וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת זורר שוברת קופות

18.5.2009 / 10:36

למרות ש"מלאכים ושדים" מככב בראש טבלת שוברי הקופות, נתוני המכירה הם מהנמוכים ביותר מאז שנת 2000

"מלאכים ושדים", בבימויו של רון הווארד ובכיכובם של טום הנקס ואיילת זורר השיג את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בארצות הברית עם 48 מיליון דולר שהם סכום מכובד, אם כי לא כזה שעלה על הציפיות. הסרט הוא הפריקוול לסרט "צופן דה וינצ'י", שניהם מבוססים על הספרים אותם כתב דן בראון.

לשם השוואה "צופן דה וינצ'י" פתח את סוף השבוע הראשון להקרנתו ב-2006 עם 77 מיליון דולר. באחוזים, "מלאכים ושדים" הכניס 38% פחות ומכר 44% פחות כרטיסים ולמעשה, הביא את נתוני המכירה הכי נמוכים לסוף השבוע הספציפי של ה-15 במאי מאז 2000.

סטארטרק לא עוזר ל"מלאכים ושדים"

אחת הסיבות האפשריות לנתוני המכירה הנמוכים טמונה בהצלחה של "סטארטרק" שמככב במקום השני בטבלה מאז עלה בשבוע שעבר. ספוק, קירק והחבורה ירדו ב-43% בהכנסות, אבל מספקים בכל זאת 43 מיליון דולר ובסך הכל 147.6 מיליון דולר ב-10 ימים. מדובר בהכנסה השנייה בגודלה לסוף שבוע שני מאז "האביר האפל", של השנה שעברה שגרף 75.2 מיליון בסוף השבוע השני להקרנתו.

במקום השלישי "אקס מן המקור: וולברין", שזהו סוף השבוע השלישי מאז עלייתו. "וולברין" ירד ב-44% לעומת סוף השבוע שעבר והכניס 14.8 מיליון דולר כשהוא דוחק את "אקסיות לכל הרוחות" למקום הרביעי עם 6.8 מיליון דולר וסך של 40.1 מיליון דולר.

"Obssesed" בכיכובה של ביונסה במקום החמישי עם 4.5 מיליון דולר וסוגר את החמישייה המובילה.

את החמישייה השנייה בטבלה פותח "שוב בן 17" בכיכובו של זאק אפרון עם 3.4 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. מיד אחריו "מפלצות נגד חייזרים" היציב עם 3 מיליון דולר במקום השביעי.

במקום השמיני בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, "The Soloist" המאכזב בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור וג'יימי פוקס. 2.4 מיליון דולר זה הסכום שהכניס הסרט שהיה צפוי להשאר במקומות הגבוהים מעט יותר ממה שנשאר. מיד אחריו במקום התשיעי הקומדיה "Next Day Air" ואת הרשימה מסכם הדוקומנטרי "Earth" של דיסני עם 1.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully