וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלקסיקו יופיעו בישראל

עינב שיף

28.6.2009 / 8:10

הרכב האלטרנטיב-קאנטרי הבכיר והמוערך יגיע לישראל להופעה במועדון הבארבי בתל אביב ב- 18 באוגוסט

להקת קלקסיקו, הרכב אלטרנטיב קאנטרי מטוסון, אריזונה יגיע להופעה במועדון הבארבי בתל אביב ב- 18 באוגוסט. מחיר הכרטיס למופע הוא 185 שקלים, והפקת המופע מציעה לקונים אפשרות לחלק את התשלום לשלושה. את הכרטיסים ניתן לרכוש במועדון הבארבי בתל אביב החל מהיום.

קלקסיקו, בראשות ג'ואי ברנס וג'ון קונברטינו פועלים החל מאמצע שנות ה- 90 והוציאו עד כה שישה אלבומי אולפן שזכו לביקורות משבחות מקיר לקיר. בין השאר הוציאה הלהקה את האלבומים "The Black Light" ו"Hot Rail" שהביאו אותם לתודעה. בשנת 2003 הוציאה הלהקה את "A Feast of Wire", שהיה לאחד מהאלבומים החשובים באלטרנטיב קאנטרי בעולם וכלל שירים בולטים כמו "Sunken Waltz", "Quatro" ו"Not Even Steve Nicks" על שם סולנית להקת פליטווד מק. לאחר מכן שחררה הלהקה את "Garden Ruins" ו"Carried to Dust", שיצא בשנת 2008 וזכה לביקורות מעולות.

בנוסף, הוציאה הלהקה אלבומי טור מיוחדים ומספר של מיני אלבומים בולטים, ביניהם אי.פי משותף עם היוצר איירון אנד ויין. קלקסיקו השתתפה גם בפס קול הסרט "אני לא שם" על בוב דילן, שם ליוותה את ג'ים ג'יימס, סולן להקת מיי מורנינג ג'אקט בשיר "Goin' to Acapulco".

מופע החימום באירוע הוא Depedro, הפרויקט של היוצר ג'ירו זוולה. זוולה נבחר על ידי קלקסיקו כמופע הפותח שלהם בטור במסגרתו הם מגיעים לישראל.

על הפקת המופע אחראית חברת "נרנג'ה הפקות", שאחראית גם על המופעים של קורט וגנר, ?Why, ו- M83 בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully