וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו הילדים אוהבים את ריצ'רד אשקרופט

אלון עוזיאל

28.7.2010 / 7:30

הילדים מתרגשים מזה שהדראמס מגיעים לישראל ונותנים כבוד לבק, לארקייד פייר ואפילו - הפתעה, הפתעה - לריצ'רד אשקרופט

The Drums / Don't Be A Jerk, Jonny - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי זה לפטפילד? הדראמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בום! שניה אחרי שלפטפילד ביטלו את ההופעה שלהם בארץ כבר שכחתי שיש כזו להקה בשם לפטפילד, ואז אתמול הודיעו לנו שהדראמס יחליפו אותם ובכלל גרמו לי להיות מאושר מהביטול ההוא. אני לא מבין איך שני ההרכבים האלו יושבים על אותה המשבצת - הראשונים מיושנים וחסרי כריזמה, סביב השניים יש את ההייפ הכי גדול של 2010. אז הנה, בשביל להזכיר כמה שמחה המוזיקה של הדראמס הנה השיר שפותח את אי-פי הבכורה שלהם. נתראה בהופעה.

Tennis / Baltimore - 03:59

כביכול הקטע הזה של טניס קצת עושה לי בחילה: מדובר בבעל ואישה, שזה כבר דאונר רציני, והם כתבו את כל השירים שלהם כשהם היו באיזשהו שייט - מה שאומר שהם לא לקחו שום סמים רציניים כי אחרת היאכטה שלהם היתה טובעת. אז כאמור, יש לנו זוג בורגני שרחוק מרוקנ'רול כמו שאני רחוק מלהיות סקיפר, ובכל זאת - עם הריליס של הסינגל השלישי שלהם אי אפשר להתכחש לעובדה שהצמד הזה הוא בין המוצלחים שבפאזה הפופולרית של הקול הנשי/גיטרות פאזיות/שירים על הים.

Deerhunter / Revival - 06:17

Deerhunter. Karl Walter, GettyImages
לא מפשלים. דירהאנטר/GettyImages, Karl Walter

הסינגל החדש של דירהאנטר (שהגיע עם בי-סייד מעולה) הוא עוד שיר יפהפה של הרכב שלא מפשל. זה גם מיוחד וגם בול כמו כל הדברים האחרים של הלהקה הסופר-מוערכת הזו. בעצם, הרפטטיביות שלהם מזכירה קצת את מה שג'ון פיל אמר פעם על הפול - "הם תמיד שונים, אבל הם תמיד אותו הדבר".

Arcade Fire / Half Light II (No Celebration) - 08:39

The Arcade Fire. GettyImages
טוב אבל לא מפוצץ. ארקייד פייר/GettyImages

האלבום המלא, החדש והמצופה למדי של ארקייד פייר דלף שבוע שעבר ואחרי כמה האזנות ראשונות עדיין לא מצאתי בו להיטים אמיתיים. הכל נשמע טוב, אבל לא מפוצץ. אני אמשיך להאזין לו עד שאגיע למסקנות חותכות ואני ממליץ לכם לעשות את אותו הדבר.

Beck / Summertime - 12:55

בק. Jonathan Wood, GettyImages
מסנג'ר את מייקל סרה. בק/GettyImages, Jonathan Wood

ב-"Scott Pilgrim's Finest Hour", אחד מהסרטים שהכי בא לי לראות כבר, בק עומד בראש להקה בשם Sex Bob-omb ומככב בפסקול (בעוד שמייקל סרה מככב בסרט עצמו בתור סקוט פילגרים, נגן הבאס של הלהקה). הקטע הנ"ל הוא שיר שלא נכנס לסרט, אבל כן יופיע במהדורה המיוחדת של הפסקול.

Marnie Stern / For Ash - 15:02

מארני סטרן. Creative Commons
תימאס לכם עד המיקס הבא. מרני סטרן/Creative Commons

מרני סטרן ממשיכה לעשות רעש שנשמע ממש מגניב אך לא באמת עומד במבחן הזמן. כרגע זה כיפי - וזה מה שחשוב. עד שיימאס לכם כבר יהיה כאן מיקס חדש.

Procedure Club / Vermont - 19:19

ואחרי הבלגן של מרני סטרן צריך לחזור לעניין הזה של בחורה חמודה שלמרות כל הרעש של הגיטרות שיש מאחוריה לא באמת מסוגלת להביע קשיחות.

Teenanger / Alone On Acid - 21:26

התלבטתי הרבה אם להכניס למיקס את "Alone On Acid" או את "MDMA Jam", שניים משירי הסמים שנמצאים על אלבום הגראג'-Pאנק של טינאנגר, "Give Me Pink". מצד אחד, אני תמיד אעדיף MDMA על אסיד. מצד שני, השיר על האסיד באמת מוצלח יותר. החלטתי - שלא כהרגלי - להתחשב בכם ולהתעלם מהגחמות שלי.

RPA & The United Nations of Sound / Beatitudes - 23:42

ריצ'רד אשקרופט בהופעה של The Verve, 2008. Jim Dyson, GettyImages
אלון עוזיאל? אוהב את ריצ'רד אשקרופט? תמוה. ריצ'רד אשקרופט/GettyImages, Jim Dyson

אני לא מוכן להצטרף למקהלת הבלוגרים והמבקרים שכותשים את ריצ'רד אשקרופט וההרכב החדש שלו מכל כיוון. תמיד היתה לי חולשה לא ברורה לאשקרופט, כזו שמובילה אנשים שמכירים אותי להגיד "באמת? אתה? אוהב את ריצ'רד אשקרופט?" במבט תמוה ומבולבל. השיר הנ"ל הוא התשובה שלי לכל אלו שלא מבינים. האיש מלך ואפשר לשמוע את זה בכל שבריר שניה של הקטע הזה.

DieGodzilla / And Then I Saw You At The Disco - 28:01

שיר השבוע שלי הוא קטע הדיסקו המבריק ועמוס השכבות הזה, שמדבר על אהבה ממבט ראשון ועל שברון הלב שמגיע אחריה באופן כמעט בלתי נמנע.

Computer Magic / Found Out - 31:30

עוד שבוע ועוד שיר חדש ומצוין של דנזי - אם היא תמשיך ככה היא פשוט תקבל פינה קבועה במדור.

Active Child / When Your Love Is Safe (Classixx Remix) - 35:51

הרמיקסים הרבים שעושים לילד האקטיבי מצליחים לקחת את הרכב הצ'יל ווייב הזה בכל פעם למקום אחר לגמרי. נדמה שהקול הגבוה של הסולן יכול להשתלב כמעט בכל סגנון אלקטרוני קיים ותמיד לתת הרגשה - אולי מזויפת ואולי לא - של מין עומק רגשי חסר היגיון שכזה.

Dawn Golden & Rosy Cross / Blow - 39:44

"אז מה את רוצה ממני", שואל השיר הזה שוב ושוב, והתשובה נשמעת לי די ברורה - שהוא יהיה שמח יותר. העולם לא אכזרי כפי שהוא מציג אותו.

These New Puritans / Hologram (Salem Remix) - 43:03

ג'ק בארנט מלהקת These New Puritans. Graham Denholm, GettyImages
ותודה לסיילם על האפלה. These New Puritans/GettyImages, Graham Denholm

תשכחו מכל מה שאתם זוכרים מ-"Hologram" של דיז ניו פוריטנס. סיילם עשו ממנו משהו אחר לגמרי ופי מיליון יותר אפל.

Animal Collective / ODDSAC #4 - 45:43

Animal Collective. Scott Gries, GettyImages
אולי עם הוויז'ואלס זה יהיה הגיוני. Animal Collective/GettyImages, Scott Gries

ה-DVD הוויזואלי שמשותף לאנימל קולקטיב ודני פרז אולי כבר הציג בינואר בסאנדנס, אבל אלינו הוא מגיע רק עכשיו, או יותר נכון ב-10 לאוגוסט. הפסקול, שכאמור נכתב ובוצע על ידי אנימל קולקטיב, הגיע השבוע לרשת והוא בעיקר מפחיד ומפוצץ ברעש לבן וקטעים כאלו שכמעט ולא קורה בהם כלום. זה יפה, אבל רחוק מהעבודות הבאמת מוצלחות של אנימל קולקטיב. אולי כשזה יגיע צמוד לויז'ואלס זה יעשה יותר היגיון.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully