וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטים ישראלים נוספים בפסטיבל טורונטו

עינב שיף

23.7.2009 / 17:29

"5 שעות מפריז" של לאון פרודובסקי ו"גוגל בייבי" של ציפי ברנד פרנק יוקרנו בפסטיבל היוקרתי, בנוסף ל"עיניים פקוחות" ו"הזמן שנשאר" שכבר התקבלו

הסרטים "5 שעות מפריז" ו"גוגל בייבי" יוקרנו בפסטיבל הסרטים היוקרתי של טורונטו שייערך בספטמבר. השניים מצטרפים ל"עיניים פקוחות" של חיים טבקמן שהתקבל למסגרת “Contemporary World Cinema" ו"הזמן שנשאר" של אליה סולימאן, שהתקבל לאותה הקטגוריה.

"5 שעות מפריז" הוא סרטו של לאון פודורבסקי, בכיכובם של דרור קרן וילנה ירלובה. הסרט יוקרן במסגרת קטגוריית ה"Discovery" בפסטיבל, המיועדת לבמאים מבטיחים. בקטגוריה זו הוקרנו בעבר סרטים כמו "אמריקן ביוטי" של סם מנדז. זהו הסרט הראשון באורך מלא של פרודובסקי, שלפני כן ביים את דרמת הטלוויזיה "דג מחוץ למים" שהיה מועמד לפרס אופיר והסרט הקצר "לילה אפל". הסרט יצא לאקרנים בישראל אחרי הקרנתו בבכורה עולמית בפסטיבל.

"גוגל בייבי" הוא סרטה הדוקומנטרי המדובר של ציפי ברנד פרנק , העוקב אחר תעשיית ייצור התינוקות בעידן הגלובליזציה, על פני שלוש יבשות. הסרט הוא זוכה פרס "דוקאביב" בתחרות הישראלית לשנת 2009 והוא יוקרן במסגרת ה- “Real to Real" בפסטיבל.

פסטיבל טורנטו ייערך בתחילת חודש ספטמבר זו הפעם ה- 34. הפסטיבל נחשב לאחד היוקרתיים ביותר בצפון אמריקה, ומוקרנים במסגרתו עשרות סרטים בבכורה עולמית. השנה יקדיש הפסטיבל מסגרת נפרדת לכבוד 100 שנים לתל אביב ויערוך דיון בנושא עם יוצרים ישראלים וזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully