וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסטים של מאיר אריאל יראו אור לראשונה

עינב שיף

24.5.2009 / 11:32

במלאות עשור למותו של היוצר, ייצא ספר, דיסק כפול עם מיטב הביצועים מאירועי המחווה הקודמים

ספר חדש המרכז את כל שיריו של מאיר אריאל יראה אור לרגל ציון עשר שנים למותו. לכבוד האירוע שיתקיים ב- 3 באוגוסט באמפי קיסריה יקובצו 220 שירים, חלקם הגדול לא ראה אור מעולם. בנוסף, ייצא דיסק כפול עם מיטב הביצועים של 9 השנים האחרונות ובאירוע עצמו יופיעו לצד להקת תמוז המתאחדת אמנים שלא הופיעו בעבר באירועי יום השנה למותו של אריאל, כמו שולי רנד, אחינועם ניני והופעה אפשרית של משינה, שחבריה נמצאים עדיין בשלב המשא ומתן על הופעתם באירוע.

בניגוד לשנים קודמות וכמו בשנה שעברה, ברי סחרוף לא יופיע באירוע עקב התחייבות להופעה אחרת.

"אני מאושרת, יש עוד הרבה הפתעות", אומרת תרצה אריאל, אלמנתו של מאיר לוואלה! תרבות. "האהבה של הציבור למאיר אחרי שהוא הלך לעולמו היא חסרת תקדים. אמנים מתחננים ומתקשרים שניתן להם לעלות לבמה לשיר שירים של מאיר, אבל צריך לבדוק שאנחנו לא מעמיסים יותר מדי כי בסוף הציבור מקיא. זה מדהים שהאירוע הזה מתרומם כל שנה מעצמו כי לי אין שקל, המצב הכלכלי שלי הוא הגרוע ביותר בשנים האחרונות ואם האירוע הזה לא ימכור כרטיסים – אני כנראה אמצא את עצמי מאחורי הסורגים".

בקשר לאיחוד של תמוז, איך את מסתדרת עם דעותיו של אריאל זילבר?

"אריאל זילבר נשאר חבר משפחה לטוב ולרע של מאיר אריאל ולכן כל מה שקשור במאיר אריאל ואריאל זילבר – אריאל התייצב דום בלי לדבר על כסף ואיך הוא יגיע למקום. הוא בן אדם ענק ולא מבין מה רוצים ממנו. בקשר לדעות שלו, אני טוענת שמאיר היה החכם הכי גדול ואף על פי כן הוא היה הטיפש הכי גדול. הוא לא ידע מה קורה סביבו כשהוא דיבר. הוא רצה להרגיז ואלו שהתרגזו בסוף, היו האחרונים שהוא רוצה להרגיז. הוא רצה להרגיז את הממשלה, את השרים בממשלה וההומוסקסואלים. אם לא היו שואלים אותו על היי פייב, הוא לא היה מדבר על זה. לפעמים כאשר מתקיפים אותו חזק מדי אני מרימה אליו טלפון כדי לחזק אותו ושיפסיק להיות אידיוט עם הדעות האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully