם הבאה".

"הרטיטי את ליבי" היא הקומדיה שכתב חנוך לוין וביים אודי בן משה. בהצגה משתתפים רמי ברוך, מירב גרובר, תמר קינן, גדי יגיל, ג'יטה מונטה ועוד. ההצגה רצה בישראל כבר 4 שנים ותשוב לבמת הקאמרי ב-10 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully