וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלסטיני שיגיע כל כך קרוב לגדר - רוב הסיכויים שיירו בו"

עינב שיף

13.7.2009 / 13:43

נועם שיזף, אחמד טיבי ולא מעט אנשים נוספים זועמים על הפרסומת החדשה של סלקום, שבמקרה, שוחררה באותו היום בו מלאו חמש שנים להחלטת בין הדין בהאג כי הגדר אינה חוקית

הפרסומת החדשה של הרשת הסלולרית סלקום ממשיכה לעורר זעם גם מעבר לגבול. סוכנות הידיעות רויטרס אספה תגובות לפרסומת שהביעו זעם על הייצוג של האוכלוסיה הפלסטינית בפרסומת, כנפקדים מעבר לגדר השיבים כדורגל לחיילים מצידה השני. רויטרס מצטט גורמים פלסטינים זועמים על הפרסומת, שנוצרה על ידי חברת "מקאן אריקסון". "מלבד היותה מתמודדת על תואר המצמררת בכל הזמנים, הפרסומת הזו אומרת המון על איך המיינסטרים בישראל רוצה לראות את יחסיו עם הפלסטינים", כותב העיתונאי דימי ריידר בבלוג שלו.

חבר הכנסת אחמד טיבי אף פנה לסלקום בבקשה שיבטלו את הפרסומת: "החומה מפרידה משפחות ומונעת מילדים להגיע לבתי הספר שלהם ולמרפאות", הוא אומר לרויטרס. "עדיין, הפרסומת מציגה את החומה כאילו היא גן שעשועים בתל אביב". העיתונאי נועם שיזף אמר לרויטרס כי "במציאות, רוב הסיכויים שפלסטיני יתקרב כל כך לגדר – יירו בו".

בתגובה לביקורות, שהועלו גם בוואלה! תרבות, אמרו בחברת סלקום כי "ערך הליבה הוא לקשר בין אנשים, ללא קשר לדת, גזע או מגדר. הפרסומת מציגה את האפשרויות של אנשים לגיוון דעות ולפעילות של 'בידור משותף'", כפי שמצוטטת התגובה ברשת רויטרס. לפי דוברת סלקום, זהו צירוף מקרים בלבד שהפרסומת יצאה ביום ה' האחרון, במלאות חמש שנים להחלטת בין הדין הבינלאומי בהאג שקבע כי גדר ההפרדה אינה חוקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully