וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קייטי פרי מגיעה ל"אמריקן איידול"

עינב שיף

8.8.2009 / 14:45

הזמרת מצטרפת לויקטוריה בקהאם והשתיים ישפטו בחלק מהאודישנים של התוכנית הפופולרית. הכסא הקבוע של פאולה עבדול עדיין נותר ריק

הזמרת קייטי פרי תמלא אף היא את חלקה של פאולה עבדול ב"אמריקן איידול" ותשפוט באודישנים של העונה התשיעית, כך הודיעה רשת פוקס. בנוסף, אישרו ברשת את הצטרפותה של ויקטוריה בקהאם לצוות השופטים בפרקי האודישנים, אך הצהירו כי בקהאם לא תחליף את עבדול באופן קבוע וברשת מתכוונים לחפש שופטת רביעית שתצטרף לקאוול, ג'קסון ודיוגארדי. "מעכשיו ועד ינואר (זמן עליית התוכנית לאוויר), אנחנו נצא עם פיתרון קבוע בנושא", אמר ג'ונתן רייס, ראש מחלקת הבידור של פוקס. "בוודאי שהולכת להיווצר דינמיקה שונה ויש משהו מרגש בזה."

למרות הכרזת הרשת, בהפקת התוכנית עצמה הודיעו כי ייתכנו הפתעות בנושא פאולה עבדול שהודיעה על עזיבתה דרך הטוויטר. "אני עדיין לא יודע שהיא עומדת לעזוב את איידול", אמר נייג'ל לית'גואו, המפיק הראשי של התוכנית. "עד ש'איידול' עולה לשידור יש תמיד אופציות ולמשא ומתן." לית'גואו אף סיפר ייתכן שיפגוש את עבדול במהלך סוף השבוע, בכדי לדון בהצטרפותה לתוכנית אחרת שלו – "So You Thing You Can Dance", שעבדול הוזכרה בהקשר שלה לא אחת. "אני מנסה להביא לאותה לשם מהיום הראשון של התוכנית", אמר לית'גואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully