וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 109

אלון עוזיאל

20.4.2011 / 8:00

סנופ ו-וויז, אינטרפול וסיילם, LCD סאונדסיסטם ופרנץ פרדיננד - עם שיתופי פעולה כאלה, ברור שהחג של הילדים היה שמח. ויש גם רדיוהד

Snoop Dogg & Wiz Khalifa / This Weed Iz Mine - 00:00

Wiz Khalifa & Snoop Dog. אימג'בנק, AP
צ'יץ אנד צ'ונג. סנופ דוג ו-וויז חליפה/AP, אימג'בנק

כבר הרבה זמן שאני חופר פה על הפסקול המשותף של סנופ דוג וויז חליפה - ציץ' אנד צ'ונג בשבילכם - לסרט "High School". לפני מספר ימים הגיע מיקסטייפ לקידום ההייפ ובו כל הקטעים המשותפים שכבר שמענו מהשניים, כולל את הקטע הנ"ל, שעד עכשיו היה לנו רק באיכות נמוכה של יוטיוב. כרגיל לשניים האלו - הנושא היחיד של השיר הוא וויד, ואם אתם בכלל תוהים, אז לא, לא תקבלו שאכטה.

Santigold feat. Karen O / GO - 03:31

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחת - M.I.A מרוככת, השניה - גוון סטפאני מגניבה. סנטיגולד וקארן או/מערכת וואלה!, צילום מסך

בום! סנטיגולד חזרה לחיים שלנו, ובעוד שהיא לא מצליחה לשנות בסינגל החדש הנ"ל את הגישה שטוענת שהיא סתם גרסה מרוככת יותר של M.I.A, האורחת קרן או מוכיחה שוב כמה שהיא רבגונית ויכולה להסתדר גם מחוץ לגבולות להקתה היה יה יז. במקרה הזה, למשל, היא הגרסה המוצלחת והבאמת מגניבה של גוון סטפאני.

Lykke Li / Sadness Is A Blessing (Gold Panda Remix) - 06:52

Lykke Li. Roger Kisby, GettyImages
חמי רודנר - מאחוריך. ליקה לי/GettyImages, Roger Kisby

ליקי לי ממשיכה לקבל רימיקסים מהשמות הכי מעניינים בעולם, והפעם - אחרי טיילר דה קריאייטור, דייב סיטאק, בק ומייק די - מגיע תורו של גולד פנדה והפוסט-דאבסטפ שלו. כמו שאפשר היה לצפות, הוא משדרג את השיר בטירוף וגורם לנו לשכוח שהליריקס כאן פחות או יותר הועתקו מ"מלנכוליה אהובתי" של חמי רודנר.

Radiohead / Supercollider - 11:22

רדיוהד. Jim Dyson, GettyImages
דאם - כיף לשמוע אותם. רדיוהד/GettyImages, Jim Dyson

אחרי הכישלון הצורם של האלבום האחרון שלהם, רדיוהד מנסים להרים את הראש עם סינגל כפול חדש שיצא לכבוד יום חנויות התקליטים, וכמה שכואב לומר את זה, הם די מצליחים. שני השירים החדשים שיצאו רחוקים מלהיות פסגת היצירה של רדיוהד, אבל בכל זאת, כיף לשמוע אותם, ובהתחשב בנסיבות זה לא מעט.

Jonathan Johansson / Blommorna (Niva Remix) - 18:17

בכל מקום מגדירים את הרימיקס המעולה הזה כדרים-פופ, אבל כלל לא ברור למה. מדובר בקטע הרבה יותר רקיד ולגמרי פחות מדכדך מרוב הדרים-פופ שנעשה עד כה, ואם צריך להסביר מה קורה פה, אז זה פשוט עוד גלגול למוזיקה של הפוסטל סרוויס - כלומר, סוג של אינדי-פופ רקיד ומלא נשמה שכזה.

Thieves Like Us / Your Love Runs Still - 22:02

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורעים מבפנים. Thieves Like Us/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפעם שעברה שת'יבז לייק אס קרעו את מאזיניהם מבפנים זה היה עם הלהיט - שאני קצת חושש שהוא כזה רק בראש שלי - "Really Like to See You Again". מאז, הם ראו אותה שוב וגילו שגם היא עדיין אוהבת ושהיתה סיבה לעובדה שהם כל כך רצו לפגוש אותה.

LCD Soundsystem / Live Alone - 25:18

LCD סאונדסיסטם בהופעה בישראל. נמרוד סונדרס
ותודה לחליפות. LCD סאונדסיסטם/נמרוד סונדרס

ג'יימס מרפי אולי פירק את LCD סאונדסיסטם אבל הודות לאנשי החליפה האיטיים בחברות התקליטים, כנראה שמדי פעם נקבל עוד איזשהו שיר, קאבר או רימיקס שנשאר לו מאחורה. במילים אחרות - אחרי שמרפי שינה את המוזיקה, הוא גם עלול לשנות את הגישה התוקפנית שלנו כלפי האנשים שבמשרדים הגבוהים. בכל מקרה, אחת מהשאריות האלו הגיעה באי-פי הקאברים שפרנץ פרדיננד הוציאו לכבוד יום חנויות התקליטים, ופתאום זה ברור כמה ש-"Live Alone" שלהם הוא בכלל שיר שמרפי היה צריך לכתוב בעצמו מלכתחילה.

The Chain Gang Of 1974 / Undercover - 32:14

The Chain Gang Of 1974 נשמעים כמו הגרסה האפלה של דאטארוק - זה כאילו שהם חטפו את דאטארוק, הורידו להם את התחפושות וזרקו לחזית איזשהו מתחזה איאן קרטיס שמנסה - באופן לא אופייני - לעשות שמח. איכשהו זה עובד.

Interpol / Try It On (Salem Remix) - 36:40

פול בנקס מלהקת אינטרפול. Kevin Winter, GettyImages
פוסט-Pאנק בואך רייפ-גייז. פול בנקס מאינטרפול/GettyImages, Kevin Winter

אפרופו איאן קרטיס, אז לאינטרפול, התלמידים הראשיים - במובן הכי טוב שיש - של ג'וי דיוויז'ן, יש רימיקס של סיילם, כזה שסוחב את פול בנקס ואת הפוסט-Pאנק של אינטרפול אל המחוזות הלא קלים של הרייפ-גייז.

Purity Ring / Lofticries - 40:38

אחרי הסינגל המופתי "Ungirthed", מגיע הביסייד הנ"ל ולמרות שהוא באמת מוצלח, הוא מתקשה להתעלות על האנרגיות של הראשון וסתם נשמע כמו קטע אבוד שמסיבה לא ברורה לא נכנס בתחילת שנות ה-2000 לאחד מהאוספים של וורפ רקורדס.

Becca Stevens / My Girls - 44:21

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאבר לאנימל קולקטיב ימיס את הזחיחות. סטיבנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כל כך ברור מאיפה בקה סטיבנס הגיעה, אבל קאברים לאנימל קולקטיב זה תמיד טוב - גם כשזה מגיע מבחורה שנראית כל כך זחוחה.

Cults / Abducted - 48:42

The Cults. Michael Heiman, GettyImages
מי לא אוהב בנות ששרות על אהבה? Cults/GettyImages, Michael Heiman

קאלטס הם ההוכחה לכך שלנצח ארצה לשמוע רוק פופי שבו בנות שרות על אהבה.

Ty Segall / Fist Heart Mighty Dawn Dart - 51:27

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחלה שם לאלבום. טיי סגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור אם טיי סגל החליט להוציא אי-פי קאברים לטי-רקס רק בגלל שהוא חשב על השם "Ty Rex" והבין שזה יהיה ממש מצחיק להוציא ריליס בשם הזה או שזה בגלל שהוא באמת אוהב את הלהקה ההיא של מארק בולאן. בכל אופן, הרוקנ'רול המלוכלך ודל האמצעים של טיי סגל תמיד עובד, וגם קאברים לטי-רקס - בניגוד לשירים המקוריים שלהם - תמיד נשמעים מעולה. בקיצור, זה אי.פי ממש מוצלח.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully