וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור כשדים מתאחדת

עינב שיף

30.6.2009 / 7:30

הלהקה של רונן בן טל, דודי לוי ועובד אפרת מתאחדת ותופיע ב-5 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב. במקביל, ייצא מארז המכיל את אלבום הסולו של בן טל, אלבומה היחיד של אור כשדים ואלבום חדש לחלוטין של בן טל

להקת אור כשדים תתאחד להופעה במועדון הבארבי בתל אביב ב-5 אוגוסט. הלהקה, שפעלה בסוף שנות ה-80 והוציאה את "אחד מול אחד", אלבומה היחיד בשנת 1991, תחזור בהרכב שיכלול את רונן בן טל הסולן, דודי לוי בגיטרה, עובד אפרת בבס וניר מנצור על התופים, במקום ז'אן ז'אק גולדברג המנוח.

לדברי הלהקה, המניע לאיחוד הוא האנרגיות המחודשות שהביא עמו מופע המחווה לז'אן ז'אק גולדברג, שם הופיעה הלהקה לראשונה עם מספר משיריה. על פי הלהקה, תגובות הקהל שכנעו את הלהקה לחזור להופיע.

במופע יושק המארז המשולש "שקיות", אשר יכיל גם את "אחד מול אחד" וגם את אלבום הסולו המבוקש של בן טל, "תיקיות". שני הדיסקים הללו לא ניתנו להשגה עד כה והפכו לפריטים מבוקשים בקרב אספני מוזיקה ישראלית.

בנוסף, יצורף למארז אלבום חדש לחלוטין של בן טל, "תקלה במנגנון ההדחקה", עליו עבד במשותף עם שי להב. באלבום משתתפים רמי פורטיס, דודי לוי, יובל שפריר ומוזיקאים נוספים. המארז יימכר לראשונה במופע ולאחר מכן בחנות האוזן השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully