וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Kitzu - Diamonds Master

מערכת וואלה!

7.4.2009 / 16:48

קיצו הספיקו לעורר באזז באינדי נגב האחרון, עם לאה גנדיוק המצוינת על השירה והריקודים ולהקה שיודעת לשלב בין קוקורוזי לברי סחרוף. האזינו והורידו

יח"צ - חד פעמי

(צילום תמונה: ניר גייגר)

נסו לתפוס את קיצו בהופעה הבאה שלהם, ב- 11 באפריל בלבונטין 7 יחד עם Tiny Fingers. בינתיים יש לכם שיר שלהם להאזנה והורדה מלאה וחוקית.

מי ומה:

"קיצו קיימים כשנתיים וחצי. הוקמו ע"י נעם הלפר וניר לייסט שחיפשו להרים הופעה עם השירים של נעם. לאט לאט הצטרפו ירון גורן על התופים ואז לאה גנדיוק על השירה. אחרי כמה גלגולים אמיר בולצמן הגיע לנגן על קלידים והמחשב"

השפעות:

"מאד שונות כי כל אחד בלהקה שומע משהו אחר: אפשר להגיד שרדיוהד, בלונד רדהד, ביורק וגם קוקו רוזי. מארס וולטה, ג'ון פרושיאנטה, ברי סחרוף, אביתר בנאי. ועוד רבים..."

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מה הלאה?

"הלהקה סיימה בימים אלה את הקלטת אלבומה הראשון באדיבות 'הצוללת הצהובה' בירושלים, שנתנה לנו בית חם ותומך במסגרת פרויקט ההרכבים הצעירים שלה, ולאחר זכיתנו בפרויקט, גם שעות הקלטה. את האלבום הפיק אורי וינקר(קולולוש) , והוא מוקסס בבאר שבע אצל נדב אזולאי"

מה מבקר המוזיקה היה אומר?

"איזה להקה!!, הופעה מחשמלת!! עף לי המוח!!, זמרת מדהימה מוקפת בנגנים מוכשרים ושירים יפים. אחת ההבטחות של האלטרנטיב הישראלי"

  • עוד באותו נושא:
  • kitzu

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully