וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאונרד כהן אינו רצוי ברמאללה כל עוד הוא מופיע בישראל"

עינב שיף

12.7.2009 / 23:18

ארגוני חרם תרבותי על ישראל טוענים כי הופעתו של כהן ברמאללה עומדת בפני ביטול, בשל התעקשותו להופיע בישראל. כדורה פארס, העומד מאחורי יוזמת המופע: "רוב הסיכויים שהמופע יתבטל"

הופעתו של לאונרד כהן עומדת בפני ביטול. בהודעה שפורסמה בשם מועדון האסיר נאמר כי "המועדון נענה לארגונים הקוראים לחרם אינטלקטואלי ותרבותי על ישראל. ישנו קונצנזוס חזק בין הצדדים כי כהן אינו רצוי ברמאללה, כל עוד הוא מתעקש להופיע בתל אביב, אפילו שנטען כי כהן יקדיש הופעתו בפלסטין למטרותיהם של האסירים הפלסטינים. רמאללה לא תקבל את כהן, כל עוד הוא מתכוון להלבין את משטר האפרטהייד הקולוניאלי בישראל על ידי הופעה שם".

"ההופעה עומדת בפני ביטול", מאשר כדורה פארס, יושב ראש מועדון האסיר ויוזם המופע יחד עם מנהליו של כהן בשיחה עם וואלה! תרבות. "יש וויכוח, ישנן ועדות חרם, וועדות אינטלקטואלים שמחרימים כל בן אדם שבא לישראל ורוצה לבוא גם לפלסטין. הנושא עדיין בוויכוח, אבל רוב הסיכויים שההופעה תבוטל"

מה דעתך בנושא?

"אני חושב שלא צריך לפספס אדם במשקל של לאונרד כהן שמגיע לשיר למען האסירים. יש הרבה אנשים שלא העזו לעשות זאת. חבל לפספס אדם שמוכן לבוא ולשיר למען החופש של האסירים וזכותם להיות חופשיים".

הארגון שהודיע על ביטול המופע על ידי מועדון האסירים הוא PABCI, הקמפיין הפלסטיני למען חרם אינטלקטואלי ותרבותי על ישראל, הפועל בעוצמה בארצות הברית ובאנגליה. בחודש מאי פרסמה הוועדה הבריטית למען האוניברסיטאות בפלסטין קריאה לכהן לבטל את הופעתו בישראל, המתוכננת ב-24 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully