וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום אוסף ואלבום חדש לקילר הלוהטת

עינב שיף

17.7.2009 / 6:26

להקת הפאנק הוותיקה של יורם מארק רייך תוציא את אלבומה היחיד בתוספת שירים נדירים וגם אלבום חדש. אורחים בהקלטות: יוזלס איי.די

קילר הלוהטת יוציאו מחדש את אלבומם היחיד, "דופקים את הלבנים". להקת הפאנק בראשות יורם מארק-רייך, מתכננת אלבום אוסף עם כל ההקלטות הישנות, כולל כל שירי התקליט ההוא. בנוסף, הלהקה מתכננת אלבום חדש לחלוטין.

"הלהקה מתכנסת פעמיים בשבוע באולפן הקלטות בשכונת פלורנטין בתל אביב", מספר מארק רייך לוואלה! תרבות. "מקליטים שירים חדשים והתוצאות מצוינות. עדיין לא ברור לי כמה שירים יכלול הדיסק החדש, אבל הקלטנו כבר תריסר. נקליט עוד כמה, ואז יהיה מתוך מה לבחור. אני מעריך שבתוך פחות מחצי שנה האלבום יהיה בחנויות"

הטריגר לשובם של קילר הלוהטת היה סינגל שהוציאה הלהקה לשניים משיריה הישנים, "אני רוצה להיות ראש ממשלה" ו"עיר של בתולות" שיצא לכבוד הבחירות בישראל ואף הוקלטה לו גרסה עם גיל קופטש. לקראת הקלטות האלבום החדש, מארק רייך מספר כי מתוכננות הקלטות עם להקת יוזלס איי די שביקרה באולפן ואמנים נוספים, עליהם מארק רייך מבקש שלא להרחיב כרגע.

"הופתענו לטובה מהחיבוק החם שקיבל את פנינו כאשר הודענו על ההתקמבקות שלנו", אומר מארק רייך. אמנים ולהקות פנו אלינו והציעו שנקליט ביחד, שנופיע ביחד. זה בהחלט חימם את הלב וגרם לנו להחליט ללכת על זה."

יהיו הופעות?

"אחרי החזרה, פאבים ומועדונים מכל הארץ יצרו קשר דרך המייספייס שלנו או שאיתרו את הטלפונים שלנו, והזמינו אותנו להופיע אצלם. גם זה יקרה בקרוב, אבל אנו מעדיפים להשקיע בשלב זה את הזמן והאנרגיות בהקלטות"

נו, אז יש פאנק בחיפה.

"האמת, רק אני נשארתי שם. אני המוהיקני האחרון. כל יתר חברי הלהקה כבר עברו מזמן לתל אביב. חיפה היא בית קברות. עיר של בתולות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully