וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל הפיס בעד הידברות

עינב שיף

13.7.2009 / 21:01

בישיבת דירקטוריון של קרן ספיר הוחלט למנות את הדירקטורים עמוס ספיר ויצחק אלרון להידבר עם הסופרים. אמנון דנקנר: "צריך בעיקר לנהוג בשכל, לא היו פה עודפים של זה עד כה"

מפעל הפיס הודיע היום כי ממנה שני דירקטורים מדירקטוריון קרן ספיר, להוביל הידברות עם הסופרים המועמדים בפרס ספיר, או מי מטעמם. השניים הם עמוס ספיר, בנו של פנחס ספיר וכן יצחק אלרון, אשר ייפגשו עם הסופרים וככל הנראה ינסו להגיע להבנות עם הסופרים. הדברים הוחלטו בישיבת דירקטוריון של הקרן, אשר התכנסה ודנה בין השאר בנושא הפרס המסעיר את עולם התרבות הישראלית בשבועות האחרונים.

ההחלטה נבעה, על פי הודעת מפעל הפיס, "מתוך ההבנה שהמועמדים נפגעו מעצם פסילת חבר השופטים ולאור העובדה שכל חמשת המועמדים הסופיים לקחו חלק בשורה של אירועים שהקרן ארגנה בחודש שקדם לטקס הסיום"

"אנחנו מברכים על כל צעד שיביא לסיום הפרשה במהרה", מסרו בהוצאת ידיעות ספרים, המוציאה לאור של הספר הזוכה לשעבר "אחוזת דג'אני", של אלון חילו. "אנחנו שמחים שמפעל הפיס מינה שני אנשים שיהיו אחראים בנושא שיביאו לפיתרון הפרשה הזו במהרה".

איריס לעאל, מהסופרות המועמדות לפרס ואחת הדוברות הבולטות מאז ביטולו מסרה: "אין תגובה". אמנון דנקנר, מועמד גם הוא אמר הערב לוואלה! תרבות "צריך לגשת לעניין הזה בהמון עדינות ורצון טוב. זה עניין עדין ורגיש ויש בו אנשים פגועים. צריך בעיקר לנהוג בשכל, לא היו פה עודפים של זה עד כה מבחינת הפרשה. אם יש רצון טוב ושכל טוב, אפשר להגיע לפתרונות יפים ולגמור עם זה יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully