וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC מאשרת: ג'יי לנו יורד מהפריים טיים

עינב שיף

10.1.2010 / 20:57

יו"ר הרשת, ג'ף גאספין, הודה בכישלונה של התוכנית והודיע כי החל מה-12 בפברואר היא לא תשודר בשעתה הנוכחית. גאספין מעוניין להעביר את התוכנית ל-23:30 אך טרם הושגה הסכמה בעניין

טלטלה בפריים טיים של רשת NBC. יושב ראש הרשת ג'ף גאספין הודיע הערב (ראשון) כי תוכנית הטוק שואו של ג'יי לנו תרד מהמסך ב-12 בפברואר, תחילת אולימפיאדת החורף. בדבריו, תלה גאספין את ההחלטה בתלונותיהם של זכייניות NBC ברחבי ארצות הברית על כך שהתוכנית פגעה במשדרי החדשות המקומיים המשודרים לאחר לנו. "הובהר לנו שהם יתחילו להיות קולניים יותר בנושא, כך שהייתי חייב לקבל החלטה", אמר גאספין.

עוד הוסיף גאספין כי אכן הניח על השולחן הצעה לדחות את התוכנית לשעה 23:30 ובעקבותיה לדחות גם את תוכניותיהם של קונאן אובריאן וג'ימי פאלון, אולם כל הצדדים המעורבים טרם הגיעו להסכמה בעניין. "הלוואי שיכולתי לומר לכם שהעסקה סגורה", אמר גאספין, "אבל המצב הוא ממש לא כך". מקורות בתעשייה צוטטו במהלך סוף השבוע באומרם כי אובריאן אינו מעוניין בתזוזה וכי דחיית תוכניתו עלולה להביא אותו לעזיבה לרשת אחרת, כשרשת FOX הוזכרה כמועמדת העיקרית.

ביום שישי נחשף כי רשת NBC אינה מרוצה מהתוכנית של לנו וכי היא מתכננת שינוי שיבוץ נרחב בשידורי הערב שלה. הרשת הודתה כי תוכניתו של לנו סובלת ממספר בעיות ולעומת זאת הודיעה כי היא מחויבת לתוכנית הלילה של אובריאן. כעת, ימתין עולם הבידור לראות כיצד ייפתר הפלונטר אליו נקלעה אחת מרשתות הטלוויזיה הגדולות בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יי לנו
  • nbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully