וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן סיקרסט חנוק

עינב שיף

14.7.2009 / 8:27

כוכב הריאליטי המצליח בארצות הברית יישאר המנחה שלה ב-3 העונות הבאות תמורת 15 מיליון דולר לעונה, שהופכים אותו למנחה הריאליטי העשיר בתעשייה

ריאן סירקסט, מנחה "אמריקן איידול" חתם חוזה חדש עם חברת ההפקה את איידול, וימשיך להנחות את שלוש העונות הבאות של הריאליטי המצליח תמורת 15 מיליון דולר לעונה. ההוליווד ריפורטר מדווח כי מדובר בחוזה היקר ביותר למנחה ריאליטי וכן ינחה בלעדית כל תוכנית בחברה על פי רצונה. עוד מדווח המגזין כי מדובר בשילוש שכרו של סיקרסט.

כל הגורמים המעורבים בעסקה, ביניהם רשת FOX, פרמנטלמדיה וכן חברת 19 אינטרטיינמנט סירבו להגיב לדברים, אולם כל הנראה מדובר בסוף שירותיו הטלוויזיונים של סיקרסט בעבור חברות ברודקאסט. סיקרסט ממשיך להגיש בערוץ !E וכן להפיק תוכניות כמו הריאליטי המתקרב של ג'יימי אוליבר ("השף העירום") וכן הריאליטי בכיכובן של האחיות קרדשיאן.

כעת, מעריכים גורמים בתעשייה האמריקאית, תתפנה הפקת איידול לעסוק בזהות השופטים בעונה הבאה של הסדרה. השאלה המרכזית היא האם סיימון קאוול, שהביע בעבר את רצונו לעזוב אם לא ישופר שכרו משמעותית, אכן יממש את איומיו ויוותר עם “Britains Got Talent", במסגרתה גילה לעולם את סוזן בויל. רנדי ג'קסון, פאולה עבדול וקארה דיוגארדי הביעו רצון לסגור עסקה בעצמם ולשוב לעונה הבאה של התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully