וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטל גושן: "יש לי סרטן בבלוטת התריס"

21.5.2014 / 22:09

המתמודדת שנאלצה לעזוב את בית "האח הגדול" בשל נסיבות רפואיות חשפה כי התגלה בגופה גידול סרטני. במסגרת התכנית התברר כי גושן תשתתף בעונה הבאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלמה מהירה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורטל גושן ריגשה הערב (רביעי) צופים רבים לאחר שחשפה כי אובחנה כחולת סרטן. כידוע, גושן נאלצה לעזוב את בית "האח הגדול" בתחילת השבוע בשל נסיבות רפואיות. בתכנית ששודרה הערב נחשפו אותן נסיבות. גושן כינסה את חבריה לתכנית והסבירה שבמהלך המיונים ל"האח הגדול", נבדקה נפיחות חשודה בבלוטת התריס. תמיד היתה לי בעיה בבלוטת התריס", סיפרה אורטל והוסיפה שהתבצעה ביופסיה. "הרופא אמר לי שזה מה שיש לי כרגע זה גידול שהוא סרטני אבל זה עובר, זה עובר בניתוח.שצריך לקרות עכשיו ובשביל זה אני צריכה לצאת מהתכנית…", סיפרה בדמעות וריגשה את חבריה.

"זה משהו שאפשר לטפל בו ומה שחשוב שהגעתי למקום הזה וגיליתי את זה מהר ואני אהיה בסדר וזה יעבור לי ואני אהיה בריאה. אני אעבור את הניתוח… זה חשוב שגילו לי את זה עכשיו" "אין מה לעשות, זה חלק מהחיים", סיכמה גושן. דיירי הבית בחרו להיפרד מחברתם בשירת "היא מלכה" בחדר האח הגדול. יורם זק, עורך התכנית, גילה לדיירים שהפקת התכנית הודיעה לאורטל עוד בזמן המיונים שבמידה והיא תיאלץ לעזוב את התכנית בשל מחלה, היא תלוהק לעונה הבאה.

גושן, צעירה בת 22 מלוד, כבשה את לב הצופים במהירות בשל חיבתה לביונסה ונטייתה לרקוד בחדר הכביסה לצלילי להיטיה של הזמרת אך נכללה במפתיע ברשימת ההדחה הראשונה שנקבעה ע"י הצופים. לפני כניסתה לבית "האח הגדול" הודתה גושן כי היא חובבת שופינג ובתי קפה.

מתגעגעים לאורטל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully