וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובריין עוזר, לנו משתדל

מיה יסעור

2.12.2007 / 11:51

שביתת התסריטאים, שלא עושה סימנים של סיום, מראה איפה שווה לעבוד – אצל לנו פיטרו 120 אנשי צוות, ואובריין שילם ל-80 עובדים מכיסו הפרטי. וגם - חורף של ריאלטי

עוד עדכונים משביתת התסריטאים, הנמצאת כבר ביומה ה-28 (בפברואר השנה לא מעוברת זה יכול להיחשב אפילו חודש שלם). ברשת NBC מתחילה ההיערכות ל-Midseason (אמצע העונה), כלומר, תוכניות שיעלו מינואר ואילך. מקבלי ההחלטות, שיוצאים כרגע ליתר בטחון מנקודת הנחה שהשביתה תמשך עד אז, הודיעו שבערך שליש מתכניות הפריים טיים יהיו תכניות לא מתוסרטות, כיוון שיוצרי התכניות מהז'אנר הזה לא שייכים לאיגוד התסריטאים השובת. או בקיצור, הכינו את עצמכם לחורף של ריאלטי, עכשיו יותר מאי פעם.

ובינתיים, במקום אחר, ברשת – קונאן אובריין, המארח של "לייט נייט", גם היא של NBC, הודיע שישלם בעצמו את המשכורות של צוות העובדים בתוכנית שלו. מדובר בקרוב ל-80 אנשים, המועסקים בתוכנית בתפקידים שונים.

ועוד ב-NBC: בסוף השבוע הלכו הביתה רובם המכריע של 120 אנשי הצוות בתוכנית של ג'יי לנו, "דה טונייט שואו". הם אמנם הכניסו לכיסם מוקדם יותר את הבונוס של כריסמס, אבל מצד שני, לא קיבלו שום הבטחה שיהיה להם לאן לחזור כשהשביתה תיגמר. על פי וארייטי, העובדים לא קיבלו תשובות ברורות מרשת NBC, המשדרת את התוכנית, אלא רק מכתב ממחלקת משאבי אנוש, שאומר: "ניצור איתכם קשר אם נזדקק לשירותכם".

לדברי אחד העובדים, "לא שמענו ממנו (ג'יי לנו) מאז היום השני או השלישי של השביתה... הוא אמר 'אל תחפשו עבודות אחרות, אף אחד לא הולך לאבד את הבית שלו, אנחנו נעבור את זה'... לפני שבועיים ידענו שיש לנו עוד שבועיים של משכורת, וזהו. כולם תהו, 'ג'יי הולך לבוא לעזרתנו?', וכלום לא קרה".

אבל מאז כנראה שמע לנו מה עשה אובריין, והבין שעם נאמנות של עובדים לא משחקים, כי היום הודיע שישלם מכיסו את משכורות העובדים שלו, לפחות על השבוע הקרוב. הוא הוסיף שיחליט מה יעשה בהמשך, אחרי שיתברר אם השביתה תמשיך הלאה.

ויש גם שובר שביתה – קארסון דיילי, המגיש של "לאסט קול" שמשודרת אחרי אובריין, החליט להמשיך בהפקת התוכנית שלו, ומחר כבר מתכנן לעלות עם שידורים חדשים. בהודעה לעיתונות, הסביר דיילי שהוא בחר לחזור לעבודה כדי להציל את מקומות העבודה של 75 האנשים שעובדים בתוכנית שלו: "בתור אדם שלא חבר באיגוד התסריטאים, אני מרגיש שתמכתי בתסריטאים השובתים על ידי כך שעצרתי את הפקת התוכנית לחודש".

וגם, בשבוע הבא ישודר בארצות הברית פרק כפול בעונה הרביעית של "עקרות בית נואשות". מהרשת נמסר כי סיום הפרק יהיה מותח ביותר, והפרק שאחריו ישודר רק בסיום שביתת התסריטאים.

* עדכון אחרון: יום ראשון, 2.12.07, 16:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully