וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הקצה: הקליפ שיגרום לכם לייבב

צוות הקצה

15.3.2013 / 1:34

וואלה! תרבות מציגה את בלוג הקצה, עם המוזיקה שעשתה לאנשי התחנה את השבוע, והפעם: אבא של לורה פאלמר בקליפ מדהים, Hrdvsion מגיע לישראל וסולן הבטא בנד בשיר מעורר מחשבה

אנחנו חבורה של אנשים שאוהבים מוזיקה. מאוד אוהבים מוזיקה. זאת גם הסיבה שבגללה הקמנו את תחנת הרדיו שלנו באינטרנט, הקצה, שבה אנחנו משמיעים מדי יום את המוזיקה הזאת שאנחנו אוהבים. האנשים הטובים בוואלה! תרבות חשבו שאולי כדאי שנעשה משהו ביחד, כי גם הם אוהבים מוזיקה, וכנראה גם אוהבים את הקצה, אז אנחנו נהיה כאן כל שבוע עם צרור המלצות לשירים, קליפים, הופעות ועוד סיבות להמשיך לאהוב מוזיקה. כי זה מה שאנחנו יודעים, רוצים ואוהבים לעשות. מקווים שגם אתם.

אנחנו רוצים גם לנצל את ההזדמנות ולספר לכם שאנחנו נמצאים כרגע בעיצומו של קמפיין גיוס כסף לבניית הגרסה החדשה, המשוכללת ומלאת הטובין של אתר הקצה. אם בא לכם לשמוע עוד במה מדובר, ואולי אפילו לעזור לנו - גשו לכאן.

קוואמי: Beach House – Wishes

בשביל כל היפסטר ממוצע שחי בשביל הריליסים שעוד לא יצאו, האלבום האחרון של צמד הדרים-פופ Beach House, הוא לחלוטין חדשות של עידן עתיק יומין. הוא הרי יצא בשנה שעברה, שמי בכלל זוכר אותה. הביקורות היללו את "Bloom" וברוב סיכומי 2012 הוא כיכב כאחד האלבומים הבולטים. השיר הזה מתוכו היה לטעמי שיר טוב, אבל לא הרבה יותר מזה. והנה הגיע השבוע הקליפ של "Wishes" ופתאום מה שנשמע לי "נחמד" הפך לזרם בלתי נשלט של דמעות. השחקן ריי ווייז, לנצח האבא של לורה פאלמר ב"טווין פיקס", והבמאי אריק וורהיים (חצי מהצמד טים אנד אריק), גרמו לי להתרגש בכל פעם שאני רק חושב עכשיו על ווישז של ביץ' האוס. קרוב לוודאי שרוב חובבי טווין פיקס ו/או דיוויד לינץ' לא יוכלו גם הם להוציא אותו מהראש אחרי שיראו את הקליפ הזה.

נדב: Steve Mason - Fight Them Back

רגע השיא בקריירה של הבטא בנד, היה כמובן כשכיכבו בעקיפין בסרט "נאמנות גבוהה", כשג'ון קיוזאק, בעל חנות התקליטים שבמרכז הסרט, השמיע את "Dry the Rain" שלהם ברמקולים בחנות, ויצר מיני היסטריה בקרב הקונים.

אז חנויות תקליטים הן כבר מזמן לא המקום לייצר בו היסטריה (ובכלל, הן כבר מזמן לא), וגם הבטא בנד לא הפכה להיות הלהקה הענקית שבכוכבים שלי היה כתוב שהיא תהיה, אבל סטיב מייסון, הסולן והלב של הבטא בנד המשיך לעשות מאז פירוק הלהקה מוזיקה מצויינת, ואלבום הסולו החדש שלו – "Monkey Minds In The Devil's Time" - שדלף השבוע, הוא אולי העבודה הכי טובה שלו מאז פירוק הבטא בנד.

"Fight Them Back" היה השיר הראשון שיצא מהאלבום, ובעידן שבו האקט הכי פוליטי במוזיקה זה להוסיף את # ההאשטאג לשם השיר, מייסון מצליח לייצר אמירה פוליטית נוקבת ורלוונטית על האקלים התרבותי והכלכלי שבו אנחנו חיים. אם אתם מתכננים לצאת שוב להפגנות נגד יוקר המחיה והון שלטון בקיץ המתקרב, אתם לגמרי צריכים לקחת אתכם מחבט בייסבול (או מקבילה אפקטיבית אחרת) ואת השיר הזה.

עידית פרנקל:

בזמן שאנשי המהדורה הקלאבית של הקצה טסו לתקלט בברלין, שידרנו ביום שישי החולף ספישל על סצנת הטכנו של האג. הגשתי אותו בשיתוף עם הראל "מיולדרייבר" שרייבר, איש הלייבל הירושלמי המעולה "אק-דאק".

סצנת הטכנו של האג קיימת ובועטת כבר למעלה מעשור, בצל ערים גדולות יותר - כמו דטרויט, ברלין או שיקגו - אבל בעיקר בזכות ההצלחה של לייבלים כמו L.I.E.S, דה טורילוגי טייפ ו-PAN היא מקבלת בשנה האחרונה את הכבוד הראוי לה.

מהי הסצנה, מי האנשים שהפכו אותה למה שהיא וכמה פסבדונים יש למפיק לגוולט - את כל זה תוכלו לשמוע כאן.

מגישי הקצה:

זה לא פשוט להיות האח הקטן של אחד המפיקים הכי מדוברים בעולם הטכנו של העשור האחרון, גם אם עשויים להיות לכך יתרונות מסוימים - במיוחד אם אחיך הוא מת'יו ג'ונסון, מפיק בעל צליל מובחן וייחודי, ואילו אתה יוצר וורסטילי ודיג'יי מגוון על גבול הלא צפוי; אבל כזהו נתן ג'ונסון, הפועל תחת השם Hrdvsion (מבטאים כ-Hardvision) - שבשנים האחרונות קונה לבבות במהירות גוברת.

אבל 2012 הייתה שנת המפנה המשמעותית עבורו, כאשר המוניטין המצטבר שלו כדי.ג'יי יוצא דופן, שלא מפחד להלך על הקו שבין האומנותי לנגיש, הביא אותו למועדונים הולכים ומתרבים. גם העודה שהוא חתום על אחד מקטעי הקרוסאובר הכי גדולים באנדרגראונד-דאנס של השנה – "Prettier than That" - תרמה לכך לא מעט.

ביום חמישי, 21.3, הוא יגיע להתארח אצל אמיר אגוזי בקצה, כהקדמה לביקור שלו למחרת בליין "לייטר" בדלי. יומיים קודם, יתארח אצלנו אוקטה אוקטה, גם הוא יתקלט בדלי. הנה טעימה של מה שהבחור הזה מהלייבל הלוהט 100% סילק יודע לעשות.

  • עוד באותו נושא:
  • הקצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully