וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורדר ממשיכים בלי הוק

חן רוזנק

22.7.2007 / 11:44

השמועות על מותה של להקת האלקטרוניקה האייטיזית היו מוקדמות: ברנרד סאמנר וסטפן מוריס הודיעו כי יפעלו בלי הבסיסט המייסד, פיטר הוק

רגע אחרי שיצא לאקרנים הסרט המדובר על סולנה האגדי של ג'וי דיוויז'ן, "קונטרול", הלהקה שנולדה מחבריו השורדים של איאן קרטיס, "ניו אורדר", שוב בכותרות. לפני חודשיים קיבלנו ביסוס רציני לשמועות על התפרקותה בטרם עת של להקת האלקטרוניקה מהאייטיז, כשהבסיסט פיטר הוק הודיע ש"הוא וברנרד כבר לא עובדים ביחד". עכשיו הגיע תורם של שני החברים הנותרים להשיב מלחמה.

בהצהרה לעיתונות שנתנו הסולן ברנרד סאמנר והמתופף סטפן מוריס, מסרו הצמד כי ההודעה של הוק הפתיעה אותם: "קיווינו שהוא ייגש אלינו אישית לפחות", סיפרו הצמד, "מה שלא קרה מבחינה מוזיקלית או מכל בחינה אחרת, ניו אורדר לא התפרקה, היא ממשיכה להתקיים".

הוק הגיב לשרשרת האירועים במייספייס שלו: "אני חש הקלה, באמת, שנאתי לשדר 'עסקים כרגיל' כשבתוכי הסתתר סוד נורא, אז בואו נמשיך הלאה, בבקשה?". דובר הלהקה אמר בתגובה ש"סביר להניח שזה רק הוקי מתעסק בשטויות. כולם יודעים איך הוא"

הלהקה האגדית ממנצ'סטר תמשיך לפעול ללא הוק, שהיה ממייסדי הלהקה-האם, ג'וי דיוויז'ן ובהמשך גם של ניו אורדר. אלבום האולפן האחרון שהוציאו החברים היה Waiting For The Sirens' Call, באפריל 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully